2015-12-08, 15:05
Bannlyst
Yes, då var det dags ikväll för detta underbara Action-RPG i MMO-stil att komma ut klockan 19:00 ikväll för oss som betalat för head start. Medans det går free to play för exakt alla den 10:e december. Gillar du Diablo 3 men även MMO's så är detta spelet för dig, extremt roligt! Riktigt fast paced och ett spel för alla som gillar att mörda.

www.deviliangame.com

Jag kommer själv att spela Berserker. Vad ska ni andra som tänkt spela lira?

Lite gameplay för er som inte vet vad det är.
https://www.youtube.com/watch?v=qc_RADwAFN0
https://www.youtube.com/watch?v=tpr8wclt-wI
https://www.youtube.com/watch?v=gfQvBFcYjL0

Detta är då låglevel gameplay. Dungeons som finns medans man levlar. Jag bara tog dom tre första bästa, orkade inte titta runt .
Senast redigerad av Prixm 2015-12-08 kl. 15:10.
Citera
2015-12-08, 15:07
Medlem
loliravers avatar
Det blir tråkigt ganska så snabbt, kommer nog spela lite då och då(spelade betan)

Blir tjejen som skjuter en massa
Citera
2015-12-08, 15:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av loliraver
Det blir tråkigt ganska så snabbt, kommer nog spela lite då och då(spelade betan)

Blir tjejen som skjuter en massa

Jo, smaken är självklart som baken. För mig så är detta ett spel som har potential för minst ett antal hundra timmar innan man säger aja jag har gjort allt. Jag har tusentals timmar i Diablo 3 tex, så det är verkligen upp till vart ens spelintresse ligger .
Citera
2015-12-08, 15:14
Moderator
^Eazs avatar
Hmm, hur är PVP'n?

Hittar inga bra PVP spel längre känns det som (om man bortser från shooters, men menar RPG/MMO liknande PVP spel).
Citera
2015-12-08, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Hmm, hur är PVP'n?

Hittar inga bra PVP spel längre känns det som (om man bortser från shooters, men menar RPG/MMO liknande PVP spel).

PvPn har jag inte själv testat så mycket. Men av vad jag sett och läst så är det otroligt kul. Tex guilds 20vs20 men även mindre arena-varianter. Det ska vara mycket bra PvP. Men PvEn är där fokusen ligger, dungeons och dess bossar har riktigt vackra mechanics som faktiskt gör detta svårt. Det är som att ta World of Warcraft bossar och sätta in i ett ARPG. Är otroligt bra gjort enligt mig!

Det är gratis, är väl bara att testa om spelet är för dig. Det går att levla genom PvP har jag hört också.
Citera
2015-12-08, 16:52
Medlem
Hallå grabbar.. Sitter redo till kl 19 ikväll då folk som förhandsbokat spelet får tillgång till det.

Vilken server är det som gäller ? Känner inga IRL som kommer lira detta så vore kul om man kunde samla lite Flashback-folk under samma server.

Later dudes!
Citera
2015-12-08, 22:56
Bannlyst
Fasen, läste denna tråden förut, gick tillbaka nu och var redo att tanka klienten och gibba. Så läser jag i trådstarten att vi får vänta till 10:e December! Ja ibland är man bra dum som inte läser allt! Bara att vänta.. Men spelet ser helt okey ut, har inte direkt för stora förhoppningar då jag tröttnar ganska fort på såna här spel. Men mysigt såg det ut att vara!
Citera
2015-12-09, 01:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dollybooster
Hallå grabbar.. Sitter redo till kl 19 ikväll då folk som förhandsbokat spelet får tillgång till det.

Vilken server är det som gäller ? Känner inga IRL som kommer lira detta så vore kul om man kunde samla lite Flashback-folk under samma server.

Later dudes!

Seggaro spelar dom flesta från EU på! Hoppas du tog den. Jag är level 28 på min berserker atm. Har dock afkat rätt mycket då jag haft annat för mig med, ville ta minst 30 idag men måste sova nu .
Citera
2015-12-09, 18:41
Medlem
Redlinezs avatar
Väntar med spänning tills imorgon
Undrar vilken karäktar man ska välja bara. OT: Gillar wizard och monk på diablo 3 iaf
Citera
2015-12-09, 19:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Väntar med spänning tills imorgon
Undrar vilken karäktar man ska välja bara. OT: Gillar wizard och monk på diablo 3 iaf

Förstår det! Jag är level 40 för tillfället på min berserker, har ca 11 timmar spelade. Så går rätt fort ändå, 12 levlar kvar sen börjar spelet på riktigt, längtar! Blir att ta det imorgon dock, hinner bara spela ett par timmar till idag .

Finns tyvärr ingen monkaktig klass. Det är väl Berserker som kan agera tank typ antar jag. Men inte som DPS-stil.

Gillar du Wizard är det ju Evoker som är vad du ska spela. Skulle rekommendera Cannoneer dock, är riktigt OP.
Citera
2015-12-09, 20:32
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Förstår det! Jag är level 40 för tillfället på min berserker, har ca 11 timmar spelade. Så går rätt fort ändå, 12 levlar kvar sen börjar spelet på riktigt, längtar! Blir att ta det imorgon dock, hinner bara spela ett par timmar till idag .

Finns tyvärr ingen monkaktig klass. Det är väl Berserker som kan agera tank typ antar jag. Men inte som DPS-stil.

Gillar du Wizard är det ju Evoker som är vad du ska spela. Skulle rekommendera Cannoneer dock, är riktigt OP.

Okey, tack för nice info Ska testa och se vad jag tycker om det.
Citera
2015-12-09, 20:45
Medlem
Fridaynights avatar
Lite funderingar

- Vad är maxlvl, 52?
- Vad är "end game" (både för PvE & PvP)
- Läst om vissa som tagit maxlvl på typ 10-15 timmar, vad spenderar man 1000 timmar på sen?

... och är det roligt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in