2016-04-30, 15:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Lättare att hitta set nu? 8 speltimmar och har nått paragon 200. Har fyra helt kompletta set nu...

Jag har inte haft lika tur så det är nog samma som innan
Citera
2016-04-30, 15:54
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Lättare att hitta set nu? 8 speltimmar och har nått paragon 200. Har fyra helt kompletta set nu...

Du har haft bra tur du =)). Själv går segt framåt, hittar ingen bra Bow, sen har jag inte heller haft möjligthet till någon bra guld dropp, sitter med 10 miljoner guld, de kommer ingenstans med...

Som sagt de är ju 3 månader till nästa seasons, man lär väl hitta allt eftersom ändå

Jag spelar de här och Poe nu, de är verkligen 2 roliga arpg spel i kombination.
Citera
2016-04-30, 17:57
Medlem
Bara9s avatar
Hur lång tid tog det för er att nå 70? Jag dingade 70 på ganska exakt 4h genom lite slöspelande i Rifts med randoms.
Citera
2016-05-01, 01:18
Medlem
ImWorthlesss avatar
Första natten sluta i kaos, snudd på koffeinförgiftad
Låg på badrumsgolvet i 4 timmar och skaka o spydde som ett djur.

Endel o ta igen känner jag, både i spelet o med kroppen nu.
Fått igång en Uliana-munk nu iallafall som tutar sönder t10 så farmningen kommer igång lite, levla fler munkar och sprida ut builds måste göras, varje set till munk ligger i stash i väntar..
Citera
2016-05-01, 13:15
Medlem
Hur ska man egentligen spela med Witch Doctor Zunimassas ? Jag tycker den suger enormt i förhållande till dom andra klassernas gratis season 6set.

Jag har 600k i damage.

Springer runt och hela tiden spammar aoe mana spender på allt mina pets attackerar för den 1500% mer dmg ifrån pets buffen.

Jag har zombie dogs, gargantum och fetish army.

Passiva skills har jag : Pierce the veil, midnight feast, zombie handler och fetish sykophants. (följt en guide här)

Men ändå, inte nog med att det är betydligt trassligare än andra klasser och jag inte direkt kan targeta mobs utan får halvt som halvt nöja mig med det pets väljer att attackera samt att jag måste "debuffa" alla monster dom attackerar för dmg bonusen så jag gör ändå mindra dmg och dödar saker långsammare än alla dom andra klasserna med 300kdmg och närmast precis blivit level 70 och fått sin 6set.
Senast redigerad av johan.w86 2016-05-01 kl. 13:21.
Citera
2016-05-01, 14:40
Medlem
aja fuck it, Pets blev så jävla omständigt.

Har hittat hela arachyrs settet nu så rockar hemmaknegad corpse spider build istället. Hade en 2hands yxa med 4.300+ i damage så har 850k istället för 600k nu också.
Citera
2016-05-01, 14:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av johan.w86
Hur ska man egentligen spela med Witch Doctor Zunimassas ? Jag tycker den suger enormt i förhållande till dom andra klassernas gratis season 6set.

Jag har 600k i damage.

Springer runt och hela tiden spammar aoe mana spender på allt mina pets attackerar för den 1500% mer dmg ifrån pets buffen.

Jag har zombie dogs, gargantum och fetish army.

Passiva skills har jag : Pierce the veil, midnight feast, zombie handler och fetish sykophants. (följt en guide här)

Men ändå, inte nog med att det är betydligt trassligare än andra klasser och jag inte direkt kan targeta mobs utan får halvt som halvt nöja mig med det pets väljer att attackera samt att jag måste "debuffa" alla monster dom attackerar för dmg bonusen så jag gör ändå mindra dmg och dödar saker långsammare än alla dom andra klasserna med 300kdmg och närmast precis blivit level 70 och fått sin 6set.

Citat:
aja fuck it, Pets blev så jävla omständigt.

Har hittat hela arachyrs settet nu så rockar hemmaknegad corpse spider build istället. Hade en 2hands yxa med 4.300+ i damage så har 850k istället för 600k nu också.

Om du inte gillar pets så bör du rerolla klass direkt.

Zunimassa är dock starkt, så något gör du fel. Använder du SMF? Ha Acid Rain (runan) som spender eller spamma poison haunt om du känner dig pro.

WDs har lättare att få sitt fulla 6set än tex wizards och monks som suger innan de får 6 set. Crusaders är nog ändå värst.

Att kolla på sheet dmg är dock dåligt, den säger knappt något. Arachyr med 2hander är mycket sämre än zuni med 1hand + offhand, det kommer du att märka snart.
Citera
2016-05-01, 15:34
Medlem
Är det en ny season eller?
Citera
2016-05-01, 16:19
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah

Nej, dom har slutat med seasons
Citera
2016-05-01, 17:23
Bannlyst
Dingade precis 30 på min HCS barb. Går igenom storyn nu som när jag lirade det första gången. Så mycket roligare än adventure mode
Citera
2016-05-01, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majoris
Om du inte gillar pets så bör du rerolla klass direkt.

Zunimassa är dock starkt, så något gör du fel. Använder du SMF? Ha Acid Rain (runan) som spender eller spamma poison haunt om du känner dig pro.

WDs har lättare att få sitt fulla 6set än tex wizards och monks som suger innan de får 6 set. Crusaders är nog ändå värst.

Att kolla på sheet dmg är dock dåligt, den säger knappt något. Arachyr med 2hander är mycket sämre än zuni med 1hand + offhand, det kommer du att märka snart.

Jag gillar petsen, blir dock tråkigt när jag inte har ordentlig dmg output, i förhållande till andra klasser då alltså.

Men ja, möjligt jag gör något fel , därför jag frågar här. Kan det eventuellt vara att Zunimassas kräver fler specifika items utöver set delarna för att bli stark?

Vad är SMF?
Senast redigerad av johan.w86 2016-05-01 kl. 17:35.
Citera
2016-05-01, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah

Startade i fredags.

Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Nej, dom har slutat med seasons

Vad är det för del på dig?

Citat:
Jag gillar petsen, blir dock tråkigt när jag inte har ordentlig dmg output, i förhållande till andra klasser då alltså.

Men ja, möjligt jag gör något fel , därför jag frågar här. Kan det eventuellt vara att Zunimassas kräver fler specifika items utöver set delarna för att bli stark?

Vad är SMF?

Okej, du kan samla på dig Helltooth-delar, så slipper du debuffa varje mob, som tur är så är det den starkaste WD-speccen. Även denna använder ringen SMF (Small Man's Finger) som är rätt OP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in