Citat:
Ursprungligen postat av
ImWorthless
Jag tycker Static är bökig att spela i förhållande till U6.
Inte bara det att man dör av minsta lilla med Static, men upplever som att man inte träffar ett skit typ.
Dock då man väl träffar och får hits, så dör saker snabbt

Men U6 är mer (för min egen del) lättare att överleva och döda mobs, suger dock på singeltarget.
Jo känns lite så. Den är ju inte speciellt visuell så jag hoppar runt lite, växlar mellan olika generators typ. Ibland känns det som att inget händer, sen smälter helt plötsligt bara allt. Blir alltid kvar lite strömobs här och där, antar att ALLA måste ha debuffen på sig? Som sagt väldigt bökigt och inte alls tillfredsställande gameplay.
Ni som har achievementen för en T10 rift på 10 min hur fick ni den? Tänkte om det är någon särskild community eller så som gäller. Har snart bara den kvar och vore ju synd att missa göra färdigt hela guardian pga den.
Gillar faktiskt season journey, brydde mig inte så mycket till en början men fastnade stenhårt när jag kom tillbaka lite senare i säsongen. Kul också att det fanns med del att levla upp på HC. Inte för "jobbigt" eftersom det bara är att levla upp, men samtidigt en chans att testa på nåt nytt. Inför nästa säsong hoppas jag ändå att den blir lite solo-vänligare. Vi spelar två stycken och vi är inte ens i närheten av att klara 3 minuter. 4 lyckades vi göra i public men 3 verkar helt hopplöst om man inte är fler och koordinerar sig lite.