2015-12-04, 07:52
Medlem
Tubess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qrounxqrounx
40k är inte ens hälften av vad man i snitt kan få lägga på en furnace

mmmm du sa det förut
Citera
2015-12-05, 16:37
Medlem
Moffins avatar
Lyckades till slut klara en 60 grift efter ett väldans fiskande. Får bara en massa långa cavemaps hela tiden utan density, så fruktansvärt irriterande.

Jag bytte till static charge efter jag fått gearen jag behövde. Uppenbarligen gör den ju mer dmg eftersom jag klarade 60 där jag fastnade på 56 med U6 men alltså jag vet inte.. bara jag som tycker den känns krånglig och trist att spela?

Känns inte alls lika uppenbart vad som är debuffat då det ju är lätt att se vad som har EP men desto svårare att se vad som har SC-debuffen på sig. Dessutom helt värdelös utanför grifts om man t.ex ska göra bounties eller så.

Väldigt störigt att man inte kan "respecca" typ som i wow så man kan spara uppsättningar skills/passiva osv. Då jag inte pallar byta fram och tillbaka tror jag faktiskt att jag går tillbaka till Uliana. Static charge kan vara det tristaste jag spelat sedan Natalya tror jag.

Nån som håller med/inte håller med?
Citera
2015-12-05, 19:16
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffin

Jag bytte till static charge efter jag fått gearen jag behövde. Uppenbarligen gör den ju mer dmg eftersom jag klarade 60 där jag fastnade på 56 med U6 men alltså jag vet inte.. bara jag som tycker den känns krånglig och trist att spela?

Nån som håller med/inte håller med?

Jag tycker Static är bökig att spela i förhållande till U6.
Inte bara det att man dör av minsta lilla med Static, men upplever som att man inte träffar ett skit typ.
Dock då man väl träffar och får hits, så dör saker snabbt
Men U6 är mer (för min egen del) lättare att överleva och döda mobs, suger dock på singeltarget.
Citera
2015-12-06, 14:35
Medlem
qrounxqrounxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubes
mmmm du sa det förut

går det in då? eller måste jag repetera igen?
Citera
2015-12-07, 08:05
Medlem
Tubess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qrounxqrounx
går det in då? eller måste jag repetera igen?

Vad är det du inte fattar? jag har inte sagt något om att 40k är mycket för den. Jag skrev BARA för att få han må lite bättre då 10k inte är mycket, fattar inte varför du ska hålla på och spamma samma skit hela tiden.
Citera
2015-12-07, 10:53
Medlem
Redlinezs avatar
Har bara 1 item kvar till hela Uliana's set.
Fick ett soft drop igår som gör socket i vapen. Sånt är ju nice
Citera
2015-12-07, 10:55
Medlem
Inte spelat på ett tag nu. Är natalyas fortfarande bra?
Citera
2015-12-07, 11:04
Medlem
Moffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Jag tycker Static är bökig att spela i förhållande till U6.
Inte bara det att man dör av minsta lilla med Static, men upplever som att man inte träffar ett skit typ.
Dock då man väl träffar och får hits, så dör saker snabbt
Men U6 är mer (för min egen del) lättare att överleva och döda mobs, suger dock på singeltarget.

Jo känns lite så. Den är ju inte speciellt visuell så jag hoppar runt lite, växlar mellan olika generators typ. Ibland känns det som att inget händer, sen smälter helt plötsligt bara allt. Blir alltid kvar lite strömobs här och där, antar att ALLA måste ha debuffen på sig? Som sagt väldigt bökigt och inte alls tillfredsställande gameplay.

Ni som har achievementen för en T10 rift på 10 min hur fick ni den? Tänkte om det är någon särskild community eller så som gäller. Har snart bara den kvar och vore ju synd att missa göra färdigt hela guardian pga den.

Gillar faktiskt season journey, brydde mig inte så mycket till en början men fastnade stenhårt när jag kom tillbaka lite senare i säsongen. Kul också att det fanns med del att levla upp på HC. Inte för "jobbigt" eftersom det bara är att levla upp, men samtidigt en chans att testa på nåt nytt. Inför nästa säsong hoppas jag ändå att den blir lite solo-vänligare. Vi spelar två stycken och vi är inte ens i närheten av att klara 3 minuter. 4 lyckades vi göra i public men 3 verkar helt hopplöst om man inte är fler och koordinerar sig lite.
Citera
2015-12-07, 11:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tubes
Vad är det du inte fattar? jag har inte sagt något om att 40k är mycket för den. Jag skrev BARA för att få han må lite bättre då 10k inte är mycket, fattar inte varför du ska hålla på och spamma samma skit hela tiden.

Fick skiten nu efter 1 månad. Då har jag säkert fått binding of the lost 20 ggr. Skäms blizzard.
Citera
2015-12-08, 00:16
Bannlyst
Vill bara tipsa om Devilian Online som kommer ut den 10:e december som free to play. Det är ett spel väldigt likt Diablo fast mer MMO-igt. Ta gärna en titt om ni vill hitta ett substitut och är trötta på Diablo för tillfället (tills ny patch eller liknande).

www.deviliangame.com

Jag som älskar D3 och har tusentals timmar i det totalt älskar Devilian med, har spelat under betan. Utmärkt substitut. Det enda som är en pain är levlingen, oerhört generic och tråkig, men som tur är tar det inte lång tid alls att nå max level.
Citera
2015-12-08, 08:56
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Vill bara tipsa om Devilian Online som kommer ut den 10:e december som free to play. Det är ett spel väldigt likt Diablo fast mer MMO-igt. Ta gärna en titt om ni vill hitta ett substitut och är trötta på Diablo för tillfället (tills ny patch eller liknande).

www.deviliangame.com

Jag som älskar D3 och har tusentals timmar i det totalt älskar Devilian med, har spelat under betan. Utmärkt substitut. Det enda som är en pain är levlingen, oerhört generic och tråkig, men som tur är tar det inte lång tid alls att nå max level.

Ser riktigt nice ut. Tack för tipset.
Citera
2015-12-08, 15:00
Medlem
Sitter redan på förbeställningen som öppnar redan idag. Den kostade dock 20 dollarz.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in