Citat:
Ursprungligen postat av
igl0
Ok spelade bara 60 tim allt som allt o innan dess så va de diablo2 men vad ska man satsa på för o göra skada? Sist hittade jag typ bara ett set som gav till blessed hammers o falling sword samt focus ringar o cubade 100% attack med hammers. Men vad är de ni går på? Samt skriv lite enklare förstår inte förkortingarna till spelet än
På Crusader vet jag ej exakt. Men standard är ju fixa sitt 6set (direkt här kliver många upp kring 1b+ dmg).
Man fixar mycket %elemental dmg, %skill dmg och bra ancient vapen (med socket och grönt gem för 130% crit dmg).
Följde du en build eller bara höftade lite?
Focus och Retraint är ganska vanliga, de ökar din skada med 125%. Så crittade du 1b före och crittar man nu 2.25b.
Fullt gearad har man över 500% crit dmg, 40% elemental dmg och 30% skill dmg (minst).
Varje poäng av mainstat ökar din dmg också. Det är därför mycket paragon points är helt sjukt bra att ha.
Här har du t.ex en crusader build,
http://www.d3planner.com/359156782 där kan du ser hur gearen ska vara osv.
Finns många fler i dokumentet jag länkat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lanoo
Hur kommer alla ni som lirar säsong gå 0-70 imorgon?
Som jag ser det finns det tre alternativ.
1. Köra rifter för att få g-rift keys, som man sen kan börja bränna av när man dingat 70
2. Köra bountys och samla leg mats/recept samtidigt
3. Gå 100% på xp och köra Halls / Andra high density zones och köra de bountys med Cursed chests.
Personligen kommer jag satsa på alt.2.... tror jag
nåt jag missat?
Kommer nästan följa guiden jag länkat några kommentarer tillbaka.
Så ZK, HoA 3, FoM, rift till 21~, split bounty a1 sen rift till 70.