2015-02-20, 20:39
Medlem
Redlinezs avatar
Har lirat upp nästan alla karaktärer. Tänkte starta en seasonal hero och undrar om mina tidigare karakärer påverkas? Menar alltså dom försvinner väl inte? Sedan undrar jag om man får behålla sin season hero när man lira klart den?
Citera
2015-02-20, 21:47
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Har lirat upp nästan alla karaktärer. Tänkte starta en seasonal hero och undrar om mina tidigare karakärer påverkas? Menar alltså dom försvinner väl inte? Sedan undrar jag om man får behålla sin season hero när man lira klart den?

Nej, så länge du inte deletar dem så finns dem kvar. När season slut förlyttas allting till nonladder... De ända som kan försvinna är paragonslevels ifrån seasons till - non-ladder...
Citera
2015-02-21, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Nej, så länge du inte deletar dem så finns dem kvar. När season slut förlyttas allting till nonladder... De ända som kan försvinna är paragonslevels ifrån seasons till - non-ladder...

Vadå försvinna? Paragon-xpn förs över tillsammans med gearen när säsongen tar slut!
Citera
2015-02-21, 07:25
Medlem
crapfaces avatar
Citat:
Är de bara jag som blir trött på klassens spells efter tag?? Jag kör munk, kör den populäraste builden, och de går jätte bra, men de blir så sjukt enformigt efter ett tag, se samma jävla spellsfärger och samma kombination om och om igen.
De går byta build javisst, men de blir samma sak efter stund ändå...

Vore coolt om kunde typ ändra färg på ens spells. Som en form av transmog fast man ändrar som vill fast visuellt inget annat.. Nu menar jag inte att man plockar klasserna spells animationer, utan de skall finnas antal andra visuella animationer som köpas eller trades med. De här ju lite copy ifrån path of exile, men spännande ide.

Sen vore riktigt roligt om blizzard la in lite mer advence i skillträdet, att alla klasser skall kunna välja vilket element som helst och utveckla de till riktig build... Då skulle man kunna gå Posion - Munk som inte existerar just nu.

Jag började en Monk häromdagen och är nu level 70. Vilken är den "bästa" builden och vad för stats ska jag gå för? All res, crit, attack speed, dex, stamina. Något mer att tänka på?
Senast redigerad av crapface 2015-02-21 kl. 07:29.
Citera
2015-02-21, 11:22
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crapface
Jag började en Monk häromdagen och är nu level 70. Vilken är den "bästa" builden och vad för stats ska jag gå för? All res, crit, attack speed, dex, stamina. Något mer att tänka på?
Wave of Light eller Exploding Palm (även kombination av dessa) är de vanligaste buildsen. Tycker du ska kolla på Quin69 på youtube, utförliga guider på i princip alla monk builds
Citera
2015-02-21, 13:42
Medlem
Azchateros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crapface

http://i.imgur.com/Ruh6HB3.jpg

Detta är min spec som funkar väldigt bra.
Citera
2015-02-21, 14:02
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:

Okey tack för infon! Hjälpte verkligen.
Vad menas med non ladder? Var ett tag sedan jag lirade så ursäkta noob fråga.
Citera
2015-02-21, 15:07
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flandie
Vadå försvinna? Paragon-xpn förs över tillsammans med gearen när säsongen tar slut!

The total amount of Paragon experience earned is the amount that rolls over, not your raw total amount of Paragon levels gained.
For example, if your Seasonal heroes reached Paragon 300, but your current non-Seasonal heroes are already Paragon 400, your new non-Seasonal Paragon level will still be less than Paragon 700 since higher Paragon levels take more experience to earn...

Jovisst de förs över en del paragons levels men inte mycket...
Citera
2015-02-21, 15:50
Medlem
Citat:
The total amount of Paragon experience earned is the amount that rolls over, not your raw total amount of Paragon levels gained.
For example, if your Seasonal heroes reached Paragon 300, but your current non-Seasonal heroes are already Paragon 400, your new non-Seasonal Paragon level will still be less than Paragon 700 since higher Paragon levels take more experience to earn...

Jovisst de förs över en del paragons levels men inte mycket...

ALL paragon-xp du tjänat in under säsongen förs över, man går inte miste om någonting!
Citera
2015-02-22, 14:59
Medlem
Fladdermasks avatar
Fladdermask vs RNG gudarna, 1-0

Ancient Incense Torch of the Grand Temple
http://oi58.tinypic.com/8wxkat.jpg
Citera
2015-02-22, 17:00
Medlem
Emols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Fladdermask vs RNG gudarna, 1-0

Ancient Incense Torch of the Grand Temple
http://oi58.tinypic.com/8wxkat.jpg

dra ballen i gruset! rolla ias-> vit!
Citera
2015-02-22, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emol
dra ballen i gruset! rolla ias-> vit!
Eller rolla IAS -> 10% dmg alternativt rolla bort socket till 10 % dmg och sen in med en gift .. det är nog mest optimalt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in