2015-02-13, 10:14
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Skulle ju sitta fint med en servercrash ikväll då.

hehe ja det skulle inte förvåna mig ett dugg. Alla sitter taggade till tänderna och kl 18:01 dör battle.net. Det har ju hänt förr om vi säger så.

Hmm verkar som om 99% ska ösa monk i s2. Det gör mig mindre sugen på charen bara för det.
Vi får se hur det blir, sitter här bakfull och jävlig med ångest över detta enorma beslut...

Jag och Ixxen går online kl 18 och kör en all nighter är planen. Vi har med andra ord två platser ledigt i partyt. just sayin
Citera
2015-02-13, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
hehe ja det skulle inte förvåna mig ett dugg. Alla sitter taggade till tänderna och kl 18:01 dör battle.net. Det har ju hänt förr om vi säger så.

Hmm verkar som om 99% ska ösa monk i s2. Det gör mig mindre sugen på charen bara för det.
Vi får se hur det blir, sitter här bakfull och jävlig med ångest över detta enorma beslut...

Jag och Ixxen går online kl 18 och kör en all nighter är planen. Vi har med andra ord två platser ledigt i partyt. just sayin

Får jag va med? hihi.

Kör DH du!=)
Citera
2015-02-13, 10:25
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Skulle ju sitta fint med en servercrash ikväll då.

För övrigt: Vad är det som är så nytt med munken? Har inte följt med i updates till s01 och s02 då jag kör "open". Alla verkar vara kåta på munken.

Det största nya och egentligen det enda offentliga för munk är; Gungo Gear.
Exploding Palm kommer tas till en helt ny nivå.

Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Nu slänger jag ut världen n00bfråga.

Men är det bara en ny item per klass och två nya epicgems som verkar som gjorde för hc som är det nya med S2?

Och blir det även balancing som gäller?

Då Season öppnar, så kommer alla klasser att få minst 1 Legendary item som gör något speciellt för den klassen antagligen bara 1 med per klass, men man vet aldrig med Blizzard och det finns inga Seasona 2 notes att tillgå så allt är dunkelt.
Utöver det så är det 3 st nya Legendary Gems som kommer till utöver dom som redan finns.

Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo

Beroende på hur min vännerlista ser ut ikväll, så kanske jag drar ett msg till ixxen och ser om det finns plats kvar då
Citera
2015-02-13, 10:30
Medlem
PhilDunphys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egiraff
Frågan har säkert ställts innan men orkar inte bläddra.

Vad ska ni levla upp nu till S2? Varför just denna klass?
Själv lutar det mot antingen Wiz eller DH då jag inte djupdykt i de klasserna speciellt mycket och gillar spelstilen på båda.

Uppskattar även tips på builds osv.

Om det blir season för min del så blir det nog en Crusader eller WD. Anledningen är att de inte kräver lika mycket nerlagd tid för att komma upp i relativt höga grifts. Supportgear är ju ganska enkelt och fixa och paragonpoints är relativt värdelösa!
Citera
2015-02-13, 10:55
Medlem
Flufffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egiraff
Frågan har säkert ställts innan men orkar inte bläddra.

Vad ska ni levla upp nu till S2? Varför just denna klass?
Själv lutar det mot antingen Wiz eller DH då jag inte djupdykt i de klasserna speciellt mycket och gillar spelstilen på båda.

Uppskattar även tips på builds osv.
Jag är sugen på en Barb men det blir nog en Crusader. Man har bra överlevnadsförmåga och samtidigt kan man leverera grymt mycket skada, massa buffs och annat kul. Älskar verkligen allt hos Crusadern. Barb är också skitkul men jag har bara lyckats bra med en build, Raekor charge, vilket är lite tråkigt. Men jag skulle även kunna tänka mig en Wizard som du då jag heller inte riktigt gett den en chans. Får se hur det blir. Sen så tänker jag köra HC .

Skapar gärna ett party med några stycken om intresse finns. Har FB någon klan btw?
Peace.
Citera
2015-02-13, 10:58
Medlem
CommanderShepards avatar
Själv blir det nog en crusader till season, körde munk förra säsongen sen slutade jag spela, loggade in igår igen och lyckades få 4 delar son guko? Wukong? Aja det settet, hade lite problem med T5 innan men efter det settet så började jag verkligen smälta eliter, 500k damage på pappret men dödar eliter i T5 på 2-3 sekunder! Stark som tusan, jag tror inte ni som ska köra munk kommer att ångra er!
Citera
2015-02-13, 11:07
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen
Jag är sugen på en Barb men det blir nog en Crusader. Man har bra överlevnadsförmåga och samtidigt kan man leverera grymt mycket skada, massa buffs och annat kul. Älskar verkligen allt hos Crusadern. Barb är också skitkul men jag har bara lyckats bra med en build, Raekor charge, vilket är lite tråkigt. Men jag skulle även kunna tänka mig en Wizard som du då jag heller inte riktigt gett den en chans. Får se hur det blir. Sen så tänker jag köra HC .

Skapar gärna ett party med några stycken om intresse finns. Har FB någon klan btw?
Peace.

Yesbox. FB som klantag. Bara att ansöka så skall det lösa sig.
Citera
2015-02-13, 11:37
Medlem
Besudlarens avatar
GR just nu:

SOLO Non-season
Plats 1 Barb GR60
Plats 19 DH GR53
Plats 57 Wiz GR51
Plats ? Monk GR50
Plats ? Crus GR49
Citera
2015-02-13, 11:58
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Besudlaren
GR just nu:

SOLO Non-season
Plats 1 Barb GR60
Plats 19 DH GR53
Plats 57 Wiz GR51
Plats ? Monk GR50
Plats ? Crus GR49

vad menar du med denna lista?
Högst rankad Karaktär, vilken GR dom gjort och vad för plats totalt dom har eller?
EU bara antar jag då NA har Munk på 52 och DH på 55.
Citera
2015-02-13, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Besudlaren
GR just nu:

SOLO Non-season
Plats 1 Barb GR60
Plats 19 DH GR53
Plats 57 Wiz GR51
Plats ? Monk GR50
Plats ? Crus GR49

Den där är ju dock inget att gå på. Det var så broken med babbens AOE + overpowered conduits + andra broken mechanics. ERA2 är väl den att gå efter skulle jag säga.
Senast redigerad av GillarKebabtallrik 2015-02-13 kl. 13:14.
Citera
2015-02-13, 13:48
Medlem
DrKovskis avatar
Vilken tid börjar s2?
Citera
2015-02-13, 14:07
Bannlyst
Kunde inte starta spelet förut, det hänger sig ofta vid start av spelet. Annars så är lagget borta inprincip.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in