2014-10-01, 18:53
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Fast, jag behöver typ 5-6 gems till 25+ (mina main gems är 38ish), men nu behöver mina andra chars sina gems till den lvln också
Lirar du fortfarande Crusadern?
Citera
2014-10-01, 19:21
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Lirar du fortfarande Crusadern?

Var ett tag sedan nu, snöar in mig i en karaktär i taget, nu är det wizarden som equippas
Citera
2014-10-01, 20:06
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Var ett tag sedan nu, snöar in mig i en karaktär i taget, nu är det wizarden som equippas
Samma här , tycker att Wizard är den roligaste klassen för tillfället.
Citera
2014-10-01, 20:30
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Samma här , tycker att Wizard är den roligaste klassen för tillfället.

Inte så mycket med roligaste klassen för mig, bara att jag snöar in mig i en klass för att få den "perfekt", sen tröttnar jag lite.

Ta min DH, kör riktigt bra nu, men då känner jag att "fääärdig" ( ni är säkert för unga men refererar till : https://www.youtube.com/watch?v=khORY482vxg ) och börjar pilla med en build på en annan karaktär
Citera
2014-10-01, 20:44
Medlem
ImWorthlesss avatar
Efter att vara tillbaka efter litet uppehåll igen, så är det enda negativa att säga om patchen som senast kom, att Kadalas chockhöjda priser är nåt blizzard tagit sig riktigt vatten över huvudet med.
Citera
2014-10-01, 20:56
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Efter att vara tillbaka efter litet uppehåll igen, så är det enda negativa att säga om patchen som senast kom, att Kadalas chockhöjda priser är nåt blizzard tagit sig riktigt vatten över huvudet med.

Höjningen är ok. Du får mer legs. De vill inte att Kadala ska vara en craftmat source.

Tyvärr så är inte droprate på craft mats alls i balans med detta (även om de hotfixat lite inatt men kräver bättre balans).
Citera
2014-10-01, 21:32
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Du får nu 33% fler legendaries för samma antal blood shards.

Finns det någon Flashback (softcore) klan?
Citera
2014-10-02, 11:58
Medlem
Tubess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Du får nu 33% fler legendaries för samma antal blood shards.

Finns det någon Flashback (softcore) klan?

Jag har gamblat för 5000 blod shards utan en enda legendary (chest armor till min DH) så jag vettefan hur det kan vara 33% högre
Citera
2014-10-02, 12:08
Medlem
reffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubes
Jag har gamblat för 5000 blod shards utan en enda legendary (chest armor till min DH) så jag vettefan hur det kan vara 33% högre

Jag upplever samma sak. Har säkert gamblat en 4000 shards på gloves. Jag har fått ett par gladiator handskar men annars inget alls.

Så jag tycker personligen att ändringen är totalt jävla skitdålig. Så pass att jag inte ens loggat in på ett par dagar :P
Citera
2014-10-02, 12:33
Medlem
karnstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reffi
Jag upplever samma sak. Har säkert gamblat en 4000 shards på gloves. Jag har fått ett par gladiator handskar men annars inget alls.

Så jag tycker personligen att ändringen är totalt jävla skitdålig. Så pass att jag inte ens loggat in på ett par dagar :P

Märkligt, men RNG är ju alltid RNG. Jag brukar få minst 1 och oftast 2 när jag gamblar 500 shards. Dock börjar jag fundera på om witching hour faktiskt existerar. Samtliga shards i över en månad har jag lagt på bälten och hade man kunnat trada 50 sash of knives för 1 witching hour hade jag nog haft 3-4 stycken. Kadala gör mig smått upprörd ibland.
Citera
2014-10-02, 12:40
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karnstan
Märkligt, men RNG är ju alltid RNG. Jag brukar få minst 1 och oftast 2 när jag gamblar 500 shards. Dock börjar jag fundera på om witching hour faktiskt existerar. Samtliga shards i över en månad har jag lagt på bälten och hade man kunnat trada 50 sash of knives för 1 witching hour hade jag nog haft 3-4 stycken. Kadala gör mig smått upprörd ibland.

WH var den sak som tog mig längst tid. Gamblade i veckor, sen helt plötsligt droppade den i en rift. Sen fick jag ytterligare en hos Kadala några dagar senare..
Citera
2014-10-02, 12:49
Medlem
ImWorthlesss avatar
Lösning på Kadala kunde gjorts liknande Vendor.
Saker du köper hos Kadala för Shards, går inte att köra Salvage på, utan bara sälja till Vendor.

Sen ha kvar samma kostnad i shards för items som förut, såsom det är nu med 25 shards som billigast och 100 för en Amu är totalt efterblivet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in