2014-10-02, 12:51
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Lösning på Kadala kunde gjorts liknande Vendor.
Saker du köper hos Kadala för Shards, går inte att köra Salvage på, utan bara sälja till Vendor.

Sen ha kvar samma kostnad i shards för items som förut, såsom det är nu med 25 shards som billigast och 100 för en Amu är totalt efterblivet.

Fast problemet är fortfarande att de sade att de inte ville att man skulle behöva springa fram och tillbaka som en galning mellan smith och kadala.

Gör det vendor only så måste man fortfarande springa runt som en galning.
Citera
2014-10-02, 12:54
Medlem
fgnms avatar
Hade blizz bara höjt eller tagit bort capen på shards hade problemet varit löst. Visst, nya problem hade väll uppstått med att folk stackade shards i oändlighet innan patchar o sånt men det borde gå att lösa också.
Citera
2014-10-02, 12:59
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fgnm
Hade blizz bara höjt eller tagit bort capen på shards hade problemet varit löst. Visst, nya problem hade väll uppstått med att folk stackade shards i oändlighet innan patchar o sånt men det borde gå att lösa också.

Mjo, håller med om lösningen inte är optimal.

Vet inte vad som vore bäst om jag ska vara ärlig, tror dock inte den här lösningen kommer bli den slutgiltiga.
Citera
2014-10-02, 13:29
Medlem
Lethucs avatar
Någon som fått tag på dex frostburn på sistone eller vet om de fortfarande går att få tag på? slösat väck 5000 shards sedan kadala-nerf patchen och många tusen innan dess utan att ha sett tillstymmelsen till några frostburns, på någon karaktär. Hitttat ett par under hela RoS och det var i början. Har de blivit superrare eller vad är det frågan om?

edit;
Senast redigerad av Lethuc 2014-10-02 kl. 14:09.
Citera
2014-10-02, 13:30
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lethuc
Någon som fått tag på dex frostburn på sistone eller vet om de fortfarande går att få tag på? slösat väck 5000k shards sedan kadala-nerf patchen och många tusen innan dess utan att ha sett tillstymmelsen till några frostburns, på någon karaktär. Hitttat ett par under hela RoS och det var i början. Har de blivit superrare eller vad är det frågan om?

Har ett par faktiskt.

Dock, kör utan dem på min DH då jag kör ToT där.

Sen vill jag inte vara en kuk, men har du verkligen spenderat 5 000 000 shards sen Kadala nerfen?
Citera
2014-10-02, 13:57
Medlem
fgnms avatar
Citat:
Någon som fått tag på dex frostburn på sistone eller vet om de fortfarande går att få tag på? slösat väck 5000k shards sedan kadala-nerf patchen och många tusen innan dess utan att ha sett tillstymmelsen till några frostburns, på någon karaktär. Hitttat ett par under hela RoS och det var i början. Har de blivit superrare eller vad är det frågan om?

Frostburn är lika rare som TnT så ja de är rätt rare. Drop rates från kadala hittar du här.
Citera
2014-10-02, 14:03
Medlem
Tubess avatar
Citat:

Har 2 par kör HC så har ett par som backup
Citera
2014-10-02, 14:04
Medlem
swebarbs avatar
Och hur ska man tolka det där? fattar inte.
Citera
2014-10-02, 14:10
Medlem
Lethucs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Har ett par faktiskt.

Dock, kör utan dem på min DH då jag kör ToT där.

Sen vill jag inte vara en kuk, men har du verkligen spenderat 5 000 000 shards sen Kadala nerfen?

Ja shit där blev det visst ett litet bakvänt tänk för min del! editade nu.

har också ett par rätt så bra ToT, men funderar ändå inte om frostburn kan vara bättre för ett build jag håller på och utarbetar.
Senast redigerad av Lethuc 2014-10-02 kl. 14:17.
Citera
2014-10-02, 14:36
Medlem
HaxarnHiaHias avatar
Citat:
Någon som fått tag på dex frostburn på sistone eller vet om de fortfarande går att få tag på? slösat väck 5000 shards sedan kadala-nerf patchen och många tusen innan dess utan att ha sett tillstymmelsen till några frostburns, på någon karaktär. Hitttat ett par under hela RoS och det var i början. Har de blivit superrare eller vad är det frågan om?

edit;
Fick ett par riktigt fina de första dagarna på season, vad inte vad jag ska göra av dem dock.
http://i.imgur.com/4pIgF7J.jpg
Citera
2014-10-02, 17:37
Medlem
Unbalanceds avatar
Två frågor om Transmog.
Vart hittar jag transmog?

Sen när jag hittar nya legendaries, måste jag behålla dom för att kunna använda dom som modell eller kan jag sälja/destroy dom till crafting supplies men fortfarande kunna använda dom i transmog??
Citera
2014-10-02, 17:41
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Två frågor om Transmog.
Vart hittar jag transmog?

Sen när jag hittar nya legendaries, måste jag behålla dom för att kunna använda dom som modell eller kan jag sälja/destroy dom till crafting supplies men fortfarande kunna använda dom i transmog??

Så länge du plockat upp den, så behåller du den.

Vad menar du med att "Var hittar jag transmog?"
Du gör transmog på samma ställe du rerollar stats (tror dock den inte finns tillgänglig förrän du når en bit in i Act 5 med en karaktär)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in