Citat:
Ursprungligen postat av
aamidala
Är det ett spel som blir långtråkigt? Eller finns det alltid något att göra på sin hero eller vad det kallas.
Tja, jag har ett par tusen timmar spelade, så nog finns det saker att göra
Det finns alltid något att fixa, e.g. skaffa exakt samma sak man redan har men med bättre stats
Sen finns det olika builds att testa, och då behöver man nya items för sin snubbe för att testa den builden.
Skulle t.ex min Witch Doctor vilja byta från Grin Reaper build som den kör nu, till låt oss säga Pet Build, så skulle jag nog bara ha kvar 2 items som jag redan har, resten skulle bytas ut (om vi antar att jag inte hade något i banken jag kunde använda).
Är det långtråkigt? Gillar du inte att göra SAMMA saker om och om igen - då är det långtråkigt.
Är du ok med att göra exakt samma sak du gör som "newbie" som när du är färdig equippad så är det helt ok.
Enda skillnaden på vad jag gör och för säg 5 månaders sedan är att jag spelar på en svårare svårighetsgrad.
När du spelat igenom storyn, så spelar du något som heter adventure mode.
Enda skillnaden på när du inte är gearad och när du är gearad är att du spelar samma adventure mode fast på en svårare svårighetsgrad.
Att jag skriver detta är för att du tog upp WoW, det finns inga specifika bossar som är coola att döda, utan det är samma banor spelet igenom, samma bossar, samma typ av spelade - fast på en svårare svårighetsgrad.
Jag tycker det är skitkul (även om jag är lite trött på hellfire grinden). Men, så har jag inget emot att göra samma sak om och om igen.