Citat:
Ursprungligen postat av
Jikininki
Googlade geargrind, fick inget av värde, kanske du kan peka mig i rätt riktning. Hade varit kul att testa ett nytt sorts spel, men de gör ju inte precis det lätt att komma in i det.
Diablo är inte för alla, det är ett Hack and Slash spel, och det är verkligen inte för alla. Men, för det första så ska du ta level 70, max level. Vilket tar max 10 timmar på ens första genomgång. Sen börjar end-game. Där du skaffar så bra gear som möjligt genom att döda miljontals monster. Det du gör är bara att döda, det låter skittråkigt för många och är tråkigt för många.
Själv har jag ungefär 1000 spelade timmar och har inte spelat på ett par månader, för det blir tråkigt ibland. Men om ett par veckor så kommer en till uppdatering och då spelas det nog ett antal hundra timmar igen. Så enligt mig är spelet ett av dom bästa genom alla tider, jag har då aldrig fått så mycket för pengarna i ett spel som inte är ett MMORPG.
Sedan att du klagar över grafiken. Jag tycker att det ser bra ut, men antar att vissa är mer kräsna, jag har aldrig brytt mig om grafiken, jag spelar fortfarande spel från tidigt 2000-tal och älskar spelkänslan om man jämför med dagens skit som har sjukt bra grafik, men spelkänslan är stel och tung, det är vidrigt om du frågar mig. Men som sagt, smaken är som baken.