Citat:
Ursprungligen postat av
malakai
Ska geara upp en WD, undrar bara vilket element man ska köra så jag inte får göra som på min Wiz att byta ut allt gear senare

.
Vet inte vilken build jag vill köra heller än riktigt, beror ju vad ja hittar för gear. Men element kan va bra veta? Någon som kan komma med tips, helt lost på WD.
Citat:
Ursprungligen postat av
sp1rit
Beror på build som sagt, men phys/fire (pet doc) eller cold (jade doc) är de populäraste endgame buildsen. Finns några poisonbuilds men inget jag skulle rekommendera.
Håller inte med om att inte rekommendera poisonbuilds.
Jag testar ju nu en Grin Reaper Poison build som är skitskoj (nu saknar jag en massa delar, det enda jag har som är för builden är e.g. Grin Reaper + SoJ och Taskers som inte är optimalt rollade, TT rollade jag bort STR på eftersom den droppade på min barb..)
Den är inte alltid populär i grupper eftersom du får 20+ spider queens som mobbar alla monster vilket leder till massivt grafiklagg hos folk med lite sämre burkar
Det trevliga (som han tar upp i videon nedan) är att spider queens inte räknas som pets, så de går igenom dina pets och kan stå i dina pets utan att blockera andra pets.
Sen, tack vare att du har 2 mimics, så betyder det att du har konstanta Piranhado eftersom dina mimics kastar samma spells som du har i din bar.
Iom buffen som kommer på Spider Queens så kommer den builden bara bli bättre iom nästa patch också.
Citat:
Corpse Spiders
Weapon damage increased from 324% to 576%
Skill Rune - Blazing Spiders
Weapon damage increased from 400% to 700%
Skill Rune - Leaping Spiders
Weapon damage increased from 383% to 646%
Skill Rune - Spider Queen
Weapon damage increased from 1575% to 2625%
Video där builden visas upp:
http://www.youtube.com/watch?v=t0dBO19Besc