Citat:
Ursprungligen postat av
Dr Tinnitus
Du har redan fått svar med förklaringar på svenskens bravader i detta inlägg
(FB) Förintelsematematik
Hur det går till att mörda människor med Zyklon B finns utförligt beskrivet på många platser på nätet, och många gånger om i dessa trådar.
Det är enligt de instruktioner för avlusning etc inte svårt att använda Zyklon B, och då människor är mycket mer känsliga för HCN så krävs mycket lägre koncentrationer och mycket kortare exponeringstid för att döda människor än det krävs för insekter. Detta visar alla seriösa produktfakta om HCN och dess påverkan på levande väsen. Dessutom har jag visat dig att utgasning av HCN ur Zyklon B sker ända mer till -18 grader med ca 30%.
The Leuchter Report, där den oberoende gaskammar- och avrättningsexperten Fred Leuchter berättar om fynd han gjort. Leucher åkte ner och undersökte de påstådda gaskamrarna, och kom fram till att det var ”galenskaper” att ens tro att rummen kunnat användas till att avrätta folk.
I en intervju från 2001[72] säger Leuchter följande:
Jag konstruerade och producerade avrättningsutrustning här i USA till fängelserna, som avrättar brottslingar. Som ett expertvittne vittnar jag i ett antal domstolar här i USA, och jag var, och är fortfarande, det enda expertvittnet som är tillåtet att vittna i federala domstolar då det kommer till avrättningsteknologi. Baserat på detta kallades jag till att vittna i domstolen i Toronto, i Ernst Zündels andra rättegång. I den kontexten gavs jag information gällande de påstådda gaskamrarna i Auschwitz, Birkenau och Majdanek.
Jag blev sänd till Polen för att undersöka anläggningarna. Jag undersökte de tre platserna. Jag utförde forensiska tester som genomgick prövningar i kemiska labb. Och slutresultatet blev att ingen av anläggningarna som jag undersökt hade någon form av avlagring från gaserna… och det skulle ha funnits stora mängder av sådana avlagringar, med tanke på de avlagringar som jag fann i avlusningskamrarna.
Gällande anläggningarna var ingen av dem enligt min åsikt kapabla till att tillgodose gasavrättningar. Situationen skulle varit som om någon använt sitt vardagsrum för att avrätta någon… det skulle slutat med att personen råkat döda sig själv, sin familj och halva gatan utanför.
Jag följde ditt råd och fick det här upp på nätet och jag anser Leuchters bedömning stämde in på mannen som skulle mörda sin fru med Zyklon B och som kunde slutat med att han hade dödat sig själv och hela sin familj och kanske grannarna också, exakt som Leuchter framför i sin rapport,
Leuchter har väl ansetts som den främste gasexperten i hela USA