Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-13, 21:05
  #2017
Medlem
JeffDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABljuger
De svenskar som strider i "Azov" bataljonen måste bli super efterfrågade av svenska försvaret. Om de överlever alltså. Det är inte många i dagens Sverige som har erfarenhet av närstrid mot ryska militära styrkor...

Judarna Kolomoyskyi och Akhmetov betalar bättre en negerätlingen Reinfelt.
Citera
2014-09-14, 02:58
  #2018
Medlem
Likwits avatar
Kanske inte står er så nära ideologiskt men intressant om hur amerikaner har samarbetat med ukrainska nationalister/nazister sedan efter andra världskriget. Djupt insyltat verkligen http://m.thenation.com/blog/179057-s...ukraine-secret

Vet inte riktigt vad the nation är för tidning men inga källor är omöjliga att kolla upp. Mycket har man hört innan men intressant att följa den röda tråden
Citera
2014-09-14, 09:28
  #2019
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piratkatten
Lilla hjärtat, vad har du själv gjort de senaste 10 åren? Torgmöten med SMR, joinade och spöade ND, gick med i SvP och under hela den här tiden har du krigat på nätet. Sen fick du chansen att "leka" krig och i samma sekund kastar du skit på ALLA "nationella" som inte gjort samma val.

P A T E T I S K T!
Han photoshoppar ju in sig i kampen också, glöm inte det.
Citera
2014-09-14, 09:31
  #2020
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABljuger
De svenskar som strider i "Azov" bataljonen måste bli super efterfrågade av svenska försvaret. Om de överlever alltså. Det är inte många i dagens Sverige som har erfarenhet av närstrid mot ryska militära styrkor...
Närstrid? Har man stridit för främmande makt är man inte välkommen i Sveriges försvar. De bilder man sett så ser ju inte Skillt ut som han har någon militär träning heller.
Citera
2014-09-14, 14:51
  #2021
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Sedan nar behover man en koppling? Hade alla SS-frivilliga en koppling?

/Micke

Skillnaden ligger väl i att SS-soldater var skapat av en antiglobalistisk fraktion. Den sida du väljer att strida för i denna konflikt är omedvetet eller medvetet globalistiska stridspittshjon.
Citera
2014-09-15, 00:26
  #2022
Medlem
Autochthons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Hur ofta har jag inte hort det dar, men trots det har jag.overlevt Marinka, Illyvisk, Novoazovsk mfl

Ja, Azov har onekligen haft en smartare strategi än övriga "frivilligbataljoner". När läget blivit för hett, har man dragit sig ur innan man blivit knaperstekt. Det känns ju onödigt att stå kvar i "hagel", bara för sakens skull så att säga.
Citera
2014-09-18, 05:01
  #2023
Medlem
piratkattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Mojligt men fortfarande ingen snackpase

/Micke


Haha, du är ju ffs den värsta snackpåse jag någonsin träffat. Spyyyyyyr ur dig skryt om än det ena än det andra för att du tror att man ska bli impad av fingerklippande och allmänt vidrigt och våldsbenäget beteende. Vänder kappan efter vinden lika ofta som vi andra byter strumpor. Vet inte hur många ggr jag bara låtit dig hållas med ditt skitsnack, av ren jävla snällhet. Zzz.

När drar du till Syrien btw? Borde väl vara dags snart? Eller är det också bara snack för att p12 här på FB ska tycka du är jäääättehäftig? Jag sätter en rätt bra slant på att du aldrig kommer våga sätta din fot i Syrien.
Citera
2014-09-18, 09:19
  #2024
Medlem
Hej Micke! Hur går det där borta?

Jag undrar hur du ser på svensk nationalism iom att du är där borta och krigar, behövs du inte här? SvP gjorde ett katastrofval som du säkert uppmärksammat, är inte det en väckarklocka om något? Att Sverige behöver alla sin söner och döttrar i kampen om Sverige. Kort och gott varför prioriterar du ett främmande folk som befinner sig i ett hopplöst inbördeskrig du inte har någon egentlig behörighet framför ditt eget folk?
__________________
Senast redigerad av vitrevolution 2014-09-18 kl. 09:22.
Citera
2014-09-18, 14:44
  #2025
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitrevolution
Hej Micke! Hur går det där borta?

Jag undrar hur du ser på svensk nationalism iom att du är där borta och krigar, behövs du inte här? SvP gjorde ett katastrofval som du säkert uppmärksammat, är inte det en väckarklocka om något? Att Sverige behöver alla sin söner och döttrar i kampen om Sverige. Kort och gott varför prioriterar du ett främmande folk som befinner sig i ett hopplöst inbördeskrig du inte har någon egentlig behörighet framför ditt eget folk?
Det loser val alla super-nationalister som skulle engagera sig nar jag lamnade

Sa vi far val snart se hur den nationella rorelsen exploderar, tack vare deras harda arbete. Eller kanske riksdagen, nu nar krigarna i Motstandsrorelsen deklararerat att val ar skit. Men i arlighetens namn sa misstanker jag att allt.kommer flyta pa i vanlig ordnjng utan nagra speciella upp eller nergangar.

Personligen kommer jag att stanna har borta ett tag till och arbeta pa i sedvanlig ordning.

/Micke
Citera
2014-09-18, 22:20
  #2026
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitrevolution
Hej Micke! Hur går det där borta?

Jag undrar hur du ser på svensk nationalism iom att du är där borta och krigar, behövs du inte här? SvP gjorde ett katastrofval som du säkert uppmärksammat, är inte det en väckarklocka om något? Att Sverige behöver alla sin söner och döttrar i kampen om Sverige. Kort och gott varför prioriterar du ett främmande folk som befinner sig i ett hopplöst inbördeskrig du inte har någon egentlig behörighet framför ditt eget folk?
Varför kallar du det katastrofval?
Röstfördelning övriga partier

PP Piratpartiet 26182 0,43% -11803 -0,22 37985 0,64%
ENH Enhet 6181 0,10% +5555 +0,09 626 0,01%
SVP Svenskarnas parti 4147 0,07% +3472 +0,06 675 0,01%
__________________
Senast redigerad av calle64 2014-09-18 kl. 22:25.
Citera
2014-09-21, 13:51
  #2027
Medlem
En svensk som bor i Estland uppges strida för Azov:

http://www.news2night.com/sv/news/sh...lo-vsej-evropy

http://baltija.eu/news/read/40144
Citera
2014-09-22, 00:14
  #2028
Medlem
T.J.Jacksons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Så du menar att jag måste gå med i en konflikt i Ukraina som jag inte har behörighet, för att kunna rensa upp inom den svenska nationalistiska rörelsen?

Du är en ärkeidiot, finns liksom inget annat att säga om dig.

Men M.Skillt har ju rätt. Hur osympatisk han än säkerligen är. Ni sitter ju bara här och svammlar. Den svenska utomparlamentariska nationalismen är ju fullständigt harmlös verkar det.

Jag förstår inte hur vänstern och media lyckas få er att framstå som ett hot. Ni är ju bara en massa gubbar, tjockisar och sommarstugehjon som bygger på en allt knasigare konspirationsteori utan att någonsin agera konkret.
__________________
Senast redigerad av T.J.Jackson 2014-09-22 kl. 00:26.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback