Drar lite liv i trden igen.
Ska brja med Mirtazapin, frsta tabletten ikvll.
Mirtazapin Actavis 30mg
ter ocks Voxra 300mg, och Lyrica 200mg dagligen. Tramadol 50-100mg vid behov fr bihlesmrtor.
Det r tnkt att jag ska dra ner Voxra till 150mg samtidigt som Mirtazapin 30mg lggs till. Det fr att det verkar som effekten frn Voxra avtagit, eller s har jag blivit nnu mer deppig.
Sover max 4 timmar per natt och r som en zombie om dagarna, ngest, deppig, energils och orkar knappt skta mitt jobb lngre...
Det som verkligen tar emot r ju den hr omtalade aptit- och viktkningen...
Har kmpat bort nstan 37 kg, och jag fr en helvetisk ngest ver de hr tabletterna. Vet inte ens om jag vgar prova!
Sorgligt nog r det hr mitt (till synes) enda hopp om smn d jag ftt prova de hr fjantpreparaten theralen, atarax, propavan, lergigan och circadin. De har antingen varit som sockerpiller eller s har de givit mig bakfylleknslor dagen drp, utan ngon strre frbttring p smnen.
Benso och Z-preparat r helt uteslutet enligt min lkare fr att man "kan bli beroende av dem".
S till frgorna...
r det vrt det?
Avtar aptit- och viktkningen med tiden?
Hjlper Voxra mot de biverkningarna?
r det ngon speciell dos av Mirtazapin som inte ger de biverkningarna? Har fr mig att ju hgre dos desto mindre biverkningar? Eller r jag helt ute och cyklar i grn pyjamas?
r det ngon som
inte gtt upp i vikt, eller
ner i vikt p denna kombon?
Nu ska jag vl ta den dr tabletten och lgga mig. Spnnande att se om jag kan sova bttre/lngre och om jag trycker i mig 5 paket ballerinakakor till frukost...