Citat:
Ursprungligen postat av
VillJalentine
kad hunger och extrem trtthet har du att vnta dig.
Jo somnade riktigt gott igr, var segt att vakna o blev sen till jobbet, r sm trg o trtt nu men inye s farligt
Citat:
Ursprungligen postat av
flowerpower900
Jag fick stta in mirtazapin igen d ngesten blev fr jobbig, stter ut den lngsamt nr jag ftt ordentlig effekt av escitalopramen om ngra veckor/mnader istllet. ter 7.5mg och jag mr mycket bttre med n utan den.
Du kommer va onormalt trtt de frsta veckorna men det ger med sig, kommer bli hungrig med. Vilken dos tar du?
Men du knner den ger effekt p din p din ngest? Jag brjade med 30mg Igr p mirtazapin och ter 15mg escitalopram
Citat:
Ursprungligen postat av
Gulax
Ha inte s hga frhoppningar att mirtazapin ska hjlpa mot din ngest, sg lite i dina inlgg, det kan vara att din ngest kanske beror p benzobruk och att grunden till ngesten r att din hjrna r van vid benzo och ngesten kommer nr dina gabaniver gr ner pga av abstinens.
Frstr du ftt det intrycket d jag skrivit mycket om benzo, men har "bara" tit alprazolam i typ 5-6 veckor, frmst 0.25mg 1-2ggr dagen, nu 0.5 som jag har utskrivet, innan ngesten t jag noll benzo, nykterist o inga andra droger.
S jag hoppas p effekt av denna kombo mirtazapin och escitalopram!