Citat:
Ursprungligen postat av
Batuta
Det var som jag skrev. Du hade ingen som helst seriös källa till ditt tvärsäkra påstående. Ungefär som det brukar vara i den här tråden.
För de som följer tråden, är det inte särskilt överraskande. Vad är det för mening med att du läser böcker om Syrien, när du ändå inte kan värdera vad som är fakta respektive propaganda ? Du blandar ihop vad du läser och postar sedan rena dumheter - vilket leder till onödiga diskussioner. Ser denna som avslutad.
Du vägrar alltså erkänna ditt misstag. Du lever inte som du lär. Hycklare.
Jag hänvisade till en bok redan från början medan din meningsfrände enbart hänvisade till ett videoklipp av demonstranter och du väljer att kalla mig för en lögnare? Juste, för att hänvisa till ett klipp av demonstranterna människor utan uppgifter om antal är en seriös källa.
Jag skrev exakt vad som jag avsåg att skriva, nämligen att uppgifterna om antalet demonstranter hittade jag i Aron Lunds bok, inget mer eller mindre, vilket visade sig vara på det viset. Att du väljer, som du tidigare uttryckte det, att älta det vidare är ditt problem. Patetiskt lågt av dig.