Citat:
Ursprungligen postat av
Hopes.N.Dreams
Den frågan har jag besvarat så många gånger att jag inte längre känner för det. Du får läsa igenom tråden genom sökfunktionen.
Vilken fråga? Finns det jihadister i konflikten är en JA- eller NEJ-fråga. Borde vara tämligen lätt att svara på och det i betydligt färre tangenttryck än du hittills bedömdat dig svara mig med.
Varför får jag bara oneliners ur dig när div. foliehattar får mindre essäer? Det är nu tredje(?) gången jag frågar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hopes.N.Dreams
...Nour al-Din al-Zinki är inte al-Nusra, så det är egentligen irrelevant. De är inte heller en undergrupp till al-Nusra...
Rimmar väl illa med dagens HTS? Klart du inte kunde veta det då (15/1-17 - ca. 10 dagar innan de blev ett och samma) men vilka var jihadister och rebeller då? Båda? Ingen av dem? Du gjorde poäng av av differentiera de två, har de ändrat sina värderingar eller du dina klassificeringar undrar man ju såklart idag?
Du pratar om att du försöker att förstå andra, kan du inte då försöka få andra att förstå dig? Jag snackar inte mystiska youtubelänkar eller spaltmeter i pdf:er.
EDIT: Den som söker skola finna... Man blir ju lite besviken. Är nu i dina inlägg vid 18/3-17 (ca. 50 dagar efter att Zinki, Nusra m.fl. blev HTS) och ännu inte ett spår av vad du beskriver som "
Den frågan har jag besvarat så många gånger att jag inte längre känner för det".
Tar en paus. Rätta mig gärna om jag har fel men du för onekligen tankarna till beskrivningen, medium (i detta fall small?) sized dog with a big dog attitude...