2017-04-07, 04:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegernataren
Oj oj oj! När beräknas de träffa? Hoppas någon filmar kalaset!

Glor på CNN. De första har nog redan träffat efter vad jag uppfattat. Rapporteringen började ca 04.30 och då var det redan igång. Vad jag fattat så kommer folk kunna se nedslagen från sina hem. Flygplatsen är också synlig från en närliggande väg. Hoppas nån åker ut och filmar. Lär ju läggas upp på Liveleak under förmiddagen.
Citera
2017-04-07, 04:19
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hopes.N.Dreams
Det låter som goda nyheter.

Varför är det enligt dig goda nyheter?

Och varför har du svårt att svara på enkla frågor jag postat två gånger åt dig och som du själv uppmärksammat?
Citera
2017-04-07, 04:21
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Nej, det är den basen som Assad använde för att flyga och gasa ihjäl barn. Och det är en större militär bas som han har. Symbolisk handling kan man knappast kalla det.

Trump menar att han dödade oskyldiga och försvarslösa barn. Så tugga vidare nu.
Syrisk stats TV säger att det var en aggression och att man har förluster militärt.
Ett meddelande till Iran och Syrien att man slår ut militär infrastruktur.

Trump
Om det stämmer är det en bra handling, men hur vet du det egentligen?
Citera
2017-04-07, 04:22
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bludderbladder
Varför är det enligt dig goda nyheter?

Och varför har du svårt att svara på enkla frågor jag postat två gånger åt dig och som du själv uppmärksammat?
Jag svarade på det i mitt förra inlägg. Missade du det?

(FB) Konflikten i Syrien
Citera
2017-04-07, 04:24
Medlem
Kan det här utlösa ett tredje världskrig? USA backat av Kina mot Ryssland och Iran m.fl. t.ex.
Citera
2017-04-07, 04:24
Medlem
Hegernatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1

President Donald Trump makes statement on missile strike on Syria

https://www.youtube.com/watch?v=MB2tnbBq5Mo
Det var ett riktigt starkt tal! Det märks att han var personligt rörd över situationen. Han vill bara göra det som är rätt helt enkelt.

Intressant att han även nämnde terrorister i talet. Tror att Hezbollah har mördat sina sista barn nu. Dags för vedergällningen mot dessa fega kräk!
Citera
2017-04-07, 04:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hegernataren
Det var ett riktigt starkt tal! Det märks att han var personligt rörd över situationen. Han vill bara göra det som är rätt helt enkelt.

Intressant att han även nämnde terrorister i talet. Tror att Hezbollah har mördat sina sista barn nu. Dags för vedergällningen mot dessa fega kräk!

"Märks att han var personligt rörd" Så du är en utav de efterblivna människor som köper vad USAs presidenter säger? Du tror att han bryr sig för fem öre över döda barn i Syrien? Fascinerande varelse är du.. om han säger något så måste det stämma naturligtvis. Men rent utav nyfikenhet, det är inga problem när USA dödar barn väl? Nä det tror jag nog inte att du tycker, psykopat är vad du är.
Citera
2017-04-07, 04:29
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hopes.N.Dreams
För din fråga kräver ett långt svar, vilket jag sådär kl 4 på natten inte har lust att svara just nu.

Däremot kan jag hänvisa dig till mina tidigare inlägg där jag klargör för mina ståndpunkter.

(FB) Konflikten i Syrien

Det finns fler, men du får kanske en klarare bild av det.
Ja, missat det, tack. Skall svara dig imorgon för det lilla jag läst var enbart logiska kullerbyttor som verkar helt jävla omöjliga av någon som inte har ideologisk eller religiösa motiv. Men uppskattar diskussionen.
Citera
2017-04-07, 04:32
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
US Secretary of State says Russia has 'failed in its responsibility' and is either incompetent or complicit on chemical weapons

Den var ju fin.

NBC
Citat:
BREAKING: Tillerson: "Either Russia's been complicit or Russia's been incompetent in its ability to deliver" removal of chemical weapons.
'

Dom får sina fiskar varma.

Citat:
There can be no dispute that Syria used banned chemical weapons, violated its obligations under the Chemical Weapons Convention and ignored the urging of the UN Security Council.
*
read more: http://www.haaretz.com/middle-east-news/syria/1.782159?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
Senast redigerad av Moosky 2017-04-07 kl. 04:36.
Citera
2017-04-07, 04:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Kan det här utlösa ett tredje världskrig? USA backat av Kina mot Ryssland och Iran m.fl. t.ex.

Hoppas det.
Kina backar nog ryssland o inte usa.
Hoppas det blir ett ordentligt krig där usa en gång för alla blir av med hela sin militärinfrastruktur.
Eller hoppas att alla äckel i usa o utanför, dom som vill ha krig o tvinga på sin form av fredliga demonstrationer o demokrati förintas.

Dock är det hela en plan o har alltid varit o det finns gamla dokument som bevisar det. Dom går bak mer än 20 år.
Efter syrien är det dags för iran.

Lite goda nyheter verkar finnas:
@Partisangirl
#Breaking: #Russia Shot down many of the Tomohawk missiles striking at the Syrian Airforce
Citera
2017-04-07, 04:36
Medlem
600 metric tons of chemical agents räckte inte.

Istället tror vi att han sparade lite för att döda några civila människor. HAHA

Det var synd att han gav bort det. Han skulle använt det på USA o saudiarabien så hade världen varit en mycket bättre plats.
Citera
2017-04-07, 04:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SeniorOwn
600 metric tons of chemical agents räckte inte.

Istället tror vi att han sparade lite för att döda några civila människor. HAHA

Det var synd att han gav bort det. Han skulle använt det på USA o saudiarabien så hade världen varit en mycket bättre plats.

Hahaha precis, låter så jävla efterblivet, nog för att det ÄR det. Undrar om Trump inte är nervös när han går ut och håller en presskonferens och förmodligen är medveten om att varenda en person med åtminstone en halv hjärna kan se igenom hans lögner och fattar att detta är ännu en false flag, en riktigt dålig en också. Åtminstone försök dölj det lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in