Citat:
Ursprungligen postat av
Wercoltese
Du har ju också å ena sidan hävdat att Iran utbildat 350 000 man på persisk mark, och å andra sidan att Syriens armé lider av "soldat-brist", så vad du säger och inte säger, och vad du länkar och inte länkar till spelar bevisligen ingen roll då du helt uppenbart är dum i huvudet.
Nej, jag har inte sagt det. Jag har refererat en iransk politiker som sagt det. Ser du ingen skillnad på artiklar som jag länkar till och det jag själv tror på? Det är samma sak med soldatbristen. Och så ska du komma här och kall mig dum? Nice hjärna. Sedan så är du inte så värst observant heller, för det stod inte någonstans att 350 000 tränats på iransk mark. Det stod att 150 000 tränades på Iransk mark.
Men i vilket fall så var slutsatsen i den disskussionen att Iranska regimen gjorde propaganda på bekostnad av Syriska regimen. Dom framställer ju sig själva som övermänniskor och framställer syrierna som små barn som behöver tränas upp.
Om din hjärna bara kunnat registrera det där idiotiskt förenklade från den diskussionen så är du helt unik om att vara så dum i huvudet. Sedan så är du en assyrier som är avundsjuk på YPG, kurder och allt relaterat.