Har folk gett upp? Tycker det var ett av de bättre avsnitten hittills.
Inte hoppat av men den där riktiga hajpen har lagt sig. Tror inte den nya Twin Peaks blir någon klassiker direkt. Sen måste jag bara säga att FBI Agenten Tammy Preston (Chrysta Bell) är en helt djävulskt snygg brud.
Alla scener med Richard är fantastiska, klar intressantaste karaktären. Hans storyline blev ännu intressantare nu när vi fick reda på hans släktskap. Finns ju några alternativ vem som kan vara förälder då men mest troligt år det väl
Audrey's barn? Skulle kunna vara Donnas också. Såg även en intressant teori att bad Coop skulle kunna vara pappa då han besökte avdelningen som audrey låg på efter explosionen i banken i s2
Hmmm..
Jag får det till att det måste vara Audreys eller Johnnys son? Kallade han inte Sylvia grandmother? Det var väl Ben som (eventuellt? ) var pappa till Donna men inte Sylvia som var mamma?
Jag får det till att det måste vara Audreys eller Johnnys son? Kallade han inte Sylvia grandmother? Det var väl Ben som (eventuellt? ) var pappa till Donna men inte Sylvia som var mamma?
Med reservation att jag missat något.
Ja det är ju det mest uppenbara. Men skulle kunna vara så att Ben tar ansvaret och att Sylvia går med på att agera som barnets grandma. Skulle även kunna vara någon som Ben har varit otrogen med uppe på bordellen. Denna teori får lite mer trovärdighet eftersom att Sylvia ringer Ben precis efter och vill ha pengar. Som om att hon gjort honom en stor tjänst och vill ha betalt för det. Ytterst spekulativt men kul med lite olika teorier.
Ja det är ju det mest uppenbara. Men skulle kunna vara så att Ben tar ansvaret och att Sylvia går med på att agera som barnets grandma. Skulle även kunna vara någon som Ben har varit otrogen med uppe på bordellen. Denna teori får lite mer trovärdighet eftersom att Sylvia ringer Ben precis efter och vill ha pengar. Som om att hon gjort honom en stor tjänst och vill ha betalt för det. Ytterst spekulativt men kul med lite olika teorier.
Absolut! Jag gissar på att Johnny lyckats bli pappa på något vis men har ingen aning egentligen.
Ska finnas en bok också kommer inte ihåg titlen men den ska vara viktigt för säsong 3 enligt "ultra fansen" har du redan kollat på säsong 1-2 och filmerna så kvittar det igentligen vilken ordning ..
Den nya säsongen är mer lik Filmen Fire, walk with me som jag tycker är synd gillar humorn även bakgrunds musiken.
tyvärr så finns den inte på svenska, språk är inte min grej så det hade inte varit lönt för mig att läsa den. Men dom flesta svenskar som har gått ut högstadiet borde kunna ok engelska
Lyssnade på den igår/i natt (9½ timmar) o den var klart bra. Jag fick i.o.f. IG i gymnasie-engelskan, men jag tog in nästan allt. Det handlade mycket om UFO'n, konspirationer upp till presidenter o militären, typ Arkiv X. Sen fick man veta lite mera av en del karaktärer, Ed, Nadine, Norma, Hank, the log lady, Josie, Andrew, m.fl. o vad som egentligen hände honom i båtexplosionen.
Samt fick man bekräftat att Audrey överlevde bankexplosionen.
Men sen handlade det väldigt mycket om Dougie Milford;
(Osäker på om namnet har nått att göra med Dougie Jones). Han var med i 2-3 avsnitt i säsong 2, alltså tidningsägaren, borgmästarens bror. Hans hemliga jobb som överste med att jobba med UFO'n o liknande.
Rekommenderas för "ultra-fansen"!
Senast redigerad av Mulla Krekar 2017-07-19 kl. 14:19.
Jag har precis sett om de två fösta säsongerna, men minns ändå inte Sylvia Horne.
Nä, hon förekommer inte mycket, nån scen när familjen Horne sitter o äter middag, när Jerry kommer hem från Paris o har med sig baguetter, tror jag är den enda scenen jag minns där hon är med.
Citat:
Ursprungligen postat av joannaw
Absolut! Jag gissar på att Johnny lyckats bli pappa på något vis men har ingen aning egentligen.
Njae, att Johnny skulle vara Richards farsa låter inte så logiskt... Han satt ju fastbunden där, när Richard rånade Sylvia. Min gissning är att det är Audrey, som är hanns mamma.
Njae, att Johnny skulle vara Richards farsa låter inte så logiskt... Han satt ju fastbunden där, när Richard rånade Sylvia. Min gissning är att det är Audrey, som är hanns mamma.
Tror också att Audrey är Richards mor, och det lutar väl åt att Bad Coop är fadern.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!