2007-08-01, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
Men har man pengarna ska denna box kpas...
Jag kpte ssong 1, 2:1 och 2:2 fr dryga 600:- p media markt i Kungens Kurva i Stockholm, s det r ju inga speciella pengar man snackar om!
Citera
2007-08-01, 21:20
Medlem
Tomte99s avatar
Jag har ocks kpt alla tre boxarna. Och vart jag n har kollat s har de kostat 250kr fr en box. Allts 750kr totalt, och det r ju inte s mycket pengar.
Citera
2007-08-03, 16:49
Medlem
Hej.Undrar i vilken ordning man skall se dom i.
Gjorde dom en film frst sen serien,eller hur ligger det till?
Citera
2007-08-03, 17:56
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sultanen
Hej.Undrar i vilken ordning man skall se dom i.
Gjorde dom en film frst sen serien,eller hur ligger det till?
Serien kom frst, sedan filmen Fire walk with me, men filmen handlar om vad som hnde innan. Trots detta MSTE du se serien frst! Thats an order!
Citera
2007-08-04, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
Serien kom frst, sedan filmen Fire walk with me, men filmen handlar om vad som hnde innan. Trots detta MSTE du se serien frst! Thats an order!

Ok.D fr det bli s.
Tack fr svaret.
Citera
2007-08-04, 16:04
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sultanen
Ok.D fr det bli s.
Tack fr svaret.
Anledningen till att jag sger mste r att filmen, p 1h 30 min, avsljar vem mrdaren r. Om du d ser filmen frst mister du mycket av den spnning som utspelar sig i de 12 frsta avsnitten av serien.

Mycket nje!
Citera
2007-09-03, 00:56
Medlem
Kengs avatar
r det nn mer n jag som funderat ver hur Laura hann med allt hon gjorde egentligen?
Jag menar, Hon jobbade p Meals on wheels, Parfymavdelningen, One eyed jacks, hade hand om Ben Hornes srunge och gick dessutom skola p allt dedr. Hon kan inte ha haft mycket fritid den dr bruden.
Citera
2007-11-14, 09:03
Medlem
magdalenarts avatar
Ja snacka om det!

Men det var vl allt koks hon sniffade som gjorde henne till en Energizer bunny!
Citera
2007-11-14, 16:15
Bannlyst
Har ni sett att det finns en ny box innehllande bda ssongerna att bestlla?
Snygg var den ocks
Citera
2007-11-15, 02:00
Medlem
Ronnie Rockets avatar
japp, och den nya utgvan r godknd av Lynch (teamet som gjort dvd:n har varit i stndig kontakt med honom fr att f hans sikter om saker och ting)... Och den r fetproppad med extramaterial. Ska ltt bestllas nu.

kolla lnken fr info:
http://www.discshop.se/shop/ds_produ...e=movies&&ref=
Citera
2007-11-15, 02:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnie Rocket
japp, och den nya utgvan r godknd av Lynch (teamet som gjort dvd:n har varit i stndig kontakt med honom fr att f hans sikter om saker och ting)... Och den r fetproppad med extramaterial. Ska ltt bestllas nu.

kolla lnken fr info:
http://www.discshop.se/shop/ds_produ...e=movies&&ref=

Bokade precis ett ex
Citera
2007-11-15, 02:39
Medlem
Ronnie Rockets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bloodsugar
Bokade precis ett ex

Jag med, och jag hoppas fler gr det. Som ngon sa:Twin Peaks r, objektivt sett, den bsta tv-serie som gjorts. Att f alla avsnitt, bde det amerikanska och europeiska pilotavsnittet (!), plus mycket annat, fr under 500 kr r fr bra fr att vara sant.

Fr de inte s vl initierade finns nu ven ett nytt soundtrack till Twin Peaks som innehller mycket av den tidigare oslppta musiken frn bde serien och filmen. Tyvrr verkar skivan inte vara slppt i Sverige nnu.

http://www.amazon.com/Twin-Peaks-All.../dp/B000W4HFY8

Mer info om boxen och skivan finns sjlvklart p www.dugpa.com

Jag vet, det lter som om jag gr reklam, och det kan jag st fr. Twin Peaks r det nrmaste jag kommer religion, och jag vill bara sprida gospeln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in