Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Kollade på Edmonton - Detroit i natt och tyckte det var klassskillnad till Detroits favör på alla poster utom den i mål. Legace gjorde ingen dålig match, det var bara det att Edmontons målis var så mycket bättre och höll Edmonton kvar i matchen då Detroits press var tung under speciellt den första perioden där han höll på att knäcka Detroit på egen hand.
Jag tror dock att Detroit kommer att ta hem detta genom att vinna dom två nästkommande matcherna, Edmonton kan eventuellt vinna en gång till hemma men jag ser inte att dom vinner två av dom tre som är kvar.
Såg matchen även jag, var det någon mer än jag som kände att det kändes livsfarligt varje gång Oilers kom över röda, litar inte på Legace för fem öre, tyvärr... Visst han gjorde inte en dålig match "för att vara Legace"... Men har en konstig känsla i magen hela tiden
Spelare som Datsyuk, Shana och Yzerman (iofs inte dålig) måste höja sig rejält om vi överhuvudtaget ska gå vidare, Datsyuk verkar tro att det är nån jävla söndagsutflyckt där ute på isen, blir bara irriterad
Även powerplayspelet tycker jag var sisådär, kan bli mkt bättre..
Kräver skärpning, det är NHL-slutspel, det går inte längre att spela såsom i matcher mot tex Blues och Colombus..