2006-04-05, 23:06
Medlem
Icecubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punchline
De tar väl Gaustad för han har mer "talang" på isen då, precis som alla andra lag.
Jag önskar att Detroit skulle kunna skaffa en fighter.

Ja de var ett tag sedan nu, tänkt dig dagarna då Bob Probert fortfarande spelade. Just nu är det väl bara Darryl Bootland som öht spelar tufft, fast han spelar jämt i farmalaget.
Citera
2006-04-06, 08:54
Medlem
Punchlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icecube
Ja de var ett tag sedan nu, tänkt dig dagarna då Bob Probert fortfarande spelade. Just nu är det väl bara Darryl Bootland som öht spelar tufft, fast han spelar jämt i farmalaget.

Bootland hamnar under lätt-mellanvikt-klassen.

Men när man talar om trollen, Peters var ombytt i natt och direkt dansade han med McGrattan.
Citera
2006-04-06, 18:03
Medlem
Icecubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punchline
Bootland hamnar under lätt-mellanvikt-klassen.

Men när man talar om trollen, Peters var ombytt i natt och direkt dansade han med McGrattan.

Japp och han gjorde inte heller bort sig. Roligt nog så slog han ner McGrattan tidigare i år. Ganska så chockande för alla fighterfans.

Citat:
Ursprungligen postat av GREKEN1980
nån som vill trada hockeyfightclips har runt 4000 säg till isåfall

Jag har också en hel del, men du hittar det mesta på forumet på hockeyfights.com

Saknas någon där så fråga, så dyker det upp.
Citera
2006-04-08, 22:59
Medlem
xploddans avatar
Nu hoppas jag att alla hejar på Ovechkin inatt så att han äntligen får sitt 50:e mål och 100:e poäng inatt.
48 mål och 99 poäng har killen.
Citera
2006-04-12, 10:38
Medlem
East Clintwoods avatar
Sanslöst bra Sundin med fyra mål och tvenne assist. Gubben kan än. Hoppas att TML tar sig till slutspel, även om slutspelet inte lär vara så länge för de.
Citera
2006-04-12, 13:49
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Bara jag som ser honom som mer talangfull och mer värd priset som årets rookie i NHL, än Sidney Crosby?
Det gör nog dom flesta. Crosby gnäller för mkt tycker jag, tar lång tid på sig att komma upp och åker fram till domarn. Sedan tar han onödiga utvisningar som diving och unsportsmanlike conduct.

Tycker de är som natt och dag i det fysiska spelet, Ovechkin leder sitt lag i tacklingar och var senast jag hörde det 9a i NHL, det är grymt imponerande från någon som har 49 mål och 100 poäng som dessutom har skjutit över 400 skott i år, överlägset mest i NHL.

Citat:
Ursprungligen postat av East Clintwood
Sanslöst bra Sundin med fyra mål och tvenne assist. Gubben kan än. Hoppas att TML tar sig till slutspel, även om slutspelet inte lär vara så länge för de.
Satt och lyssnade på matchen, såfort man hörde att Sundin hade pucken så var det målchans. Ruskigt het var han. Synd bara att de var tvungen att vänta till övertid innan de lyckades vinna då jag satsade 100 kr på dem.
Citera
2006-04-12, 14:42
Medlem
Bennos avatar
Sundin är BÄST, har alltid varit BÄST, ock kommer alltid att vara BÄST

Länge leve #13

Synd bara att han ibland när det inte gäller så mkt "spelar av matchen". Skulle han vara lite mer fixerad av att göra poäng skulle han var uppe å nosa på topp 3 varje säsong.
Citera
2006-04-13, 01:48
Medlem
xploddans avatar
Lite offtopic kanske eftersom det inte hände i år men fyfan va jag garvade:
http://rapidshare.de/files/17690973/sullivanTalksAbout.wmv.html
Citera
2006-04-13, 02:16
Medlem
Icecubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Lite offtopic kanske eftersom det inte hände i år men fyfan va jag garvade:
http://rapidshare.de/files/17690973/sullivanTalksAbout.wmv.html

Så jädra bra. Saknar Sully i Chicago.
Citera
2006-04-13, 13:24
Medlem
Citat:
Bara jag som ser honom som mer talangfull och mer värd priset som årets rookie i NHL, än Sidney Crosby?

Nej, jag också! Crosby måste sluta dra på sig en massa Unsportmanlike Conduct-utvisningar och diving-penaltys.
Alla pratar om Crosby vs Ovechkin i kampen om Calder Trophy, men glöm inte Dion Phaneuf! Han är redan Calgarys bästa back, tacklas stenhårt och har ett ruggigt skott.

Nu är Colorado i stort sett klara för slutspel!
Citera
2006-04-13, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skoula
Nej, jag också! Crosby måste sluta dra på sig en massa Unsportmanlike Conduct-utvisningar och diving-penaltys.
Alla pratar om Crosby vs Ovechkin i kampen om Calder Trophy, men glöm inte Dion Phaneuf! Han är redan Calgarys bästa back, tacklas stenhårt och har ett ruggigt skott.

Nu är Colorado i stort sett klara för slutspel!

Phaneuf, Crosby, Lundqvist, Ovechkin - de är alla av så hög klass att de skulle ha kunnat vinna utmärkelsen de flesta år. Jag tror faktiskt aldrig att jag har varit med om 4 så starka rookies samma säsong. Och då finns det dessutom spelare som Prucha och Svatos som lätt skulle ha kunnat blanda sig i striden ett annat år.

Jag tror Ovechkin vinner. Runner up borde vara Lundqvist, men det blir förmodligen Crosby.
Citera
2006-04-13, 15:52
Medlem
xploddans avatar
En kul sak med Crosby är att han är 3a i laget i poäng i karriären, efter LeClair och Gonchar. :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in