2006-05-19, 11:04
Medlem
SC sXes avatar
Dags för Conferencefinaler då. Synd bara att canal+ kör basket inatt så man missar första mötet mellan Oilers och Ducks. Extremt svårtippat, men jag tror Anaheim tar hem det över sju matcher. Den långa vilan gör dock att dem är lite rostiga så jag tippar att dem torskar första matchen hemma. Peca matchvinnare...
Citera
2006-05-19, 11:38
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icecube
Inatt gäller det. En kvart kvar tills matchen börjar på Canal+ sport. Edmonton har allt i egna händer, att avgöra på hemmaplan och gå vidare till Conference final mot Anaheim. Hoppas.
Ujuj såg nu att Edmonton vunnit alla 4 möten under säsongen. Detta kommer att bli en mycket intressant serie.
Citera
2006-05-19, 14:58
Medlem
Finns det någon i hela Sverige som tycker att NBA är mer intressant än NHL?!
Nu missar man första matchen bara för att Canal+ sänder korgboll istället.

Jag tror på Edmonton!
Citera
2006-05-19, 15:04
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skoula
Finns det någon i hela Sverige som tycker att NBA är mer intressant än NHL?!
Nu missar man första matchen bara för att Canal+ sänder korgboll istället.

Jag tror på Edmonton!
www.streamtvnow.tv 30 KR I MÅNADEN ÄR GRATIS!
Citera
2006-05-19, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
www.streamtvnow.tv 30 KR I MÅNADEN ÄR GRATIS!

Tyvärr har jag uselt bredband
Citera
2006-05-19, 17:20
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Tyvärr har jag uselt bredband
Spelar ingen roll. Min kompis har 0.5 och kan se på det utan problem.
Citera
2006-05-19, 17:43
Medlem
Jag testade att logga in på min kompis lösenord en gång, men det bara hackade (buffering) hela tiden när jag kollade på en match.
Jag har det lägsta bredband som man kan ha.
Citera
2006-05-19, 19:08
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Jag testade att logga in på min kompis lösenord en gång, men det bara hackade (buffering) hela tiden när jag kollade på en match.
Jag har det lägsta bredband som man kan ha.
Läs faq.
Citera
2006-05-19, 23:01
Medlem
Icecubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Ujuj såg nu att Edmonton vunnit alla 4 möten under säsongen. Detta kommer att bli en mycket intressant serie.

Helt klart, har dock inte möjlighet att följa matchen inatt pga arbete men det ska bli väldigt intressant. Kommer ihåg hur glad jag vart då Horcoff satte andra och slutgiltiga målet i sista matchen mot Sharks. Jag måste ha väckt hela lägenhetsområdet mitt i natten.
Citera
2006-05-20, 00:25
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Helt klart, har dock inte möjlighet att följa matchen inatt pga arbete men det ska bli väldigt intressant. Kommer ihåg hur glad jag vart då Horcoff satte andra och slutgiltiga målet i sista matchen mot Sharks. Jag måste ha väckt hela lägenhetsområdet mitt i natten.
Haha härligt.
Ska se matchen ikväll, SELÄNNE FTW.
Citera
2006-05-21, 00:24
Medlem
Icecubes avatar
Har enbart sett highlightsen, how was the game ?

Bra start. Vinner dom på söndag borta tror jag det kan bli 4-0. Det är ingen höjdare att som bortalag komma upp till Edmonton och deras publik. Om någon undrar vad jag menar se highlightsen på NHLs hemsida från sista matchen mot San Jose.
Citera
2006-05-21, 11:50
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Har enbart sett highlightsen, how was the game ?

Bra start. Vinner dom på söndag borta tror jag det kan bli 4-0. Det är ingen höjdare att som bortalag komma upp till Edmonton och deras publik. Om någon undrar vad jag menar se highlightsen på NHLs hemsida från sista matchen mot San Jose.
Väldigt jämn match de första 2 perioderna. I sista perioden så backade Edmonton hem och försvarade sin ledning, Ducks hade väldigt många chanser men hade lite otur. 14-5 i skott i sista perioden säger det mesta om hur bra Roloson verkligen är just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in