Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-22, 18:48
  #2197
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Jag känner personer som har sysslat med sexarbete och kan säga att de föraktar torskar.

Varför sälja sex om det är så hemskt? Hade de hallicks som fysiskt tvingade dem?
2018-06-22, 18:50
  #2198
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mes
Vore väl skitbra utifall någon kunde lägga ut en facebooksida med titeln "SLAMPGIRL".

Där kunde seriösa män posta och kolla upp statistiken på de kvinnor de var intresserade av så slapp både männen och kvinnorna i fråga bli besvikna. (Slampor/gratisluder verkar ha en uttalad vilja i alla fall här på nätet att vilja välja bort dem som kritiserar dem så det hade verkligen varit ett vinnande koncept).

Fuckboy är snarare en sida där runtknullande fnask kan kolla av så att killen verkligen är en fuckboy så de vet de kan ligga med honom.
(Varför skulle vi annars vara singeltätast i världen?)

Vad tror ni slampor?, Vore det inte bra?

Varför skulle jag vilja ligga med en fuckboy? Föredrar en oerfaren kille.
Och vadå "kan ligga med honom"? Går att ligga med alla killar som är med på det, behövs ingen fuck boy för det.
2018-06-22, 18:52
  #2199
Medlem
Mess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Varför skulle jag vilja ligga med en fuckboy? Föredrar en oerfaren kille.
Och vadå "kan ligga med honom"? Går att ligga med alla killar som är med på det, behövs ingen fuck boy för det.

Vad du och majoriteten gör är helt skilda saker, tillika vad du skriver och gör i verkligheten.
2018-06-22, 18:53
  #2200
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mes
Vad du och majoriteten gör är helt skilda saker, tillika vad du skriver och gör i verkligheten.

Nej det är ingen skillnad på vad jag skriver och gör i verkligheten. Dissat ett antal killar för att jag ansett att de legat med för många.
2018-06-22, 18:54
  #2201
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bossen13378
Varför sälja sex om det är så hemskt? Hade de hallicks som fysiskt tvingade dem?
Finns många orsaker till att personer säljer sex, exempelvis att de har wtt missbruk, är utpressade på pengar samt psykisk ohälsa
2018-06-22, 18:56
  #2202
Medlem
Mess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Som sagt, vanföreställningar. Och påvisa gärna källa till påståendet att kvinnor skulle uppskatta att bli våldtagna.

Babianen är forumets utan tvekan största troll så hens uttalanden och din tilltro till dem säger en del om din förmåga till källkritik.

Jag känner personer som har sysslat med sexarbete och kan säga att de föraktar torskar.

Jag känner många tjejer som sagt att den där äckliga killen är den sista mannen på jorden som kommer innanför mina trosor men som veckan efter ligger med rumpan i vädret med precis den killen. Och det handlar om måååånga tjejer/kvinnor.
2018-06-22, 18:56
  #2203
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mes
Om de utför ett jobb som de gillar och mannen gillar tjejen och sexet som är skyddat, vad är äckligt i det?.

Äckligt är oskyddat sex som svenska slampor har med okända män i majoritet.

Att du tycker mäns sex är äckligt är för att du vinner på det och demoniserar mannen i samma veva.

Erkänn min fakta istället, det är ni kvinnor och Svenska uteslutande som är riktigt äckliga.

Det är inte alls konstigt att allt fler män uppmärksammat hur orimligt detta är.

Jag tror att sex med prostituerade blir jättevanligt i framtiden.

Helt naturligt, då kan hela Sveriges befolkning vältra sig i sin eftersträvade äcklighet som är helt framdriven av just kvinnors äcklighet.

Är du full eller?
2018-06-22, 18:57
  #2204
Medlem
Mess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Nej det är ingen skillnad på vad jag skriver och gör i verkligheten. Dissat ett antal killar för att jag ansett att de legat med för många.

Ok, Good for you and Them i'll Guess...or not?
2018-06-22, 18:59
  #2205
Medlem
Mess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Är du full eller?

Nej men lite sugen, OT

Vad menar du?, Jag slår hål på ert hyckleri !.
2018-06-22, 19:02
  #2206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Finns många orsaker till att personer säljer sex, exempelvis att de har wtt missbruk, är utpressade på pengar samt psykisk ohälsa

Hur representativa är de för sexsäljare? Väldigt få torskar vill köpa sex av narkomaner. Kan dock köpa att om det är en tjej som säljer sex på gatan och hon har en västerländsk bakgrund så har hon förmodligen någon form av problematik. Men den kategorin är nog den absolut minst populära att köpa sex av.
2018-06-22, 19:04
  #2207
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mes
Nej men lite sugen, OT

Vad menar du?, Jag slår hål på ert hyckleri !.

Du förefaller onykter.
2018-06-22, 19:06
  #2208
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bossen13378
Hur representativa är de för sexsäljare? Väldigt få torskar vill köpa sex av narkomaner. Kan dock köpa att om det är en tjej som säljer sex på gatan och hon har en västerländsk bakgrund så har hon förmodligen någon form av problematik. Men den kategorin är nog den absolut minst populära att köpa sex av.
Det finns gott om kvinnor som missbrukar där det inte syns utanpå. Skulle säga att det är väldigt vanligt. De som säljer sex har också ofta en historia av tidigare övergrepp. Och de fortsätter att missbruka för att orka med vad de gör.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback