Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-22, 19:10
  #2209
Medlem
Mess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Du förefaller onykter.

Jag tar dig definitivt som en av de seriösa här och om du tar mina synpunkter som oseriösa så säg vad jag har fel?.

Svenska kvinnor (inte alla) bygger sin logik på feministiska grunder som ute i världen är så långt ifrån förankrade från verkligheten så de inte kan se det uppenbara hyckleriet i sina egna äckliga handlingar.

Varför kan ni inte ens acceptera att vad ni och jag tycker är äckligt är helt olika.

Du som förefaller vara en reko kvinna borde inte ta åt dig. Givetvis provocerar jag, men det för att visa ert eget hyckleri.
2018-06-22, 19:14
  #2210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Det finns gott om kvinnor som missbrukar där det inte syns utanpå. Skulle säga att det är väldigt vanligt. De som säljer sex har också ofta en historia av tidigare övergrepp. Och de fortsätter att missbruka för att orka med vad de gör.

Har man ett missbruk där man till och med tvinga ta till prostitution (fastän man avskyr det) för att kunna finansiera detta missbruk så är det ganska tungt. Vi snackar liksom inte om en tjej som gillar att röka en spliff då och då. Helt omöjligt att hon helt kommer kunna dölja att hon är påverkad för alla människor hon träffar i sin vardag (vilket i hennes fall bland annat är torskar).

Har aldrig köpt sex av en gatuprostituerad och de prostituerade jag har haft sex med har naturligtvis inte haft sådana missbruk. Och de har ställt samma krav på sina kunder. Är en kund påverkad av alkohol eller andra droger så är det tack och adjö.
2018-06-22, 19:22
  #2211
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bossen13378
Har man ett missbruk där man till och med tvinga ta till prostitution (fastän man avskyr det) för att kunna finansiera detta missbruk så är det ganska tungt. Vi snackar liksom inte om en tjej som gillar att röka en spliff då och då. Helt omöjligt att hon helt kommer kunna dölja att hon är påverkad för alla människor hon träffar i sin vardag (vilket i hennes fall bland annat är torskar).

Har aldrig köpt sex av en gatuprostituerad och de prostituerade jag har haft sex med har naturligtvis inte haft sådana missbruk. Och de har ställt samma krav på sina kunder. Är en kund påverkad av alkohol eller andra droger så är det tack och adjö.
De behöver inte ha hållt på så länge att det direkt märks om de sminkar sig. Och många många män struntar faktiskt i hur tjejen de köper mår-särskilt om hon är ung.

Det vet du inte, och du vet inte heller hur de mår tro mig. Det är inte bara gatuprostituerade som missbrukar. De målar på en glad mask, självklart för att det annars skulle vara dåligt för affärerna. Torskarna är duktiga på att ljuga för sig själva för de vill antagligen inte inse hur det fakriskt kan vara.
2018-06-22, 19:26
  #2212
Medlem
RobRoyss avatar
Jag förstår inte varför någon kvinna är att betrakta som en hora. Detta är enbart en strategi för att hålla kvinnan tillbaks, att få dem att skämmas för sin sexualitet, vilket bottnar i en föråldrad syn där en frigjord kvinnlig sexualitet betraktas som något negativt. Detta i sin tur har säkert också sina förklaringar.

Kvinnor som tar för sig
2018-06-22, 19:29
  #2213
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
De behöver inte ha hållt på så länge att det direkt märks om de sminkar sig. Och många många män struntar faktiskt i hur tjejen de köper mår-särskilt om hon är ung.

Det vet du inte, och du vet inte heller hur de mår tro mig. Det är inte bara gatuprostituerade som missbrukar. De målar på en glad mask, självklart för att det annars skulle vara dåligt för affärerna. Torskarna är duktiga på att ljuga för sig själva för de vill antagligen inte inse hur det fakriskt kan vara.

Jo, fast även om man saknar omtanke för tjejen kan man ha anledning att vilja undvika narkomaner för sin egen skull. Och behöver inte bara handla om hur missbruket syns på utseendet utan även beteende. Är hon fast i heroin eller något blir det omöjligt hålla uppe en mask.

Sedan handlar det inte om tjejen är glad eller inte. Finns tjejer som gett ett väldigt professionellt och tråkigt beteende och de besöker man inte igen. Men varken en glad eller tråkig tjej behöver ju vara tecken på missbruk eller ohälsa.
2018-06-22, 19:36
  #2214
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bossen13378
Jo, fast även om man saknar omtanke för tjejen kan man ha anledning att vilja undvika narkomaner för sin egen skull. Och behöver inte bara handla om hur missbruket syns på utseendet utan även beteende. Är hon fast i heroin eller något blir det omöjligt hålla uppe en mask.

Sedan handlar det inte om tjejen är glad eller inte. Finns tjejer som gett ett väldigt professionellt och tråkigt beteende och de besöker man inte igen. Men varken en glad eller tråkig tjej behöver ju vara tecken på missbruk eller ohälsa.
De är ”tråkiga” för att de avskyr att ligga med torskar
2018-06-22, 20:04
  #2215
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
De är ”tråkiga” för att de avskyr att ligga med torskar

Okej. Då är det bra att jag väljer att ej se de tjejerna igen.
2018-06-22, 20:08
  #2216
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bossen13378
Okej. Då är det bra att jag väljer att ej se de tjejerna igen.
Eller börja rannsaka dig själv. De tjejer som har ”råd” att låta motviljan lysa igenom tjänar ofta mer. De som smörar inte. De vill inte ligga med dig egentligen, och jag undrar stilla varför man vill ha sex med någon som egentligen inte vill
2018-06-22, 20:11
  #2217
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Eller börja rannsaka dig själv. De tjejer som har ”råd” att låta motviljan lysa igenom tjänar ofta mer. De som smörar inte. De vill inte ligga med dig egentligen, och jag undrar stilla varför man vill ha sex med någon som egentligen inte vill

Hur tjänar man mer om man visar motvilja?

Vill de inte ha sex med mig är det bara för dem att säga till. Jag tvingar ingen.
2018-06-22, 20:14
  #2218
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bossen13378
Hur tjänar man mer om man visar motvilja?

Vill de inte ha sex med mig är det bara för dem att säga till. Jag tvingar ingen.
De ids helt enkelt inte fejka, de är snygga och kan ta höga priser. De får ändå kunder även om du går vidare till fejktrevliga.

De vill ju egentligen inte det. Det är därför de tar betalt.
2018-06-22, 20:14
  #2219
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
De ids helt enkelt inte fejka, de är snygga och kan ta höga priser. De får ändå kunder även om du går vidare till fejktrevliga.

De vill ju egentligen inte det. Det är därför de tar betalt.

Så människorna på ICA är tvingade jobba där? De tar ju betalt för sitt arbete.
2018-06-22, 20:19
  #2220
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bossen13378
Så människorna på ICA är tvingade jobba där? De tar ju betalt för sitt arbete.
Att jämföra att jobba på Ica med prostitution är bortom debilt.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback