2010-07-23, 09:31
Medlem
CrookedWoods avatar
Alla dom billiga för 2965 är nu borta!
Citera
2010-07-23, 10:17
Medlem
Jag har varit uppe sen klockan 7 och tryckt på F5. Men blir inte alls förvånad om jag inte får någon bostad, brukar vara mina min naturliga otur :P Dock kom lägenheterna upp innan 9 och jag hoppas jag var en av de första, även om jag inte tror det. Nu är det bara och vänta... Någon som vet hur lång tid det tar innan svar?
Citera
2010-07-23, 10:31
Medlem
alseks avatar
För mig verkar det inte ens gå att anmäla intresse på Heimstaden?! Har konto och så, men varje gång jag trycker på anmäl intresse så kommer jag till inloggningssidan, fastän jag är inloggad...
Citera
2010-07-23, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alsek
För mig verkar det inte ens gå att anmäla intresse på Heimstaden?! Har konto och så, men varje gång jag trycker på anmäl intresse så kommer jag till inloggningssidan, fastän jag är inloggad...

Väldigt tråkigt. Hoppas det löser sig för dig!
Citera
2010-07-23, 11:37
Medlem
CrookedWoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karmaisabitch
Jag har varit uppe sen klockan 7 och tryckt på F5. Men blir inte alls förvånad om jag inte får någon bostad, brukar vara mina min naturliga otur :P Dock kom lägenheterna upp innan 9 och jag hoppas jag var en av de första, även om jag inte tror det. Nu är det bara och vänta... Någon som vet hur lång tid det tar innan svar?

Shit vilken ångest du precis gav mig... När, uppskattningsvis, lades dom upp då?
Citera
2010-07-23, 11:44
Medlem
Dom lades upp 8,48.. 11 studentlägenheter och 6 studentrum, går fortfarande att söka, men såhär sent är det nog meningslöst?

Jag har suttit på F5 i snitt typ var tredje sekund sen tio i åtta, så från att dom lades upp till jag hade sökt alla var inte länge.... Men finns nog folk som var ännu snabbare! Dom är ju inte slut än, alla går ju fortfarande att söka?! Ingen har väl hittills fått erbjudande?!

Senast måndag får vi svar iaf, antingen via telefon eller mejl.
Citera
2010-07-23, 11:51
Medlem
CrookedWoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puttelitooo
Dom lades upp 8,48.. 11 studentlägenheter och 6 studentrum, går fortfarande att söka, men såhär sent är det nog meningslöst?

Jag har suttit på F5 i snitt typ var tredje sekund sen tio i åtta, så från att dom lades upp till jag hade sökt alla var inte länge.... Men finns nog folk som var ännu snabbare! Dom är ju inte slut än, alla går ju fortfarande att söka?! Ingen har väl hittills fått erbjudande?!

Senast måndag får vi svar iaf, antingen via telefon eller mejl.

All right. Som sagt var jag inne 09.00, men känner mig såklart långt från safe.
Citera
2010-07-23, 12:09
Medlem
Tips till er som sökt rum/lägenhet på heimstaden just nu.
En polare till mig fick en precis nu, han såg att det fanns lägenheter lediga, men kunde inte finna dom på som inloggad på sin användera. Han ringde till dom och förklarade detta och angav sina uppgifter, 5 min senare fick han ett erbjudandemail. Skyndar ni er och ringer kanske dom släpper fram nåt samtal, de stänger teletiden 12 egentligen. dock tror jag ni som sökt en nu under morgonen strax får ett erbjudande.

Såg att vissa länkar bröts ganska nyss när jag jag kollade inflyttningsinfo på vardera lägenhet, så de verkar dela ut erbjudanden just nu iaf.
Senast redigerad av ponungen 2010-07-23 kl. 12:12.
Citera
2010-07-23, 12:38
Medlem
Såg att alla studentlägenheter precis försvunnit från hemsidan, och ett studentrum är borta.

Mina intresseanmälnningar var borttagna, vad händer just nu?! Har dom plockat bort mig från intresseanmälan för att jag är helt struken, eller har jag faktiskt fått något?
Citera
2010-07-23, 12:45
Medlem
Holmertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puttelitooo
Såg att alla studentlägenheter precis försvunnit från hemsidan, och ett studentrum är borta.

Mina intresseanmälnningar var borttagna, vad händer just nu?! Har dom plockat bort mig från intresseanmälan för att jag är helt struken, eller har jag faktiskt fått något?

Vilken sida? Snackar du om Heimstaden?
Tar de bort alla boenden så har de blivit utdelade, om du blir tilldelad ett får du ett mail, annars är det bara att söka vidare!
Citera
2010-07-23, 12:51
Medlem
Nu pratar vi om Heimstaden. Men hur fort kommer mejlet då? Det jag menar är om dom kanske har plockat bort allt nu och kör kreditupplysningar, antecknar osv innan dom skickar ut erbjudanden. Jag har fått höra av dom att det kan dröja ända till måndag.

Har nån hört nåt mer idag?!
Citera
2010-07-23, 12:51
Medlem
Jag fick nyss ett erbjudande till en lägenhet i Flogsta
Skickar Heimstaden erbjudanden till flera sökande på varje lägenhet, som dombron gör? Eller får jag den bara jag tackar ja till den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in