2010-03-05, 20:36
Medlem
Hamburgdirekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robban.swe
Hur är det med AT på cocillana? Drack ca 1 dl igår, vaknade nyligen och mår piss!

Själv brukar jag inte känna något märkvärt dagen efter på cocillana.
Kanske lite tröttare än vanligt. Men inga riktiga negativa effekter.

Kanske bara är hjärnspöken, hoppas du mår bättre snart!
Citera
2010-03-05, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamburgdirekt
Själv brukar jag inte känna något märkvärt dagen efter på cocillana.
Kanske lite tröttare än vanligt. Men inga riktiga negativa effekter.

Kanske bara är hjärnspöken, hoppas du mår bättre snart!

Jag drog i mig 400mg ipren, lite chips, vatten och en cheeseburgare och mår betydligt bättre nu men känner mig fortfarande "sjuk", lite febrig och allmänt konstig bara. Kanske inte är cocillanan som spökar utan jag håller kanske på att bli sjuk.
Citera
2010-03-07, 01:34
Medlem
smokey.the.bears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArtAbuse
Vid ev urinprov, hur länge sitter Cocillana i urinet?

Åkte "fast" med cocillana i pisset. De brydde sig inte. Du behöver inte heller bevisa att du har recept. Säg bara som det är, fast du behöver ju inte säga att du drog i dig 1 dl eller hur mycket det var som du drog i dig i russyfte.
Citera
2010-03-07, 10:45
Medlem
Superfluous.s avatar
Vad tror ni om att dricka en Cocillana-Etyfin som har ett bäst-före-datum som är på 2003-07? Det hade för övrigt bildats en fin skiktning i botten av flaskan. Men när jag skakade den så fördelades det i botten ut sig fint i flaskan.. Ser iofs lite grummlig ut.

Men hur som helst;
Vad är det som skiktar sig?
Är potensen påverkad av detta?
Och är det hälsovådligt?

Edit: Ser när jag söker att folk har frågat liknande frågor tidigare, men inte riktigt lika specifika..
Senast redigerad av Superfluous. 2010-03-07 kl. 10:49.
Citera
2010-03-07, 11:30
Medlem
Kolatonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superfluous.
Vad tror ni om att dricka en Cocillana-Etyfin som har ett bäst-före-datum som är på 2003-07? Det hade för övrigt bildats en fin skiktning i botten av flaskan. Men när jag skakade den så fördelades det i botten ut sig fint i flaskan.. Ser iofs lite grummlig ut.

Men hur som helst;
Och är det hälsovådligt?

Edit: Ser när jag söker att folk har frågat liknande frågor tidigare, men inte riktigt lika specifika..
Jag hade hällt i mig det utan att tveka, men det är ju jag det..
Citera
2010-03-07, 11:43
Medlem
Hamburgdirekts avatar
Citat:

Jag har hört om många som druckit gammal cocillana och det har aldrig varit någon fara, vet dock inte hur gamla de flaskorna har varit.
Skaka bara om flaskan så försvinner klumparna, mer eller mindre i alla fall.
Citera
2010-03-07, 14:21
Bannlyst
Citat:

Men hur som helst;
Och är det hälsovådligt?

Det är lugnt, hade en gammal flaska som var full av genomskinlig gegga/slem, va bara att skaka, klunka och se glad ut!
Citera
2010-03-08, 20:12
Medlem
Jaha här har man aldrig postat förut. I huset som jag bor i så härjar vinterkräksjukan men jag har klarat mig bra. Så igår så åkte jag på den näst mest överjävliga magknip jag någonsin upplevt. Den enda gången det varit värre så satt jag och skrek av smärta. Jag sitter/ligger/går/står i fyra timmar men skiten blir bara värre och värre. Att spy gör ingen skillnad överhuvudtaget den enda gång det sker. Panodil tar bort huvudvärken men inte den värk som är problemet. Klockan är två och jag håller på att bli galen. Jag sitter till och med på huk och hyperventilerar i hopp om att jag ska svimma och landa i sängen när jag håller andan och reser mig upp hastigt. Då det slår mig att jag har en halv flaska Cocillana sedan jag var sjuk sist. Jag vet att den innehåller etylmorfin som borde lindra smärta och som jag av erfarenhet brukar göra mig trött. Det känns som en rätt kass idé men jag börjar bli desperat. Så jag kollar in den här tråden och får mina misstankar bekräftade, det skulle kunna funka och biverkningarna är inte värre än vad mitt tillstånd är nu. Kollar upp vad en vettig dos borde kunna vara och häller i mig en deciliter. Cirka en halvtimme senare så är smärtan så pass svag och jag så pass trött att jag till slut kan somna.

Tack Flashback för att ni hjälpte mig genom den natten. Hoppas att jag bara behöver använda Cocillanan mot hosta i framtiden.
Citera
2010-03-09, 12:34
Medlem
Superfluous.s avatar
Ok, tack för responsen. Det låter lovande det här.

Ingen som vet rent kemiskt vad det är som händer i flaskan, eller om potensen är påverkad av att den är gammal? Bara för diskussionens skull om inte annat.

Att man får några symtom eller dör av att dricka gammal Cocillana-Etyfin ser det ut som att vi till en viss del uteslutit med hjälp av era empiriska erfarenheter.
Citera
2010-03-09, 20:14
Medlem
Hamburgdirekts avatar
Citat:
Ok, tack för responsen. Det låter lovande det här.

Ingen som vet rent kemiskt vad det är som händer i flaskan, eller om potensen är påverkad av att den är gammal? Bara för diskussionens skull om inte annat.

Att man får några symtom eller dör av att dricka gammal Cocillana-Etyfin ser det ut som att vi till en viss del uteslutit med hjälp av era empiriska erfarenheter.

Om den står länge eller i kylskåpet ska iaf Etylmorfinet fälla ut sig och lägga sig på botten.
Var min snälla apotekartant som på pekade det för mig "Det är viktigt att du skakar om flaskan annars funkar det inte" sa hon.

Kan ju vara bra att veta, i fall någon vill göra ett starkare cocillana extrakt
Kom å tänka på det här kallas väl CWE?
Citera
2010-03-09, 20:55
Medlem
smokey.the.bears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamburgdirekt
Om den står länge eller i kylskåpet ska iaf Etylmorfinet fälla ut sig och lägga sig på botten.
Var min snälla apotekartant som på pekade det för mig "Det är viktigt att du skakar om flaskan annars funkar det inte" sa hon.

Kan ju vara bra att veta, i fall någon vill göra ett starkare cocillana extrakt
Kom å tänka på det här kallas väl CWE?

Hmmm... Låter intressant.
Det skulle nog funka då att blanda ut cocillanan med iskallt vatten så sjunker ethylmorfinet till botten?
Eller missförstod jag mig där?
Citera
2010-03-10, 06:21
Medlem
Hamburgdirekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokey.the.bear
Hmmm... Låter intressant.
Det skulle nog funka då att blanda ut cocillanan med iskallt vatten så sjunker ethylmorfinet till botten?
Eller missförstod jag mig där?

Det skulle nog sjunka till botten, men du tillsätter ju vätska så det blir ju svårare att separera det du inte vill ha och Cocillana .

Enklast är nog låta stå i kylskåpet 1 vecka, sedan ned med ett sugrör och ta godsakerna från botten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in