2010-02-20, 12:00
Bannlyst
Lepheton fick jag igår, här tänkte jag "nämen oj vad roligt" smakar inte som cocillana men den kan man säkert trippa lite på, tji fick jag

Sippade lite imorse och jag spyr som en gris med jämna mellanrum, går inte runt och mår illa men har mindr eförkänningar när de tär dags att niga inför porslins guden och ja.. :P har bara en liten buzz men jag skulle inte ta cocillana igen endå, sist fick jag gallkramp och kräktes galla i flera dagar.

Har klunkat i mig den här medecinen förut en gång för länge sen och då mådde jag prima.. nu usch känns inte värt det...
Citera
2010-02-25, 22:29
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruel_intention
Lepheton fick jag igår, här tänkte jag "nämen oj vad roligt" smakar inte som cocillana men den kan man säkert trippa lite på, tji fick jag

Sippade lite imorse och jag spyr som en gris med jämna mellanrum, går inte runt och mår illa men har mindr eförkänningar när de tär dags att niga inför porslins guden och ja.. :P har bara en liten buzz men jag skulle inte ta cocillana igen endå, sist fick jag gallkramp och kräktes galla i flera dagar.

Har klunkat i mig den här medecinen förut en gång för länge sen och då mådde jag prima.. nu usch känns inte värt det...

Du tog väl för mycket helt enkelt? Vet du hur mycket ungefär?
Citera
2010-02-26, 10:44
Medlem
M0ntanas avatar
Varför är smaken så jävla hemsk. Innan kunde jag fan klunka direkt ur flaskan. Nu spyr jag nästan av 45ml. Någon som har ett tips för att slippa smaken? Får hoppas jag blir mysig nu iallafall. Eller slipper vara sjuk. Men smaken är förjävlig.
Citera
2010-02-26, 18:45
Medlem
Raudsepps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M0ntana
Varför är smaken så jävla hemsk. Innan kunde jag fan klunka direkt ur flaskan. Nu spyr jag nästan av 45ml. Någon som har ett tips för att slippa smaken? Får hoppas jag blir mysig nu iallafall. Eller slipper vara sjuk. Men smaken är förjävlig.

Rövpanna är svaret på allt.
Citera
2010-02-27, 14:13
Medlem
M0ntanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raudsepp
Får testa detta då. Känns sunkigt, men klarar fan inte smaken.
Citera
2010-03-01, 06:22
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:

Rövpanna på Cocillana alltså..?
Citera
2010-03-01, 20:12
Medlem
kurdos avatar
Finns det risk att man krampar av för stor mängd cocillana? Har nämligen dålig erfarenhet av tramadol, krampade av 1.3g.
Citera
2010-03-01, 22:12
Medlem
TheSpacePopes avatar
Citat:

Ska man inte få i sig typ en deciliter?
Citera
2010-03-01, 22:13
Medlem
TheSpacePopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurdo
Finns det risk att man krampar av för stor mängd cocillana? Har nämligen dålig erfarenhet av tramadol, krampade av 1.3g.

Det är vad jag vet bara tramadol som man kan krampa av. Gallväggskramp kan man kanske få, men inte den typen av kramp som man får på tramadol.
Citera
2010-03-02, 17:18
Medlem
Vid ev urinprov, hur länge sitter Cocillana i urinet?
Citera
2010-03-02, 20:08
Medlem
Raudsepps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArtAbuse
Vid ev urinprov, hur länge sitter Cocillana i urinet?

Runt 3 dygn tror jag. Mig veterligen är inte cocillana narkotikaklassat, utan bara etylmorfinet? Så inte är det olagligt att dricka det utan att ha recept, om du skulle torska kan du alltså bara säga att du hade en hosta och drack från en kompis gamla flaska. Kruxet blir väl då hur du ska bevisa detta om det kommer på fråga.
Citera
2010-03-05, 19:06
Medlem
Hur är det med AT på cocillana? Drack ca 1 dl igår, vaknade nyligen och mår piss!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in