2012-02-15, 15:33
Medlem
Andra gången jag tog cocilliana så drack jag 1 1/2 dl ungefär, fick en riktig skön känsla och för mig blir kliandet nästan härligt. Jag har aldrig riktigt behövt riva mig över hela kroppen utan det har mer varit en "mysig" känsla med kliandet. Därimot dagen efter så mitt på dagen så kräktes jag beror de på cocillianan? Att ja kräktes så "långt" efter ja tagit de?
Citera
2012-02-16, 17:09
Medlem
Måste bara säga att cocillana är jävligt gött lite då och då.
Drog i mig 1dl nu efter jobbet å bara ligger i soffan å mår kung och kliar mig skönt överallt=)
rättare sagt frugan kliar mig både här och där
En riktigt myssig kärleksdrog tycker jag allt
Så härligt att kramas å softa på
Även sex är underbart
Så tummen upp som vanligt för våran kära vän cocillana
En trogen följeslagare i den tråkiga vardagen

Over and out
Peace
Citera
2012-02-16, 21:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fossi1989
Andra gången jag tog cocilliana så drack jag 1 1/2 dl ungefär, fick en riktig skön känsla och för mig blir kliandet nästan härligt. Jag har aldrig riktigt behövt riva mig över hela kroppen utan det har mer varit en "mysig" känsla med kliandet. Därimot dagen efter så mitt på dagen så kräktes jag beror de på cocillianan? Att ja kräktes så "långt" efter ja tagit de?
Ja jag skulle säga att det beror på Cocillianan att du spydde, det är vanligt att spy under ett opiat/opiod rus även dagen efter.
Citera
2012-03-08, 09:14
Medlem
Drack ca 1.1dl av detta råttgift under 2 timmar igår kväll, och spydde nu för en stund sen. Det känns bättre nu men tror ni att illamåendet kommer tillbaka? Tagit postafen och theralen, är det lugnt att käka då tro eller kommer det bara upp igen?
Citera
2012-03-14, 19:15
Medlem
På cocillanan igen!
ny flaska från apoteket och även fått en hel av en polare!!
stoppat i mig lite sparsamma 60ml då det var ett tag sen.
Men priset på flaskan på apoteket var inge roligt,260 spänn!
nu blir d soffan kolla film å bara mysa
Må väl flashback
over and out/Kvarstaende
Citera
2012-03-18, 19:11
Medlem
LordChesterfields avatar
Ska softa lite med coci ikväll, tycker det är så nice när man sitter och kollar film eller bara sitter och tänker och lyssnar på musik. Lättar även tankarna lite vilket får en att glömma lite av standardångesten, en effekt som välkomnas varmt just nu! Har kört en gång förut och då räckte ~50 ml så kör på samma dos ikväll till att börja med
Citera
2012-03-19, 05:36
Medlem
Tog min andra "större" dos igår kl 23 (2 dl).
Har spytt hela natten och inte kunnat sova 1 sekund, coci är ganska nice men ta INTE för mycket då det kan sitta i upp till 5-10 timmar speciellt när man väger 70kg
Citera
2012-04-06, 11:48
Bannlyst
Tog Cocillana nyss, cirka ett dygn efter att jag tagit Sub. Det var inga problem. Fick samma effekt som jag brukar få.
Citera
2012-04-06, 11:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av F1LLE
Tog min andra "större" dos igår kl 23 (2 dl).
Har spytt hela natten och inte kunnat sova 1 sekund, coci är ganska nice men ta INTE för mycket då det kan sitta i upp till 5-10 timmar speciellt när man väger 70kg
Ja, 2 dl är ju en hel del. För mig räcker det oftast med 1 dl för att bli riktigt moffad.
Citera
2012-04-07, 15:57
Awaiting Email Confirmation
CiaoCiaos avatar
Bäst före datum för ett år sedan, hur fungerar den då?
Citera
2012-04-10, 18:57
Awaiting Email Confirmation
CiaoCiaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CiaoCiao
Bäst före datum för ett år sedan, hur fungerar den då?

Gick inte att redigera, men hittade iaf att det inte var någon fara
Så en ny fråga, någon som testat lustgas under påverkan av Cocillana?
Citera
2012-04-12, 02:57
Medlem
billinge1992s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fossi1989

Och själv när jag får detta kliande så är det självklart skönt att klia men när jag satt med en brödkniv och rev mig på ryggen tyckte jag det gick långt Fan hade velat "gå ur" skinnet och bara klia sönder!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in