2009-09-08, 17:36
Medlem
Hej, kirrade en flarra idag från vårdcentralen hur mycket ska jag ta ?

Aldrig provat en opiat överhuvudtaget förut
Citera
2009-09-08, 17:40
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kriigarn
Hej, kirrade en flarra idag från vårdcentralen hur mycket ska jag ta ?

Aldrig provat en opiat överhuvudtaget förut

Läs första sidan i den här tråden. Omöjligt att missa.
Citera
2009-09-27, 12:01
Medlem
megapixels avatar
Hej alla glada Fb:are

Nu till mitt problem.
Hur skall jag dosera min Cocillana. Jag fick nyligen hem en halv liter.
Men mitt problem är att jag väger 35Kg och är 154 lång(Ja, jag är liten och jag vet om det).
Men tror ni att jag kan få ett rus av 40ml ? eller kom med förslag.
Citera
2009-09-27, 12:11
Medlem
Milkes avatar
35kg. OjOj det var inte stort.
Först och främst har du någon vana av opiater tidigare? Gissar på nej.
40 ml kan nog ge dig ett behagligt rus men om jag var du skulle jag böra med kanske 20 ml för att sedan fylla på med mer vid behov. Säg en 30-40 min efter första intaget kan du ju ta 20ml till om du inte är nöjd.
Du har ju en halv liter så du kan ju sitta och små dosera tills du når den nivå du är ``nöjd´´ med.

Edit: Med tanke på din storlek så ska du nog ta det lungt. Jag på 60kg brukar bli lite luddig av 40ml
Senast redigerad av Milke 2009-09-27 kl. 12:13.
Citera
2009-09-27, 12:18
Medlem
megapixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milke
35kg. OjOj det var inte stort.
Först och främst har du någon vana av opiater tidigare? Gissar på nej.
40 ml kan nog ge dig ett behagligt rus men om jag var du skulle jag böra med kanske 20 ml för att sedan fylla på med mer vid behov. Säg en 30-40 min efter första intaget kan du ju ta 20ml till om du inte är nöjd.
Du har ju en halv liter så du kan ju sitta och små dosera tills du når den nivå du är ``nöjd´´ med.

Edit: Med tanke på din storlek så ska du nog ta det lungt. Jag på 60kg brukar bli lite luddig av 40ml

Man tackar bockar och bugar
Nej jag har inte rört opiater eller droger någon gång i mitt liv(bara alkohol)
Men hur kommer jag typ känna mig ?
Citera
2009-09-27, 12:47
Medlem
Milkes avatar
Läs första sidan är ett tips, det är faktiskt en F.A.Q som vi sitter och skriver i.
Men man känner väll ett sorts lungt, välmående, värme.
MYSIG jag känner mig alltid välldigt mysig på cocillana. Kram go.
ÅH vad sugen jag blev på cocillana nu när man sitter här och skriver om det då.
Kanske borde gå till doktorn och se om jag kan få ut en flaska. Sitter ju fakstiskt hemma och är sjuk med hals ont så det kanske går att fixa.
Citera
2009-09-28, 15:28
Medlem
Risplockarns avatar
Jag är ganska dålig på mått och matte, men om det är 2.5 mg etylmorfin per ml cocillana, så ligger väll dödsrisken alltså på 2 dl cocillana? Det är ju lite läskigt, vart uppe mot 1.5-1.8 DL flera gånger.

Eller har jag tänkt fel? Är det 2 liter cocillana? Är riktigt kass på sådant här.

Citat:
Läs första sidan är ett tips, det är faktiskt en F.A.Q som vi sitter och skriver i.
Men man känner väll ett sorts lungt, välmående, värme.
MYSIG jag känner mig alltid välldigt mysig på cocillana. Kram go.
ÅH vad sugen jag blev på cocillana nu när man sitter här och skriver om det då.
Kanske borde gå till doktorn och se om jag kan få ut en flaska. Sitter ju fakstiskt hemma och är sjuk med hals ont så det kanske går att fixa.

Hehe, älskar den där mysiga känslan, som om man sitter i ett mörkt rum med en brasa och en filt runt sig på vintern. Har själv några DL kvar, 2-3 kanske. Funderar på att ta en nu, det hade vart skönt, har feber dessutom.

Har en till fråga, hur lätt är det att bli torsk på det här?
Senast redigerad av Risplockarn 2009-09-28 kl. 15:33.
Citera
2009-09-28, 16:11
Medlem
Milkes avatar
JAg e också skit dålig på matte men det kan inte var riks för att dö på 2 dl för jag har polare som dragit i sig sjuka mängder cocillana.
Risken för att bli torks? Assa det e ju beroende framkalande men det finns ju betydligt värre saker
Citera
2009-09-30, 14:00
Medlem
http://www.drugwiki.net/droger/Cocillana-Etyfin

De har kopierat din text om hur man får tag på det :O
Citera
2009-09-30, 15:08
Medlem
Citat:
JAg e också skit dålig på matte men det kan inte var riks för att dö på 2 dl för jag har polare som dragit i sig sjuka mängder cocillana.
Risken för att bli torks? Assa det e ju beroende framkalande men det finns ju betydligt värre saker

Hur gammal är du? Åldern spelar vääääldigt stor roll gällande sånt här, kompis på samma vikt och längd som fick åka in pga att han är yngre.
Citera
2009-10-10, 18:24
Medlem
megapixels avatar
Tack så mycket till doseringen, jag tog 70ml till slut och fick ett skönt och behagligt rus som varade i cirka 4-5h.
Man kan ju säga att man vart skapligt myyyyysig :d
Blir nog en dos ikväll med, skall ta 1dl med tanke på min ressistens mot 70ml nu
Citera
2009-10-15, 23:40
Medlem
plucaps avatar
Tänkte ge min lilla historia på coci.

Väger 80 kg, har aldrig prövat opiater förut. Mina enda drogupplevelser är stora mängder cannabis i alla former och alkohol. Förhoppningsvis alltså ingen tolerans.

Dos:
Först av allt, det är inte äckligt. Smakar som en god, lite trögflytande sprit. Okej, inget man med nöje sveper i sig med kanelbullar till, men långt ifrån äckligt, godare än de flesta starkspriterna. Och ingen obehaglig smak, ingen beska, surhet, stark smak eller dålig eftersmak.
Jag valde dock att skölja ner det med vatten för att inte ha smaken kvar i munnen hela dagen. För enkelhetens skull använde jag 3 cl snapsglas och shottade dem lite halvsnabbt.

Först 1 cl lite försiktigt. Kände ingenting alls så efter 30 minuter tog jag 3 cl. Började känna lite grann men efter ungefär en timme 3 cl till, sedan ytterligare 3 cl efter kanske tjugo minuter. Totalt alltså ungefär 1 dl på ca två timmar.

Rus:
Efter kanske 20 minuter började jag känna mig ganska soft. Satte mig och kollade film och bara chillade, det regnade utomhus och allt var bara allmänt trevligt. Så fortsatte det, noterade inte ens att jag blivit påverkad utan smalt in i alltihop. Ingen peak, ingen tröskel eller nånting, väldigt diskret och professionell liten substans
Det varade under hela dagen ändå tills jag gick och la mig, sedan kände jag mig lite lugnare än vanligtvis på morgonen när jag gick till jobbet.

Effekt:
Bara allmänt mysigt. Framåt kvällen blev jag väldigt trött och började gäspa, ungefär känslan man får efter att ha varit utomhus en hel dag, hälsosamt trött... ironiskt. Annars inte speciellt trög eller någonting. Såg väldigt nöjd ut i spegeln dock.

Bieffekter:
Ingen förstoppning eller någonting alls faktiskt. Det enda jag kände samma dag var att när jag skulle sova började jag få små tics varje gång jag försökte koppla av. Så fort jag la mig på kudden och försökte falla in i sömn blev det som impulser av ett förstärkt ljud av, hmm ungefär det där ringandet som kommer från TV-apparater eller blodet i öronen, och det liksom blinkande till i ögonen som om jag öppnade och stängde dem extremt snabbt. Det var inget obehagligt men lite speciellt, fast jag somnade ändå gott efter ungefär en timme.
Dagen efter satt jag på toa i kanske en kvart och krigade men var ändå skitnödig när jag gick därifrån. Det var lite störigt på jobbet men det gick över fram emot lunch. Kan inte kalla det förstoppning, det vore en överdrift.

Så med andra ord kan jag rekommendera Cocillana om man bara tänkte chilla lite. Skönt för gråa höstdagar och bara käka något och softa inomhus.

Imorron tänkte jag svepa en deciliter till och köpa skor. Får se hur det går.

Hej
Senast redigerad av plucap 2009-10-15 kl. 23:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in