2009-08-21, 00:29
Medlem
henkishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adoptivneger
Lite nyfiken på vad cocillana säljs för när det inte kommer från apoteket? Rent trivial nyfikenhet.

Vad jag vet så är det inte några som säljer cocillana på gatan i drogsyfte och om det skulle hända så är det ytterst ovanligt.
Citera
2009-08-24, 14:44
Medlem
likeithards avatar
Drog i mig typ en halv deciliter C-E igårkväll, kollade inte så noga, men det var max en deciliter.

~40 min senare började skalpen klia något helt otroligt, strax där efter började även ögonen klia. Sen blev jag svullen i ansiktet och rödflammig över bröstet. Mycket konstigt, jag har druckit C-E förut och aldrig varit med om något liknande. Blev så förvånad först att jag trodde jag fått en allergichock när jag kliade mig i ögonen av något jag haft på händerna.

I efterhand var det ganska kul. Jag vill ha mer.
Citera
2009-08-26, 13:26
Medlem
Bean-Doodles avatar
Vad för sorts AT kan jag räkna med om jag kör cocillana tre dar i sträck? Jag 200mg tramadol och 40ml cocc i måndags, 30ml cocc igår och har tagit 20ml idag och funderar på att ta lite till
Citera
2009-08-26, 14:31
Medlem
adoptivnegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bean-Doodle
Vad för sorts AT kan jag räkna med om jag kör cocillana tre dar i sträck? Jag 200mg tramadol och 40ml cocc i måndags, 30ml cocc igår och har tagit 20ml idag och funderar på att ta lite till

Jag skulle oroa mig mer för tramavtändningen än cocillanan, de mängder cocillana du tagit är normal daglig dosering även om det inte är avsett att intas på en gång och tre dagar med cocillana är inte länge, när det skrivs ut för hosta tas det ofta nån vecka i sträck. Kan iofs inte svara med säkerhet eftersom jag bara kört cocillana i russyfte ett fåtal gånger och aldrig flera dagar i sträck, men det är min gissning.
Tramavtändning är däremot bland det jävligaste som finns de dagar det varar, förutsett att man kört ett antal dagar i sträck. Rör det sig bara om dessa tre dagar är det nog också lugnt.

Du reder dig nog.
Citera
2009-08-27, 12:15
Medlem
MicrograMs avatar
Är det okej att blanda Cocilliana och Kodein i rimliga doser?
Citera
2009-08-27, 15:16
Medlem
Bean-Doodles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Är det okej att blanda Cocilliana och Kodein i rimliga doser?

Det är okej, dom är nästan samma kemikalie, endast en metylgrupp som skiljer.
Men om det är kul? Njae...
Jag tycker det blir grymt tråkigt ärligt talat =/
Citera
2009-08-27, 17:35
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Öh, okej... bättre beskrivning kan du!
Citera
2009-08-27, 23:46
Medlem
Citat:

menar du om det är farligt så kan jag med någolunda säkerhet lugna dig och säga att det inte är farlig i som du sa, rimliga doser.
Citera
2009-08-28, 10:03
Medlem
azzus avatar
Blir det mysigare med ett par citodon i kombination med Cocillana-Etyfin?

Edit: Har tagit 3 citodon, ingen cocillana än. Jag har feber, rethosta och är bra förkyld.
Citera
2009-08-29, 00:30
Medlem
azzus avatar
Tråden är ju som dödens död. Provar med en annan fråga;
Hur länge tror ni ruset håller i vid en dos på ca 40 ml? Det är första gången jag tagit denna hostmedicin.
Citera
2009-08-30, 01:46
Medlem
azzus avatar
BUMP
BUMP
BUMP
BUMP
BUMP
BUMP
BUMP
BUMP
BUMP
BUMP

Citera
2009-08-31, 01:56
Medlem
Clit_Commanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azzu
BUMP
BUMP
BUMP
BUMP
BUMP
BUMP
BUMP
BUMP
BUMP
BUMP

Gissningsvis några timmar... tog mig en slurk för ca. 2 timmar sen och är fortfarande dåsig. Riktigt bra mot hosta och helt ok rus
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in