2009-08-18, 03:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxarN
Haha bra att du påminde mig, blir fan det här som godnattmedicin.

hehe , men du. jag provade en liten häfftig grej (att hålla andan) vanligt vis kan jag knappt hålla andan i 45 sekunder för då typ storknar ja. men nu provade jag att hålla andan med förtäppt näsa och mun. Och gjorde det utan någon som helst problem lätt över 1 minut. Sen vågade jag inge mer, efftersom att jag tänkte att jag kanske inte känner av det lika mycket när jag är berusad och det är därmed farligt?

Heheh lite fränt var det allt
Citera
2009-08-18, 12:29
Medlem
henkishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lizuid
jag som nyss tog en mindre dos fick en ganska skön relax i ungefär 1 timme. Men att det var värt det, de tycker jag inte. för jag antar att man skadar organ och sånna saker med dessa saker. men hur mycket/lite de har jag ingen aning om.

Mvh

Om det är värt det eller inte beror ju på vad man är ute efter med ruset
Citera
2009-08-18, 12:34
Medlem
Utopia.s avatar
Snabb fråga!

Skulle ni rekommendera att man försöker få ut cocillana eller citadon med hänsyn till svårighet/rus?

Sitter här alldeles trött och mysig och kände fan att just idag var en perfekt opoiddag iofs kommer jag nog inte pallra mig iväg till doktorn ändå, men tills nästa gång?
Citera
2009-08-18, 12:36
Medlem
henkishs avatar
På tal om nått annat så tycker jag det är lite roligt att TS tar åt sig massa cred för F.A.Q och säger att det tog ett par timmar när allt bara är kopierat från http://www.drugwiki.net/droger/Cocillana-Etyfin Fass och wikipedia Men men tummen upp för att han lyckades samla allt här ändå det är ju trots allt en bra F.A.Q
Citera
2009-08-18, 12:37
Medlem
henkishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utopia.
Snabb fråga!

Skulle ni rekommendera att man försöker få ut cocillana eller citadon med hänsyn till svårighet/rus?

Sitter här alldeles trött och mysig och kände fan att just idag var en perfekt opoiddag iofs kommer jag nog inte pallra mig iväg till doktorn ändå, men tills nästa gång?

jag skulle hellre pilla i mig ett par citodon än att dricka cocillana men det är min personliga åsikt.
Citera
2009-08-18, 18:25
Medlem
RallyRallys avatar
Hällde i mig 80ml kl 13:30 ungefär. Blev riktigt skön i kroppen och en del eufori.

Men nu är jag sjukt varm och har ont i huvudet... Är det som en AT eller?
Citera
2009-08-18, 18:39
Medlem
Black&Whites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkish
På tal om nått annat så tycker jag det är lite roligt att TS tar åt sig massa cred för F.A.Q och säger att det tog ett par timmar när allt bara är kopierat från http://www.drugwiki.net/droger/Cocillana-Etyfin Fass och wikipedia Men men tummen upp för att han lyckades samla allt här ändå det är ju trots allt en bra F.A.Q

Är du seriös?

"20 December 2008, Drugwiki sätts upp."

Kolla när första inlägget skrevs.
Citera
2009-08-18, 19:27
Medlem
henkishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black&White
Är du seriös?

"20 December 2008, Drugwiki sätts upp."

Kolla när första inlägget skrevs.
My bad, får be om ursäkt!
Citera
2009-08-18, 20:21
Medlem
HaxxarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lizuid
hehe , men du. jag provade en liten häfftig grej (att hålla andan) vanligt vis kan jag knappt hålla andan i 45 sekunder för då typ storknar ja. men nu provade jag att hålla andan med förtäppt näsa och mun. Och gjorde det utan någon som helst problem lätt över 1 minut. Sen vågade jag inge mer, efftersom att jag tänkte att jag kanske inte känner av det lika mycket när jag är berusad och det är därmed farligt?

Heheh lite fränt var det allt

Får bli det som medicin inatt med, ska fan ställa klocka breve Däckar man så börjar man väl andas igen ändå tror jag, har för mig att man inte kan mörda sig själv så
Citera
2009-08-19, 17:06
Medlem
Kong_Fuzis avatar
sjukt att jag fick cocillana utskrivet utan att ens behöva träffa en doktor?

räckte med ett simpelt telefonsamtal på hälsocentralen
Citera
2009-08-19, 18:24
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kong_Fuzi
sjukt att jag fick cocillana utskrivet utan att ens behöva träffa en doktor?

räckte med ett simpelt telefonsamtal på hälsocentralen

Jasså? Hur bar du dig åt då, närmare bestämt?
Citera
2009-08-20, 11:55
Medlem
adoptivnegers avatar
Lite nyfiken på vad cocillana säljs för när det inte kommer från apoteket? Rent trivial nyfikenhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in