2007-04-10, 06:23
Medlem
Dyngraukmans avatar
Tror jag ska skriva en lite trippraport idag...jag tog 1 dl igår vid klockan 16.00 ganska exakt...jag känner mig hyffsat surrig o mjuk i kroppen fortfarande...och jobbet börjar om 40 minuter...någon som vet något som drar tillbaka effekten en smula? köra bil kommer kännas lite wierd..
Citera
2007-04-12, 21:43
Medlem
Mindseyes avatar
Är lite smått berusad utav alkohol at the moment, skulle jag kunna ta ca 1dl Cocillana nu utan några bieffekter?

tack på förhand
Peace out
Citera
2007-04-13, 16:39
Medlem
marklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindseye
Är lite smått berusad utav alkohol at the moment, skulle jag kunna ta ca 1dl Cocillana nu utan några bieffekter?

tack på förhand
Peace out

nej det ska du nog undvika då den andningsdeppressiva effekten av coccilianan förstärks om du har alkohol i dig. men ser nu att jag är lite sent ute med mitt svar, så drog du i dig coccilianan eller?
Citera
2007-04-13, 17:01
Medlem
Tord_Ywels avatar
Är det lungt att supa dagen efter man har dragit i sig 1.5 dl?
Citera
2007-04-14, 19:32
Medlem
Hur är cocillana jämnfört med tramadol? Kan fixa cocillana, är det värt att prova?
Citera
2007-04-14, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ooze
Menar du hur länge man känner av "ruset"? Jag tycker att jag känt av det när jag vaknar dan efter. Brukar ligga kvar i sängen och njuta i nån timme.

hah håller med, det måste sitta i iaf 12h+.

Jag tycker också det smakar helt okej, till skillnad från många andra här. Den enda stora biverkningen det har gett är att jag spytt utav bara fan alltså. Men efter spyorna så har det varit chill.

Ska dra i min nåra cl till nu, sen blire att krypa till kojs o mysa
Citera
2007-04-20, 16:44
Medlem
Har läst igenom tråden nu och blev lite fundersam. Tog precis en liten zip (en centiliter kanske) mot hosta/halsont vilket hjälpte bra. Kommer jag kunna kröka ikväll utan risk för andningsdepression? (Ja, vet att det är dumt att kröka när man är sjuk )
Citera
2007-04-20, 16:50
Medlem
Dyngraukmans avatar
Jag skulle ju inte tipsa dig om att direkt supa ikväll, men om du super jävligt milt ere väl lugnt, men ja va du en gör få inte för dig att dricka en massa om du har dragit i dig massa sprit, alltså om du börjar med cocillana så kommer du inte behöva dricka speciellt mycket aja tare jävligt chill med drickan iaf. jag har tagit typ 3 cl idag...och man blir sådär mysig och varm så nu sitter jag med en söt lite rom drink men ja tänk lite logiskt bara:P
Citera
2007-04-20, 18:57
Medlem
TsarensKurirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pretending.
Hur är cocillana jämnfört med tramadol? Kan fixa cocillana, är det värt att prova?
Ja inte fan spöar det Tramadol, men det är det inte mycket som gör.
Kanske Sub, men det har jag inte provat.

Värt att prova är det allt.
Citera
2007-04-20, 18:59
Medlem
TsarensKurirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Word!
Har läst igenom tråden nu och blev lite fundersam. Tog precis en liten zip (en centiliter kanske) mot hosta/halsont vilket hjälpte bra. Kommer jag kunna kröka ikväll utan risk för andningsdepression? (Ja, vet att det är dumt att kröka när man är sjuk )
1 cl ... Jadå ! Kröka på!
Citera
2007-04-21, 15:45
Medlem
Hur är lepheton jämfört med cocliana?
jag provade lepheton och fick en fruktansvärd hjärtklappning (pga efedrinet natar jag)
Citera
2007-04-22, 11:50
Medlem
TsarensKurirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plingeling
Hur är lepheton jämfört med cocliana?
jag provade lepheton och fick en fruktansvärd hjärtklappning (pga efedrinet natar jag)
Det är nog fler som gillar att bli sänkta på Cocillana än på Lepheton.
Men det är klart, man blir påverkad av Lepheton också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in