2007-04-22, 17:28
Medlem
jag blir mysigare på cocillanan än på Lepheton. Provade Lephetonen förra helgen men jag gillar cocillanan bättre...som snart är slut *snyft*
Citera
2007-04-22, 17:37
Medlem
piengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obskyrig
...text...
Men om smaken nu är så förfärlig, kan jag göra någonting åt detta ?
....text...

Bara jag som tycker att smaken faktiskt ligger på en så fin gräns till äcklig att den är god?
Citera
2007-04-22, 21:17
Medlem
Oozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngraukman
Ja alltså det är väl typ som med alkohol skulle jag kunna tro att du kan vara dagen efter packad! Kan inte säga att jag varit det eftersom jag tagit det så pass tidigt på dagarna, jobbigt att inte komma upp till jobbet dagen efter...

Jag drar oftast i mig det sent, sen är jag uppe jävligt länge.
Citera
2007-04-27, 18:24
Medlem
TsarensKurirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pieng
Bara jag som tycker att smaken faktiskt ligger på en så fin gräns till äcklig att den är god?
Jag kan dricka den som juice nu förtiden ... bara för att effekten är så underbar.
Citera
2007-04-27, 20:25
Medlem
djflexs avatar
Äh, det var inget.
Citera
2007-04-30, 10:14
Medlem
Jag förstår mig inte på dom som tar över dl eller mer..
Då tar ju flaskan slut så fort! Jag förösker alltid att ta så lite som möjligt men att ändå få en bra effekt. Kanske 60 ml, håller ju ändå i sig väääldigt länge efteråt. Jag har tagit ungefär en gång i månaden de senaste 7 åren men jag har aldrig ökat doserna *duktig*
Citera
2007-05-03, 16:43
Bannlyst
Den heliga drycken har gjort min vardag till en glädje

Tjena

Jag har kört cocilana från och till under några år, och håller med de flesta här på många punkter vad gäller både effekt och biverkningar.

För cirka 3 veckor sedan kom jag över en flaska cocilana. Jag körde lite gran, och blev naturligtvis glad och tillfredsställd över de underbara effekterna etc

Nåväl, jag har just nu varit uppe i en stressig studieperiod med många prov och omfattande arbeten som kräver en del tid och självdiceplin. Jag började köra den flaskan jag hade dagligen, i mycket små doser, jag talar om några cl bara.

Detta underlättande mitt liv något otroligt, helt plötsligt kunde jag sitta och plugga många många timmar i sträck utan att det kändes jobbigt/ansträngande.Jag var glad hela tiden, kände mig aldrig nere och och tog allt med lugn och ro. Jag börjande göra saker med glädje som jag inte skulle gjort innan om det absolut inte var nödvändigt, saker som att städa, diska, allmäna saker som för en bortskämd Svensk unge är "allmänt jobbiga". Nätterna var helt underbara, jag sov bra, och att komma upp på morgonen var inte ens en ansträngning, det var snarare något skönt, kul, roligt, eftersom ruset fortfarande satt i. Senare på dagen sov jag oftast en liten stund, omkring en timme, vaknade och kände mig som en ny människa. Sen fyllde jag på med en liten dos, och så fortsatte det. Kort och gott så var livet jävligt underbart, men det jag framförallt vill poängtera är att det hjälpte mig så mycket när det gäller de rent praktiska bitarna, som jag redan har nämnt.

Iallafall, detta är såklart ingen nyhet för någon, ville bara berätta lite kort hur jag "påverkades" av cocillana etyfin. Nu är den slut, efter knappt 3 veckors sparsamt drickande, och jag känner mig som "vanligt" igen. Lite smått oupplagd hela tiden, svårt att sätta mig ner att plugga och ta tag i saker, mitt humör är lite smått uppochner. Aldrig deprimerad men heller aldrig riktigt glad.

Jävligt trisst är det, jag hoppas vid gud att jag får tag i mer av livets dryck.
Citera
2007-05-03, 19:25
Medlem
åhh jag känner igen det där och man blir lite skönt trött.
Tar tag i saker gör man det enda som inte riktigt funkar är om man ska röra på sig mycket typ idrotta, det känns lite fel.
Citera
2007-05-03, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tovablomman
åhh jag känner igen det där och man blir lite skönt trött.
Tar tag i saker gör man det enda som inte riktigt funkar är om man ska röra på sig mycket typ idrotta, det känns lite fel.

Jo exakt, det funkade inte. En annan grej jag tänkte på, som är helt naturlig, är ju att man så att säga inte känner av någon smärta. Just nu när jag sitter och skriver detta så värker det svagt i nacken och jag vill byta position så fort som möjligt.

Med några cl cocilla i kroppen blev man som en robot, ingenting kändes utan allt vara bra bra, även rent fysiskt. En annan kul grej jag märkte var att jag aldrig riktigt kände om det var varmt eller kallt
Citera
2007-05-04, 01:23
Medlem
hur många ml brukar du ta per gång?
Citera
2007-05-09, 22:28
Medlem
rymdraketens avatar
Jag har inte riktigt förstått det här med förstoppning, är det vanligt bara man tar en halvstor dos? Eller är det mest när man börjar ta ganska mycket?
Citera
2007-05-09, 23:07
Medlem
Rule.Dems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rymdraketen
Jag har inte riktigt förstått det här med förstoppning, är det vanligt bara man tar en halvstor dos? Eller är det mest när man börjar ta ganska mycket?

Tja, jag tycker att det kan till och med börja lätt på vanlig dosering. Men det är inget jätteproblem så länge du inte går på det flera dagar, främst eftersom man får problem med urinblåsan också och det lovar jag är extremt mycket jobbigare.

Fast nu är mina smekår med cocilana slut, har använt den efter tillfälle i några år nu och verkar faktiskt inte fästa förutom att jag blir lugn och sederad konstigt då jag faktiskt var den ende i kompisen kretsen som fullt ut älskade ethylmorfin och fick enorma euforikänslor(inte för att jag inte får det på andra opiater bara det att dom är lite mera påtagliga, lite mera annorlunda). Men tar av mig mössan och bugar och söker mig vidare efter en ersättare.

Många roliga historier min vän.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in