2007-03-30, 22:44
Medlem
marklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ooze
Aah jo det var det ju. Softa är kanske bättre?

mycket bättre, så har du fått tag på nån flaska eller?
Citera
2007-03-31, 18:36
Medlem
Dyngraukmans avatar
Cocilliana peaken..

Det är svårt att säga när peaken kommer fan...
alltså senast jag tog det var i torsdags...Alltså det räcker fan riktigt länge iaf.
Hade väl ingen riktig peak men ca 15-30 känner man sig lugnare alltså jag tror jag drog i mig det vid klockan 14 på dagen typ 3 cl och sen drog jag i mig 3 cl till vid typ 17 tiden...jag var borta tills jag gick och la mig strax efter tio på kvällen...alltså jag måste säga att jag aldrig varit med om något peakande...men jaja när det kändes som starkast var vid 19.30 tiden typ och då kom vad jag kallade då en varm fuzzy feeling....
Citera
2007-04-04, 17:32
Medlem
Sir_StockAlots avatar
Min dag

Flyttar posten till Tripprapporter!
Citera
2007-04-04, 22:56
Medlem
hrb!s avatar
brukar dra i mig 2 större klunkar innan jag skall somna in på kvällarna. man blir riktigt avslappnad och lugn och allt blir lite mysigare
Citera
2007-04-05, 00:28
Medlem
Oozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marklund
mycket bättre, så har du fått tag på nån flaska eller?

Nej, ska vill göra det nån gång. Inte så bråttom. Jag softar ju med lite Cocillana i kroppen nu.
Citera
2007-04-05, 00:35
Medlem
Oozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngraukman
Det är svårt att säga när peaken kommer fan...
alltså senast jag tog det var i torsdags...Alltså det räcker fan riktigt länge iaf.
Hade väl ingen riktig peak men ca 15-30 känner man sig lugnare alltså jag tror jag drog i mig det vid klockan 14 på dagen typ 3 cl och sen drog jag i mig 3 cl till vid typ 17 tiden...jag var borta tills jag gick och la mig strax efter tio på kvällen...alltså jag måste säga att jag aldrig varit med om något peakande...men jaja när det kändes som starkast var vid 19.30 tiden typ och då kom vad jag kallade då en varm fuzzy feeling....

Menar du hur länge man känner av "ruset"? Jag tycker att jag känt av det när jag vaknar dan efter. Brukar ligga kvar i sängen och njuta i nån timme.
Citera
2007-04-05, 22:52
Medlem
Så alltså, om man druckit det förut i hostmildrande syfte utan problem så finns det ingen risk för att man ska vara överkänslig? Jag menar om man nu skulle testa lite. Är det beroendeframkallande som morfin?

Och vad beror förstoppningarna på?
Citera
2007-04-08, 23:10
Medlem
kodein76s avatar
jadu

Förstoppningarna följer med på köpet nä,det är nog ingen större risk om du tagit i medecinskt syfte förut.
Men ta inte för mycket..du kan få en outhärdlig klåda
Citera
2007-04-09, 16:25
Medlem
Dyngraukmans avatar
Jag och min polare var och festade i 3 dagar i en villa här om påsken...
Vi började dagen med 2 efedrin sen till förkröket 2 till och sen massa alkohol...
sen på natten när festen börja slakna så tryckte vi oss munnen full med cocillana...jag berättade för min polare att det var hyffsat farligt blandat med alkohol..
Iaf morgonen efter så svimmade han ett par gånger pga syrebrist...han andades verkligen skit uselt så vi fick hålla koll på honom...men jaja det stoppade inte honom från att göra samma sak nästa kväll...Jag tog lite för att undvika bakfylla på morgonen och istället duna in som tusan...It works well...
Och idag tog jag min sista mängd cocillana som jag äger 1 dl stänkte jag i mig...Jag är inte hyper tolerant mot det direkt så det har funkat i typ 4 dagar i sträck nu...
Aja nice drog måste jag säga, men ja det blir verkligen äckligare för varje gång man tar det!
Citera
2007-04-09, 16:37
Medlem
Dyngraukmans avatar
Citat:
Menar du hur länge man känner av "ruset"? Jag tycker att jag känt av det när jag vaknar dan efter. Brukar ligga kvar i sängen och njuta i nån timme.

Ja alltså det är väl typ som med alkohol skulle jag kunna tro att du kan vara dagen efter packad! Kan inte säga att jag varit det eftersom jag tagit det så pass tidigt på dagarna, jobbigt att inte komma upp till jobbet dagen efter...
Citera
2007-04-09, 23:54
Medlem
klotys avatar
En liten varning

Tänkte bara utfärda en liten varning till er som funderar på att hälla i er Cocillana!

Mina tidigare opiat/opioid erfarenheter innan Cocillana var Tramadol och Metadon. Båda dessa gillar jag starkt än idag och de enda bieffekterna någon av dom någonsin gett mig är lite hård mage.

Testade Cocillana häromdan och började som tur var lugnt, hällde i mig ca 45ml.

Efter en stund blev jag varm, riktigt trött och seg, samt illamående. Jag kände ingen som helst eufori eller glädje.

Det enda som Cocillanat gav mig var en känsla av att vara sjuk och må illa, det pajade en hel kväll och en halv "dan efter"

Så om ni nu ska testa det, testa lite till en början som jag gjorde, jag är trots allt glad att jag inte hällde i mig en droppe mer.
Citera
2007-04-10, 00:13
Medlem
TsarensKurirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngraukman
Jag och min polare var och festade i 3 dagar i en villa här om påsken...
Vi började dagen med 2 efedrin sen till förkröket 2 till och sen massa alkohol...
sen på natten när festen börja slakna så tryckte vi oss munnen full med cocillana...jag berättade för min polare att det var hyffsat farligt blandat med alkohol..
Iaf morgonen efter så svimmade han ett par gånger pga syrebrist...han andades verkligen skit uselt så vi fick hålla koll på honom...men jaja det stoppade inte honom från att göra samma sak nästa kväll...Jag tog lite för att undvika bakfylla på morgonen och istället duna in som tusan...It works well...
Och idag tog jag min sista mängd cocillana som jag äger 1 dl stänkte jag i mig...Jag är inte hyper tolerant mot det direkt så det har funkat i typ 4 dagar i sträck nu...
Aja nice drog måste jag säga, men ja det blir verkligen äckligare för varje gång man tar det!
Tro mig det passerar en gräns, sen smakar det t.o.m gott
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in