2008-07-17, 17:39
  #457
Medlem
Danneehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckt
text.

samma här, vaknade upp med sprängade huvudvärk idag
Citera
2008-07-17, 20:29
  #458
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Livet är 1 fest
Vad hände? :P

Han sitter på dass och trycker...
Citera
2008-07-17, 21:24
  #459
Medlem
javla_bajss avatar
Har druckit två folköl och två glas vin för någon timme sen och drog i mig ca 1dl cocillana nu. Det borde inte vara nån fara va?
Citera
2008-07-18, 14:20
  #460
Medlem
Dr.Sativas avatar
körde 50-60 ml igår. Ska supa idag, funkar det?
Citera
2008-07-19, 17:29
  #461
Medlem
Chuckeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Sativa
körde 50-60 ml igår. Ska supa idag, funkar det?
Inga problem alls. Hade inte ens varit några problem om du precis tagit skiten o ska supa ikväll.
Citera
2008-07-20, 01:24
  #462
Medlem
Vilket rävgift, drack 1 DL och hamnade i sängen i en timme med kramper i magen! :<
Citera
2008-07-21, 01:38
  #463
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chuckey
Inga problem alls. Hade inte ens varit några problem om du precis tagit skiten o ska supa ikväll.

Hur kan du säga så då det är olika från person till person? Jag har själv druckit efter jag har tagit Cociallana. Jag började att må illa och andningen började att kännas tyngre ... inte för att jag var nära på att dö eller något sånt, men det betyder inte att det behöver gå så "bra" för alla andra.


/ B
Citera
2008-07-25, 00:03
  #464
Medlem
Veeoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0el
Vilket rävgift, drack 1 DL och hamnade i sängen i en timme med kramper i magen! :<
Du klarade dig lindrigt, jag spydde TRE dagar i streck... Fyfan.. Inne på sista dagen så var det nå svart jävla klet i spyan också..
Citera
2008-07-28, 18:39
  #465
Medlem
letthefireburns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spott & spe
enda tills den här infernaliska klådan kom och våldgästade mig i mitt rus. Jag kan bara inte sluta riva mig i hårbotten. det känns som om någon står och masserar in kattsand i hårbotten med en slö rasp.


då är vi två. satt här o läste lite på fb efter jag intaget en dec cocillana. kommer på mig själv sittandes kliande som en apa i hårbotten, det jävliga är att det är sjukt svårt att sluta klia när man väl börjat... men testa o ge fan i att klia, då brukar klådan inte kännas av lika mäktigt. det funkar för mig, bara man inte börjar klia igen!
Citera
2008-07-28, 18:54
  #466
Medlem
letthefireburns avatar
är det bara jag som får minipupiller av cocillana?

Citera
2008-07-29, 02:43
  #467
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letthefireburn
är det bara jag som får minipupiller av cocillana?


Vanligt på opi
Citera
2008-08-05, 16:00
  #468
Medlem
FBWs avatar
Tycker den är FAQen är skrämmande. Känns som att medelåldern på Flashback sjunkit en hel del. Massa 15-17 åringar som springer och rotar i mammas medicinskåp och tar Cocillana-Etyfin och Lepheton...... Skrämmande....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in