Citat:
Ursprungligen postat av Spott & spe
enda tills den här infernaliska klådan kom och våldgästade mig i mitt rus. Jag kan bara inte sluta riva mig i hårbotten. det känns som om någon står och masserar in kattsand i hårbotten med en slö rasp.
då är vi två. satt här o läste lite på fb efter jag intaget en dec cocillana. kommer på mig själv sittandes kliande som en apa i hårbotten, det jävliga är att det är sjukt svårt att sluta klia när man väl börjat... men testa o ge fan i att klia, då brukar klådan inte kännas av lika mäktigt. det funkar för mig, bara man inte börjar klia igen!