2008-07-08, 22:41
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaus Kinski
Jag tog Cocillana för första gången för ca. 1 vecka sedan.
Jag väger 70 kilo och har/hade ingen tidigare opiattolerans.
Jag tog 70 ml på tom mage vid 12-13 på dagen. Åt sedan frukost och blev skön och slaffsig i hela kroppen säkert till klockan 22-23 på kvällen, även om det avtog mer framåt dom senare timmarna.

Nu till frågan, om jag skulle ta Cocillana igen till helgen, alltså ca. 9 dagar efter första gången, hur mycket skulle jag få ta för att uppnå samma effekt eller starkare effekt?

Tack för mig!

Tja... Lika mycket eller mer?
Citera
2008-07-08, 23:18
Medlem
Klaus Kinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Tja... Lika mycket eller mer?

Enligt andra här inne verkar det inte riktigt som att "lika mycket" skulle fungera med tanke på toleransförändringen.

Ingen med något mer specifikt svar?

Skulle 1,5 dl räcka för att få ännu starkare effekt kanske?
Citera
2008-07-09, 03:34
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaus Kinski
Enligt andra här inne verkar det inte riktigt som att "lika mycket" skulle fungera med tanke på toleransförändringen.

Ingen med något mer specifikt svar?

Skulle 1,5 dl räcka för att få ännu starkare effekt kanske?

Tja igen. Det är mer än dubbelt så mycket. Vad tror du?

Drick en DL.
Citera
2008-07-14, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tycke
Detta upplevde jag igår när jag tog det, men jag var envis och försökte runka på utan stånd. Nu har min kuk svullnat upp som fan! Undrar om detta är pga. medicinen eller att jag kanske skadade den på något vis när jag runkade utan bånge? Höll på i typ en timme... Och vad ska jag göra nu?

Haha! Precis (och då menar jag PRECIS) de där hände för mig förra veckan
De är nog bara att inse att man inte ska föröka sig under cocilanaruset
Citera
2008-07-15, 03:16
Medlem
Danneehs avatar
Hm, en såndär har vi i kylskåpet här hemma, men inte speciellt mycket kvar, vet inte riktigt hur mycket heller, om det nu räcker för att bli påverkad av.

Jaja ska pröva att dricka resten av skiten imorgon.
Citera
2008-07-15, 22:05
Medlem
Livet är 1 fests avatar
Har en jävla ettrig hosta som satt i flera veckor, tänkte ringa läkaren imorgon.

Hur borde jag lägga fram det? Nämna att jag testat andra hostmeds från apoteket som inte hjälpt? Ös på med förslag.
Citera
2008-07-16, 00:05
Medlem
efter att länge sneglat på hostmedicinen i kylskåpet så testade jag att söka efter det på flashback! klockren tråd man hitta här så jag drog i mig kanske 0.8 dl cocillan etyfin.. vad händer nu e då frågan?
Citera
2008-07-16, 10:47
Medlem
Livet är 1 fests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whole
efter att länge sneglat på hostmedicinen i kylskåpet så testade jag att söka efter det på flashback! klockren tråd man hitta här så jag drog i mig kanske 0.8 dl cocillan etyfin.. vad händer nu e då frågan?

Vad hände? :P
Citera
2008-07-16, 23:08
Medlem
Danneehs avatar
Jo detta funkar ju finfint! Drack typ 300-400 ml idag (hade inte mer dårå) och vart skön i kroppen bl.a, däremot så har jag ont i magen just nu och kan inte skita... Aja, 1 dl ska drickas nästa gång.
Citera
2008-07-16, 23:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Danneeh
Jo detta funkar ju finfint! Drack typ 300-400 ml idag (hade inte mer dårå) och vart skön i kroppen bl.a, däremot så har jag ont i magen just nu och kan inte skita... Aja, 1 dl ska drickas nästa gång.

300-400 ml? Wow.
Citera
2008-07-16, 23:38
Medlem
Danneehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
300-400 ml? Wow.

Uhm, jadu Väldans trött just nu (jävla cocillana) menar såklart 30-40.
Citera
2008-07-17, 03:45
Medlem
Fuckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whole
Jag gjorde samma som dig, fast tog ett tag innan jag kände för att testa det efter att jag hade läst om alla bieffekter. Drack 3 dl tror jag.. Jag tyckte inte att man kände riktigt när ruset kom utan det märkte man efter ett tag att "Jaha, det är det här såhär man ska känna sig." förutom när man just svalt det kände man en liten känsla av renhet och lätthet men jag tror att jag förväntade mig någonting lite starkare rus men det var bra för att vara en hostmedicin.

Två saker som var väldigt jobbigt som jag inte förväntade mig eller hade hört om att någon annan hade varit utsatt för var att när jag hade klåda och kliade mig sved det väldigt mycket över området där jag hade kliat mig och sedan när det sved så mycket kände jag att det kliade ännu mer än innan vilket var lite frustrerande eftersom man helst inte ville vara där och röra igen.. Sedan hade jag en huvudvärk dagen efter som liknade samma smärta som att vakna upp efter att du har fått ett basebollträ i huvudet, har aldrig haft så ont i huvudet. Är jag ensam om dessa bieffekter?

Har även hittat en flaska Lepheton, funderar på att prova denna också om man hör någonting bra om det.

Förresten.. Vilken signalsubstans påverkar Cocillana-Etyfin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in