Citat:
Ursprungligen postat av Whole
efter att länge sneglat på hostmedicinen i kylskåpet så testade jag att söka efter det på flashback! klockren tråd man hitta här så jag drog i mig kanske 0.8 dl cocillan etyfin.. vad händer nu e då frågan?

Jag gjorde samma som dig, fast tog ett tag innan jag kände för att testa det efter att jag hade läst om alla bieffekter. Drack 3 dl tror jag.. Jag tyckte inte att man kände riktigt när ruset kom utan det märkte man efter ett tag att "Jaha, det är det här såhär man ska känna sig." förutom när man just svalt det kände man en liten känsla av renhet och lätthet men jag tror att jag förväntade mig någonting lite starkare rus men det var bra för att vara en hostmedicin.
Två saker som var väldigt jobbigt som jag inte förväntade mig eller hade hört om att någon annan hade varit utsatt för var att när jag hade klåda och kliade mig sved det väldigt mycket över området där jag hade kliat mig och sedan när det sved så mycket kände jag att det kliade ännu mer än innan vilket var lite frustrerande eftersom man helst inte ville vara där och röra igen.. Sedan hade jag en huvudvärk dagen efter som liknade samma smärta som att vakna upp efter att du har fått ett basebollträ i huvudet, har aldrig haft så ont i huvudet. Är jag ensam om dessa bieffekter?
Har även hittat en flaska Lepheton, funderar på att prova denna också om man hör någonting bra om det.
Förresten.. Vilken signalsubstans påverkar Cocillana-Etyfin?