Började med 1dl kring 18:00, märkte ingenting det första 30-40 minutrarna.
Efter ca en timme så började det klia lite, blev lite värre för någon minut för att sedan avta efter 20min.
Passade på att fylla på då jag inte kände något 'rus' ännu. Tog 0,5dl och sköljde ner det med lite vatten (fungerade bra det också). Fick för mig att det inte skulle räcka så jag tog 0,5dl till.
Satte mig vid datorn igen för att invänta eventuella effekter. Det enda som kom var en klåda..
Försökte att inte klia men det gick inte och det blev bara värre med tiden. Efter ett tag så rullade jag runt på mattan utan tröjja då det kliade någon så fruktansvärt över hela kroppen
Fick totalt i mig 2dl Cocillana-Etyfin men inget rus.
Betyg: 0,5/5 (Det var skönt att klia

)