2010-07-28, 18:27
  #1057
Medlem
M__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DhaStoner
första gången jag använde cocillana i russyfte tog jag runt 1,8dl och blev rätt skön faktiskt.
Tar det lite lugnare, är inte min cocillana
Citera
2010-08-02, 21:37
  #1058
Medlem
Började med 1dl kring 18:00, märkte ingenting det första 30-40 minutrarna.
Efter ca en timme så började det klia lite, blev lite värre för någon minut för att sedan avta efter 20min.
Passade på att fylla på då jag inte kände något 'rus' ännu. Tog 0,5dl och sköljde ner det med lite vatten (fungerade bra det också). Fick för mig att det inte skulle räcka så jag tog 0,5dl till.

Satte mig vid datorn igen för att invänta eventuella effekter. Det enda som kom var en klåda..
Försökte att inte klia men det gick inte och det blev bara värre med tiden. Efter ett tag så rullade jag runt på mattan utan tröjja då det kliade någon så fruktansvärt över hela kroppen

Fick totalt i mig 2dl Cocillana-Etyfin men inget rus.

Betyg: 0,5/5 (Det var skönt att klia )
Citera
2010-08-05, 03:16
  #1059
Medlem
Passa er för att ta Cocillana i berusat tillstånd. Jag svepte i mig närmare 2 dl efter en utekväll och blev så jävla dålig att det knappt var mänskligt. Fick sjuk klåda över hela kroppen, andningssvårigheter och hela nästa dag spenderades med att spy. Det var nog en av de värsta dygnen i mitt liv.
Citera
2010-08-06, 23:58
  #1060
Medlem
Hur snabbt höjs toleransen? Sitter hemma och är sjuk som fan, käkar den mot min hosta så kan ju lika gärna ha lite kul.. Jag blev bra go i förrgårr, är det någon idé att försöka uppnå ett "rus" idag igen?
Citera
2010-08-08, 01:22
  #1061
Medlem
Om jag tar några klunkar cocillana och saknar recept, torskar jag för ringa då? även om jag har världens hosta och inte har köpt den utan bara fått av en vän.
Citera
2010-08-08, 13:10
  #1062
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wickan
Passa er för att ta Cocillana i berusat tillstånd. Jag svepte i mig närmare 2 dl efter en utekväll och blev så jävla dålig att det knappt var mänskligt. Fick sjuk klåda över hela kroppen, andningssvårigheter och hela nästa dag spenderades med att spy. Det var nog en av de värsta dygnen i mitt liv.

Jag tar ca 10-15 ml när jag går o slaggar och har fått i mig alkohol på dagen för att minska, ja för att inte säja slippa bakfylla helt.

Annars får jag jordens bakfylla dagen efter, står sällan upp dagen efter innan klockan 18:00.
Cocillana är guds gåva till mig för att överhuvudtaget kunna dricka alkohol.
Citera
2010-08-08, 15:30
  #1063
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hankkk
Om jag tar några klunkar cocillana och saknar recept, torskar jag för ringa då? även om jag har världens hosta och inte har köpt den utan bara fått av en vän.
Nej.
Citera
2010-08-08, 23:58
  #1064
Medlem
Hur farligt är det att ta för gammal cocillana etyfin? Har nämligen en burk här som är köpt 2006 och som gick ut 2009. Notera också att denna inte heller har stått i kylen som det står att den ska göra på flaskan.
Citera
2010-08-09, 00:38
  #1065
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VV
Hur farligt är det att ta för gammal cocillana etyfin? Har nämligen en burk här som är köpt 2006 och som gick ut 2009. Notera också att denna inte heller har stått i kylen som det står att den ska göra på flaskan.

Det är med största sannolikhet hel lugnt, är inte 100% eftersom detta är vätska och inte tabletter te.x men det bör som sagt vara lugnt, det värsta som kan hända är att du mår illa eller dylikt. Har själv druckit en cocillana som var utblandad med vatten och som hade stått i 3-4 månader så att geléliknande klumpar hade bildats Nu är det ju inte exakt samma sak men det var inga problem för mig hur som helst
Citera
2010-08-09, 00:47
  #1066
Medlem
Drog mig i det ändå. Jag som är dålig på matte, hur många dl ligger den dödliga dosen på? Drog i mig 0,75 dl och tyckte inte smaken var speciellt äckligt, värre att klunka vodka för tusan...
Citera
2010-08-09, 01:22
  #1067
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VV
Drog mig i det ändå. Jag som är dålig på matte, hur många dl ligger den dödliga dosen på? Drog i mig 0,75 dl och tyckte inte smaken var speciellt äckligt, värre att klunka vodka för tusan...
Enligt FAQen så är det 5dl.

Drick mer
Citera
2010-08-09, 02:23
  #1068
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dAs-clip
Enligt FAQen så är det 5dl.

Drick mer

Drick mer? En halv dl-1 dl är lagom för en utan tolerans. Vill du att han ska ligga o klia sönder sig själv i natt eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in