2008-08-06, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBW
Tycker den är FAQen är skrämmande. Känns som att medelåldern på Flashback sjunkit en hel del. Massa 15-17 åringar som springer och rotar i mammas medicinskåp och tar Cocillana-Etyfin och Lepheton...... Skrämmande....

Inte nu för att jag är 15- eller 17 år gammal så är jag nöjd med min användning av Cocillana, Alkohol och CB. Ser ingen anledning varför jag ska stressa mig till att ta tyngre droger nu då jag är nöjd och att jag har hela livet på mig att prova annat då jag känner mig mer "redo" eller vad man nu ska säga.

/ B
Citera
2008-08-07, 08:45
Medlem
Sublimes avatar
soft d¨å var det de jag hitta på jobbet nu, vatr fan säker på det :d

hitta en 500 ml falska emn kanske cirka 300 kvar i den ^^
Citera
2008-08-17, 20:41
Bannlyst
har kört hela dagen på Cocillana-Etyfin. Började dagen med 70ml och har sedan fyllt på lite. Så otroligt skönt hela dagen. Första gången jag testar det och det var bland det skönaste jag varit med om. Lätt att kontrollera, mått som en prins hela dagen och ingen ser att man är påverkad om dom inte kollar en djupt i ögonen.

edit: börjar få lite svårt att fokusera på punkter en längre tid. Väldigt jobbigt när man försöker kolla på OS :P
Senast redigerad av sammex 2008-08-17 kl. 20:57.
Citera
2008-08-19, 02:17
Bannlyst
Immun ?

Allså kan lova och svära att på Öland drack jag upp en halv såndär flaska 25 cl. och drack bra många bärs kanske runt 12-14 st. jag tyckte bara jag vart lite skum bara. Inget större. sedan efter jag spydde av ölen så fick jag fina kramper i magen.Kunde inte jag nästan ha dött av tagit de där ?
Senast redigerad av MagiskaPuffan 2008-08-19 kl. 02:28.
Citera
2008-08-19, 14:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaPuffan
Allså kan lova och svära att på Öland drack jag upp en halv såndär flaska 25 cl. och drack bra många bärs kanske runt 12-14 st. jag tyckte bara jag vart lite skum bara. Inget större. sedan efter jag spydde av ölen så fick jag fina kramper i magen.Kunde inte jag nästan ha dött av tagit de där ?

PROTIP: blanda aldrig en drog som du aldrig tagit tidigare med alkohol.

ontopic: Vissa som jag hört får också bara magsmärtor av den. Det beror på att dom inte kan bryta ner nåt visst enzym. Får jag fråga varför du drack upp en halv flaska första gången du testade också?
Citera
2008-08-20, 18:12
Bannlyst
Var lite onykter och allmänt skum på annat så tänkte inte så mycket.
Citera
2008-08-22, 22:49
Medlem
Mysfabbjojs avatar
Drack några futtiga cl sprit runt sjutiden imorse. Nog borde jag kunna ha i mig en halv dl cocillana nu?

Misstänker ett rungande ja, men då jag aldrig tagit drogen förut vill jag helst säkras av de professionella.
Citera
2008-08-23, 07:51
Medlem
kylskåpskadavers avatar
bara jag som upplever himmelen när man har sex efter ett sunt intag av denna knarkaktiga dryck?
Citera
2008-08-23, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kylskåpskadaver
bara jag som upplever himmelen när man har sex efter ett sunt intag av denna knarkaktiga dryck?

du är inte den ända :P
Citera
2008-08-24, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysfabbjoj
Drack några futtiga cl sprit runt sjutiden imorse. Nog borde jag kunna ha i mig en halv dl cocillana nu?

Misstänker ett rungande ja, men då jag aldrig tagit drogen förut vill jag helst säkras av de professionella.

Jag ser inget hinder för att ta den efter man druckit förutom att ruset kanske blandas med alkoholeffekten.
Citera
2008-08-26, 10:27
Medlem
slangbangs avatar
Hur lång tid tar det från att man har tagit säg 30ml tills det att du får ett rus?
Citera
2008-08-26, 22:00
Medlem
Har precis tagit ca 1dl cocilana och väger ca 60 kg och nu till frågan, ungefär hur lång tid tar det innan ruset drar igång?

En sak till, glömde skaka flaskan men det kan väll inte vara hela värden?

Mvh Johnny!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in