det borde finnas fler sätt att få tag i detta, hur kan man på bästa sätt framkalla rethosta eller torrhosta så det ser ut som så när docktorn tittar in. har hört nån stans att man kan äta krita, va vet ni om det`?
det borde finnas fler sätt att få tag i detta, hur kan man på bästa sätt framkalla rethosta eller torrhosta så det ser ut som så när docktorn tittar in. har hört nån stans att man kan äta krita, va vet ni om det`?
Enligt egna erfarenheter brukar inte läkarna vara speciellt ovilliga att skriva ut Cocillana om man har rethosta, huruvida det går att framkalla vet jag ej.
haha lite skumt, för mig sitter skiten i 9-10timmar vaknar på morgonen o känner fortfarande av de. Kan aldrig sova på skiten ligger o små slumrar en hel natt.
haha lite skumt, för mig sitter skiten i 9-10timmar vaknar på morgonen o känner fortfarande av de. Kan aldrig sova på skiten ligger o små slumrar en hel natt.
Det har hänt mig ett par gånger också och då ser jag mig själv som en mycket lycklig människa.
Nu har jag varit hostfri ett bra tag och sluppit undan mediciner, men fortfarande funderat över lite i den här tråden, tycker det är kul att läsa om och det här är ju enda man har erfarenhet av.
Bra poäng som någon hade om matintaget, hade precis tryckt i mig hamburgare senast så det kan ju förklara en del.
Dock verkar det ju som att dom som går på dunderdoser aldrig får någon vettig effekt, jag själv fick ju enorm effekt på 40mg eller så men mindre effekt på ganska mycket mer. Kan det vara så att en för stor mängd triggar något försvar i kroppen eller liknande som sänker effekten?