I hopp om att jag inte fått i mig tillräckligt med etylmorfin på grund av en icke omskakad flaska vid första försöket så gjorde jag ett nytt försök för några timmar sedan.
Intog 1.2dl. Jag kan beskriva det som känslan man får när tramadolruset börjar lida mot sitt slut. Man blir irriterad, seg och "orolig i kroppen" (lite ångest). Inget välbehag alls. Jag får i alla fall inget illamående eller ont i magen. Förra gången fick jag även svårt att sova och stark ångest under natten, så det är egentligen djävligt idiotiskt av mig att försöka ännu en gång!
Men gjort är gjort, och nu ska jag enbart ta 10ml 3 gånger om dagen vid behov, som det står på receptet.
Men jag undrar hur mycket Sobril (Oxascand, Oxazepam) jag kan slänga i mig utan att riskera några obehagliga konsekvenser? Tänkte även ta 10mg Zopiklon så att jag förhoppningsvis kan sova.
edit: Hur räknar man på halveringstider med ämnen som etylmorfin som görs om till morfin i kroppen?
HT för EtylM är 2timmar, men kan jag räkna med att vara "nykter" om ~6HT eller måste man räkna på morfinets halveringstid för att veta när det är ute ur systemet?
För om 12 timmar så har jag under 5mg Etylmorfin i kroppen, men jag kanske fortfarande har så pass höga halter morfin att det är oklokt att blanda med andra mediciner eller droger.