2012-04-12, 16:25
Awaiting Email Confirmation
CiaoCiaos avatar
Testade igår, tog först 60ml och väntade en timme och tog 40ml till dvs 1dl totalt och märkte iprincip ingenting, kliade lite men inget mer alls och idag mår jag precis som vanligt.
Är inte tolerant måste väll tilläggas
Citera
2012-04-17, 10:38
Medlem
Drack dosen läkaren rekommenderade 2 gånger igår. Först på dagen och sedan vid cirka 0.00. Är fortfarande as seg av det Är jag ovanligt känslig mot ämnet? Skulle en koffein tablett avbryta slöheten eller är det förgäves, har nämligen bara en tablett kvar.
Citera
2012-04-17, 12:08
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von-myspersson
Drack dosen läkaren rekommenderade 2 gånger igår. Först på dagen och sedan vid cirka 0.00. Är fortfarande as seg av det Är jag ovanligt känslig mot ämnet? Skulle en koffein tablett avbryta slöheten eller är det förgäves, har nämligen bara en tablett kvar.

Det innehåller lite morfin av något slag så därför kan man bli slö. Drick kaffe eller ta en koffein tablett så blir du piggare.
Citera
2012-04-17, 17:41
Medlem
alecxzis avatar
God dag allesammans!

Har en fråga, kommit över en flaska Cocillana och är nyfiken på hur pass farligt det är att köra doser på cirka 60-70 ML dagligen i cirka en vecka? Borde vara lugnt antar jag, men alltid bäst att rådgiva med er experter först så man inte åker på någonting.

Ha en bra fortsatt dag gentlemän & damer.
Citera
2012-04-27, 20:52
Medlem
Hej o du allsmäktiga flashback!
Nu var det så att jag planerat att dricka lite alkohol under lördagen för att sedan klunka i mig 60-70 ml cocillana + ett par citodon på söndagen. Funkar detta? Hur lång tid ungefär tar det innan det är ofarligt med opiater efter man druckit alkohol?
Tackar!
Citera
2012-05-08, 06:23
Medlem
runkstrumpas avatar
Kan tipsa att det fungerar fint mot elak tandvärk!
Jag har tappat en fet plomb och hade satans ont nyss, "gurglade" ca 5-7cl i omgångar och tog 1g paracetamol.
Nu är tandvärken borta. SKÖÖÖNT vill jag lova!

Ha en bra dag alla!
Citera
2012-05-09, 04:02
Medlem
Fick en halvliter av denna ljuvliga brygd för tre dagar sedan, har nu druckit runt 60-100ml/dag dessa tre dagar. Tänker väl dra i mig en viss mängd imorgon också, och sedan hålla upp men hur blir det sedan? Kommer jag att få AT? Bör jag trappa ut långsamt? Gå CT och dricka små mängder vid behov? Hur ser bästa strategin ut?

Förhoppningsvis är jag orolig i onödan såklart.

Och om ni undrar varför jag tänker dricka cocillana imorgon också: Jag har fortfarande kvar hostan. Fick den mot hosta men har medvetet druckit lite för mycket av den för att kunna mysa lite.
Senast redigerad av Angostura 2012-05-09 kl. 04:07.
Citera
2012-05-09, 09:35
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angostura
Fick en halvliter av denna ljuvliga brygd för tre dagar sedan, har nu druckit runt 60-100ml/dag dessa tre dagar. Tänker väl dra i mig en viss mängd imorgon också, och sedan hålla upp men hur blir det sedan? Kommer jag att få AT? Bör jag trappa ut långsamt? Gå CT och dricka små mängder vid behov? Hur ser bästa strategin ut?

Förhoppningsvis är jag orolig i onödan såklart.

Och om ni undrar varför jag tänker dricka cocillana imorgon också: Jag har fortfarande kvar hostan. Fick den mot hosta men har medvetet druckit lite för mycket av den för att kunna mysa lite.

Det ska inte vara några problem att sluta efter fyra dagar, det är bara att klippa rakt av förmodligen kommer du inte känna av någon slags AT öht.
Citera
2012-05-14, 17:05
Medlem
General Hests avatar
Behöver vända på dygnet och somna tidigt ikväll, hur mycket Cocillana behöver jag häva i mig för att kunna somna hyfsat snabbt?
Citera
2012-05-14, 17:11
Medlem
Suburbias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General Hest
Behöver vända på dygnet och somna tidigt ikväll, hur mycket Cocillana behöver jag häva i mig för att kunna somna hyfsat snabbt?
inget alls skulle jag säga. jag brukar få enorma sömnproblem på coci. möjligtvis skulle du kunna ta en väldigt väldigt svag dos, men sådant trams har jag inga erfarenheter av. lycka till!
Citera
2012-05-14, 17:17
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General Hest

Somna snabbt lär du inte göra men ta ca 2-3 DL så kan det hjälpa dig att somna lite tidigare möjligtvis.
Sen brukar det vara lite enklare att ta sig upp på morgonen när man har morfin /opis i sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Suburbia
inget alls skulle jag säga. jag brukar få enorma sömnproblem på coci. möjligtvis skulle du kunna ta en väldigt väldigt svag dos, men sådant trams har jag inga erfarenheter av. lycka till!

Ändå väljer du att svara på hans fråga?
Citera
2012-05-14, 18:11
Medlem
Suburbias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Ändå väljer du att svara på hans fråga?
gav jag inget svar tycker du? läs om den första meningen i mitt tidigare inlägg istället för att vara dryg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in