2008-04-18, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Räcker det verkligen, hur länge sitter det i då?

Jadu, jag är ingen "storknarkare" röker endast lite gräs då och då, men av en slump kom jag över lite sånthär, och hade läst om det på FB innan så jag testade en "tröskeldos" ungefär. Ruset kom väl efter cirka 15-20 min och satt i några timmar på sin höjd. Märkte dock att dagen efter var jag lite slö och okoncentrerad, om det berodde på hostmedecinen kan jag inte svara på...
Citera
2008-04-18, 18:17
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gräsbonden
Jadu, jag är ingen "storknarkare" röker endast lite gräs då och då, men av en slump kom jag över lite sånthär, och hade läst om det på FB innan så jag testade en "tröskeldos" ungefär. Ruset kom väl efter cirka 15-20 min och satt i några timmar på sin höjd. Märkte dock att dagen efter var jag lite slö och okoncentrerad, om det berodde på hostmedecinen kan jag inte svara på...

ok, jag drack 16cl i morse vid 9 tiden och e fortfarande moffad. Sitter nästan o noddar (tar nästan aldrig moffe annars, extremt sällsynt faktiskt) och nu e klockan 1800!!!! har sjuk klåda
Citera
2008-04-19, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
ok, jag drack 16cl i morse vid 9 tiden och e fortfarande moffad. Sitter nästan o noddar (tar nästan aldrig moffe annars, extremt sällsynt faktiskt) och nu e klockan 1800!!!! har sjuk klåda

Shit, så det funkade bra alltså? =) Klåda fick inte jag, däremot var jag hård i magen dagen efter
Citera
2008-04-19, 01:30
Medlem
Om jag ska känna nåt så behöver jag 60-80 cl. Orättvist. Jag önskar att de kunde börja med större flaskor, typ jeepdunkar hade varit fint.
Citera
2008-04-20, 17:23
Bannlyst
häromdan drack jag 30ml cocillana å fyllde på med 20ml efter en halvtimma.. det ända jag kände va att jag fick lite ont i magen å inget annat.. varken noddningar eller klådor eller nåt sånt..
Citera
2008-04-20, 23:32
Medlem
klybans avatar
En del får ont av denna, och speciellt sånna som har gall problem.

Min lilla flaska är snart slut, känns som man håller på att förlorar en vän.
Ofattbart att efter så lite känna så här, tack gode gud att man inte har mer när man känner sig sån här.
För då hade man aldrig slutat(känns det som i alla fall).
Citera
2008-04-21, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gräsbonden
~20mg funkar fin fint för mig, varm och skön i hela kroppen...perfekt avkoppling

känns ju onekligen riktigt pundigt - men det får man ta

Jag menade såklart ml inte mg
Citera
2008-04-21, 00:32
Medlem
Nån som stoppat i sig nått av det här ikväll eller?
Citera
2008-04-21, 16:55
Medlem
boms avatar
Jag älskade cocillana... Det var så mysigt att sitta framför datan göra ingenting, blunda och må bra!

När jag skulle dricka upp det sista så spydde jag av alla saker man nu kan lyckass med Jäääääävlar vad ledsen jag blev! då tänkte jag att det är nog bra om jag tar det lungt med sånna här droger ! Bra och tänka så för jag kan nog säga att jag älskade cocillana
Citera
2008-04-21, 17:52
Medlem
Tomte99s avatar
Hallå! Tänkte lägga ut en snabb fråga. Jag råkar gå på piss just nu. Och kommer att pissa på Torsdag. Är det lugnt om man tar sig lite cocillana ikväll? Eller kommer det att synas då, och ge utslag på opioder?

Iofs kunde jag bara skylla på att jag faktiskt har varit sjuk och tog det mot min hosta

Vad tycker ni?
Citera
2008-04-21, 19:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tomte99
Hallå! Tänkte lägga ut en snabb fråga. Jag råkar gå på piss just nu. Och kommer att pissa på Torsdag. Är det lugnt om man tar sig lite cocillana ikväll? Eller kommer det att synas då, och ge utslag på opioder?

Iofs kunde jag bara skylla på att jag faktiskt har varit sjuk och tog det mot min hosta

Vad tycker ni?

Är det utskrivet till dig så borde det gå, men är inte 100 så hoppas någon mer insatt kan klargöra vad som är möjligt.
Citera
2008-04-22, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomte99

Vad tycker ni?

Hehe, du borde nog undvika att ta nått
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in