Citat:
Ursprungligen postat av
Thorodensson
Givetvis har jag insikt om att SW är för känslomässigt vek för att hantera klarspråk.
Citat:
Men det är lite synd att man inte kan ha en ärlig diskussion utan att hon ska springa iväg och bli ledsen. Jag är i slutändan inte här för något annat än att få till en ärlig diskussion så båda kan få bättre förståelse för varandras åsikter.
Ja det är oerhört tråkigt att du med dina texter får en annan människa ledsen.
Men det hör väl till ditt ego angående din kraft som författare.
Jag har läst ditt andra shit, mycket bra läsning.
Det andra, från helt ingenstans får jag höra ifrån dig att jag inte är svensk pga av min hudfärg.
Så..
Min lärare en gång. Gunilla 60 år och en förebild för många. Kyrkligt lagd osv.
Hon berättade om hybris.. Något jag känner igen ifrån både Illiaden och bibeln.
Hybris dåligt.
Citat:
Givetvis kan man i en diskussion bli ledsen och känna att man inte orkar diskutera mera, men då är det bättre att säga det till mig istället för att springa iväg och tycka synd om sig själv.
Jag anser att i ett demokratiskt forum bestämmer vi användare regler för hur diskussionen ska gå till.
Sitter jag här en längre tid så ser jag oftast Scottwalker bli stalkad.
Skribenter som BARA flikar in sina små texter för att nedvärdera vår Scott.
NyanNyan är duktig på att stalka Scottw.
På riktigt, jag förstår varför vår scott använder ignore så ofta! Kolla i trådarna själv!
Och nu senast du.
"Har Scottan satt sin fot här inne på senast efter mitt tuffa inlägg som talade om hur jävla
äckligt och dåligt feminism är och hur dum i huvudet man måste vara för att tro på den där skiten!!"
"HÖÖÖHHH
Citat:
Nu är det snarare så att man sagt att nivån är för låg och visst kan man få tycka att nivån är låg iom att jag talar väldigt ärligt utan att bry mig om ord som hora, negerjävel, käften din bög etc.
Här håller jag med.
Hora, neger osv ska inte avsluta samtal.
det stör inte för mig. Jag bryr mig mer om en fungerande debatt än om dysfunktionella ord.
Citat:
Men min argumentation dvs den rationella delen i mina inlägg är alltid av en väldigt hög nivå om man klarar se det. Det är också den jag helst vill att man fokuserar på, det går liksom inte att censurera sig själv när folk går på hårt och sedan behöva anpassa sig till att folk flyr forumet.
Jaaa!! Du är ju grym på att skriva och föra fram en rationell tanke i text!
Du ser ju själv om du läser dina egna texter över varför individer inte vill prata med dig!
Du skriver inte särskilt snällt.
Mer ödmjukhet.
Citat:
Trots allt kom hon ju tillbaka efter några dagar och senn dess har hon helt valt att ignorera mig, endast pga att hon inte gillar ord som fitta, kuk och negerjävel. Synd tycker jag för då ignorerar man helt mina argument.
Men men man kan inte få allt här i livet så jag nöjer mig väl så..