Citat:
Ursprungligen postat av
ScottWalter
Här försöker du förklara för mig…att snubbarna på detta forum jättesällan, nästan aldrig du, skriver förklenande om kvinnor.. troll eller inte bryr jag mig faktiskt inte om, varför har alla dessa troll sånt otroligt behov sitta och skriva skit om kvinnor?
ne just handlar ju om "proportioner" du.
Ja det handlar om proportioner, du vet väl åtminstone vad det betyder hoppas jag? Även på detta forum där man får "hata" hur mycket man vill och vara anonym så finns det faktiskt inte så mycket hat. Men jag vet mycket väl att ni feminister har svårt att skilja på kvinnohat och kritik.
Citat:
ne just lite sexslaveri, våldtäkt livet ut, kidnappning, inlåsning är ju att skona kvinnor och barn, rena rama lyxlivet. Titta bara bara på hur väl kvinnorna blir behandlade av IS. Fantastiskt trevligt och sååå skonsamt! inga kvinnor som hellre skär halsen av sig där inte.
Krig är i huvudsak ett manligt påfund, är män som tagit dessa beslut att knalla ut och klubba ihjäl andra för att ta deras mark, resurser i anspråk (där alltså kvinnor ingick/ ingår) Hade män unisont seriöst velat skona sina kvinnor och barn (och andra män) hade man låtit bli detta. För nej varken kvinnor eller barn undkommer krig och annan våldsverkan speciellt skonsamt.
Sådana där företeelser förekommer inte i så stor utsträckning som du ständigt basunerar ut, och det är fortfarande MÄN som råkar ut för mest brott - även våldsam sådan. Även i krig är det männen som råkar värst ut. Men du är väl som Hillary Clinton kan jag tro som sa att det var mest synd om kvinnor vid konflikter för att deras män dör..
Och när kvinnor suttit vid makten har ni verkligen inte varit bättre med att inte kriga. Och ISIS är fan inte snällare mot män heller, men du ser väl bara till kvinnorna som vanligt.
Citat:
Just…självklart är det likställt att tvingas leva och mastubera utan förhud, jämfört med att inte ens kunna komma åt sitt kön, få sin känsligaste punkt bortskuren, bli uppklippt med sax eller kniv före samlag eller utföra sitt första samlag i något som motsvarar ett öppet sår. Är ju supersexigt!
(babianens tolkning)
Går självklart att jämföra som lika jävliga företeelser och förhindrande av individers sexualitet.
Jajamensan.
Behöver du mer exempel på dina urbota korkade svar? Eller menar du seriöst att jag ska sitta snällt och bemöta sånt trams?
Det innebär mer än så knäppskalle. Ayaan Hirsi Ali - en beundransvärd kvinna till skillnad från er galningar - är någon som själv har genomgått könsstympning. Till och med hon ser problemen med manligt sådan, och hon ser - till skillnad från dig - båda könen:
https://www.youtube.com/watch?v=NaEoQVZnN8I
Tillägg:
Efter man läst en del av dina trådar kan man enkelt konstatera att ni som feminister som vanligt värdesätter kvinnor till en mycket större grad än män. Vad det beror på kan man ju fundera. Men ditt mansförakt väcktes väl i tidig ålder när du fick oönskad manlig uppmärksamhet som du berättat i en annan tråd, och "myndigheterna" gjorde inget åt det och därefter väcktes föraktet. Du är tydligt färgad av dina egna erfarenheter.
Och din debatteknik består mycket av halmdockor och halvsanningar(när du då säger något sanningshaltigt) för att måla upp kvinnor som oskyldiga offer, det är typiskt för feminister att göra så. Fast med dina halmdockor ser det ofta ut som att du argumenterar mot dig själv. Och mycket av kritiken till dina inlägg bemöter du inte alls heller. Nej din intellektuella hederlighet är inte mycket värd faktiskt.
Man ser tydligt genom dina inlägg att feminister värdesätter kvinnor högre helt enkelt som sagt, och en del män gör det också - de flesta till och med - men det är verkligen inte jämlikt även fast det är naturligt. Fast eftersom det inte är jämlikt så vill vissa av oss inte ställa upp på det längre.
Ironiskt nog är jag "antifeminist"(ett epitet som bara vänsterdårar skulle kalla mig för) för att jag är emot klassamhället, för idag verkar det mest bestå av att man ska "ge plats" och "backa" för kvinnor som om de vore någon slags ny överklass..