Citat:
Ursprungligen postat av
FBc3po
Hur är det med priserna för extratjänster kopplat till tid?
Som exempel, låt säga att du kommer överens om en timme för 100 Euro och önskar knulla analt i 50min av dessa 60 min. Blir det då tal om 50 Eurox2?
Priserna är bara exempel då det naturligtvis varierar mellan ställena och denna fråga är mer allmänt riktad mot samtliga FKK.
Ställer frågan då jag i annat sammanhang stött på denna förhandling gällande extratjänster.
Du har fått ett bra svar av ormbiten men här kommer en variant av svaret.
Du som är nybörjare eller osäker ska helt enkelt följa läroboken. En kort sammanfattning om man inte vill läsa 1000 foruminlägg är som följer.
Prata en stund och kom överens om vad man vill göra och vad kostnaden blir.
I ditt fall ska du alltså tala om att du inte vill knulla analt i 5 minuter utan i 50 minuter. De flesta tjejer kommer lämna dig, men de som fortsätter prata kan du börja diskutera pris med. Idealt betalar du helt enkelt standardpriset för analt men för 50 minuter pumpande kanske det inte räcker.
Det som gör detta enkla förfarande så svårt är blyghet och ovana. När det kommer en naken tjej och vill knulla så är det lätt att blir
- Do you want to have sex?
- Yes!!!!!!
Och helt plötsligt är du med en naken tjej, men som inte alls ger den service du vill ha eller som kräver mer pengar än du hade tänkt betala.