2015-07-18, 18:30
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Tidigare var det så att man fick rabatt om man gick på bägge ställen samma dag, jag vet inte om det fortfarande är så? När man lämnade det första stället fick man en kupong med sig som gav ungefär halva spiset i rabatt på det andra.

Samma ägare till LR och GT.

Men jag vet inte om man får rabatt om man går till bägge klubbarna samma dag.
GT ligger ju geografiskt offside så det är ju bil som gäller.

Jag kan dock inte se någon anledning till att besöka flera olika FKK-klubbar samma dag.
Citera
2015-07-21, 14:00
Medlem
Gräsänkling för några dagar, drar ner till Artemis så jag e där från 12 nu på torsdag. Får se hur länge man orkar med, men planen är att vara där minst 12 timmar.

Första gången på FKK och efter vad jag läst här på forumet så har jag en hel del att se fram emot. Måste bara få uppleva atmosfären med nakna vackra tjejer som går omkring en helt ogenerat och som inte har ngt emot att man tittar. Sen att man kan ligga med vem av dom man vill känns helt surrealistiskt.

Ngn annan här som är där på torsdag?
Citera
2015-07-22, 00:13
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Tidigare var det så att man fick rabatt om man gick på bägge ställen samma dag, jag vet inte om det fortfarande är så? När man lämnade det första stället fick man en kupong med sig som gav ungefär halva spiset i rabatt på det andra.

Ja man kan få rabatt. Många stamkunder med egen bil kör GT på dagen då det är en typisk dagklubb och kör sedan över till LR för att spendera kvällen där.
Citera
2015-07-22, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Ja man kan få rabatt. Många stamkunder med egen bil kör GT på dagen då det är en typisk dagklubb och kör sedan över till LR för att spendera kvällen där.

Grymt. Planerar att dra tillbaka till GT i slutet av agusti för en 3 gång Flyg + hyrbil. Så då låter detta som ett bra alternativ för lördagen.
Citera
2015-07-23, 07:53
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Grymt. Planerar att dra tillbaka till GT i slutet av agusti för en 3 gång Flyg + hyrbil. Så då låter detta som ett bra alternativ för lördagen.

GT, och i viss mån även LR är noga med vilka de släper in så se representabel ut när du dyker upp där. Jag läste om ett par engelsmän i hawaiiskjortor och strandtofflor som blev nekade inträde på GT Synd när man har tagit sig ända dit.

Edit: läste att du redan varit där så då blir det antagligen inga problem.
Citera
2015-07-23, 09:35
Medlem
Hur är det med priserna för extratjänster kopplat till tid?

Som exempel, låt säga att du kommer överens om en timme för 100 Euro och önskar knulla analt i 50min av dessa 60 min. Blir det då tal om 50 Eurox2?

Priserna är bara exempel då det naturligtvis varierar mellan ställena och denna fråga är mer allmänt riktad mot samtliga FKK.

Ställer frågan då jag i annat sammanhang stött på denna förhandling gällande extratjänster.
Citera
2015-07-23, 23:20
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBc3po

Som exempel, låt säga att du kommer överens om en timme för 100 Euro och önskar knulla analt i 50min av dessa 60 min. Blir det då tal om 50 Eurox2?

Priserna är bara exempel då det naturligtvis varierar mellan ställena och denna fråga är mer allmänt riktad mot samtliga FKK.

?
För det första så skulle jag vilja se den kvinna på en FKK som låter dig knulla analt i 50 minuter...

Analt är ju nästan alltid ett tillägg på 100 Euro sen hur länge du får banka på i rumpan för den hundringen bestämmer ju bara damen ifråga.

Men jag har ju aldrig någonsin hört om någon som har behövt betala för extratjänsterna mer än en gång under den överenskomna tiden? Men det kanske förekommer bland en del "sharks"?

Hälsar Ormbiten från ett trevligt Fun-Palast...
Citera
2015-07-24, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
GT, och i viss mån även LR är noga med vilka de släper in så se representabel ut när du dyker upp där. Jag läste om ett par engelsmän i hawaiiskjortor och strandtofflor som blev nekade inträde på GT Synd när man har tagit sig ända dit.

Edit: läste att du redan varit där så då blir det antagligen inga problem.

Träffade några engelsmännen när jag var där (GT) som inte hade kommit in en en annan gång de försökte komma in. Det är ju fri öl så litar väll inte på dom, eller så är det något som är kvar sedan världskrigen
Senast redigerad av Polkagrissamurajen 2015-07-24 kl. 00:02.
Citera
2015-07-24, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBc3po

Ställer frågan då jag i annat sammanhang stött på denna förhandling gällande extratjänster.
Du har fått ett bra svar av ormbiten men här kommer en variant av svaret.

Du som är nybörjare eller osäker ska helt enkelt följa läroboken. En kort sammanfattning om man inte vill läsa 1000 foruminlägg är som följer.
Prata en stund och kom överens om vad man vill göra och vad kostnaden blir.
I ditt fall ska du alltså tala om att du inte vill knulla analt i 5 minuter utan i 50 minuter. De flesta tjejer kommer lämna dig, men de som fortsätter prata kan du börja diskutera pris med. Idealt betalar du helt enkelt standardpriset för analt men för 50 minuter pumpande kanske det inte räcker.

Det som gör detta enkla förfarande så svårt är blyghet och ovana. När det kommer en naken tjej och vill knulla så är det lätt att blir
- Do you want to have sex?
- Yes!!!!!!
Och helt plötsligt är du med en naken tjej, men som inte alls ger den service du vill ha eller som kräver mer pengar än du hade tänkt betala.
Citera
2015-07-24, 00:49
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
?

Då valde du rätt klubb i Wien.
Fun-Palast påminner mycket om FKK Sharks
Citera
2015-07-24, 03:33
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Då valde du rätt klubb i Wien.
Fun-Palast påminner mycket om FKK Sharks

Ja det gjorde den faktiskt.
Velade en hel del mellan GT och Fun-Palast innan valet föll.
Det var kanske lite få damer (max ett 30-tal) på plats så här en torsdag mitt i semestertider.
Men jag är ändå MYCKETnöjd med mitt val.

Hälsar Ormbiten, Något fattigare, Något lättare och Helt Skit Slut! Men med ett litet fånigt leende på läpparna...
Time for a säng!
Citera
2015-07-24, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
?
För det första så skulle jag vilja se den kvinna på en FKK som låter dig knulla analt i 50 minuter...

Analt är ju nästan alltid ett tillägg på 100 Euro sen hur länge du får banka på i rumpan för den hundringen bestämmer ju bara damen ifråga.

Men jag har ju aldrig någonsin hört om någon som har behövt betala för extratjänsterna mer än en gång under den överenskomna tiden? Men det kanske förekommer bland en del "sharks"?

Tack för svaret. Fungerar då som jag har upplevt på andra etablissimang utan för FKK-världen.

Såg att du var nöjd med funpalast. Kul.

Citat:
Ursprungligen postat av uc17
Du har fått ett bra svar av ormbiten men här kommer en variant av svaret.

Du som är nybörjare eller osäker ska helt enkelt följa läroboken. En kort sammanfattning om man inte vill läsa 1000 foruminlägg är som följer.
Prata en stund och kom överens om vad man vill göra och vad kostnaden blir.
I ditt fall ska du alltså tala om att du inte vill knulla analt i 5 minuter utan i 50 minuter. De flesta tjejer kommer lämna dig, men de som fortsätter prata kan du börja diskutera pris med. Idealt betalar du helt enkelt standardpriset för analt men för 50 minuter pumpande kanske det inte räcker.

Det som gör detta enkla förfarande så svårt är blyghet och ovana. När det kommer en naken tjej och vill knulla så är det lätt att blir
- Do you want to have sex?
- Yes!!!!!!
Och helt plötsligt är du med en naken tjej, men som inte alls ger den service du vill ha eller som kräver mer pengar än du hade tänkt betala.
Har koll på och vanan att förhandla innan man hamnar "in action". Som jag nämnde tidigare så har jag mött den frågan ang extratjänster vid förhandling innan (dvs att betala mer) och var nyfiken hur era erfarenheter som besökt FKK är då jag inte besökt något.....än. Sedan finns det ju aldrig några garantier om något då de alltid kan börja jiddra om att det gör ont mm under tiden. Det har jag även upplevt vid normalt samlag. Men som du poängterar så är det viktigaste att hålla sig borta från alla "Sharks".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in