2013-03-05, 23:26
Medlem
Gradozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cartman82
Nej inte ens i närheten. =) men det duger om du inte kan åka längre. Men förvänta dig inte porrstjärnor som palace å artemis.

Är Palace det allra bästa? Jag söker 10 poängare bara.
Citera
2013-03-06, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gradoz
Är Palace det allra bästa? Jag söker 10 poängare bara.
Oase i Frankfurt är bäst.
Citera
2013-03-06, 17:47
Medlem
Gradozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tristan45

Hur långt är det från Frankurt airport via Taxi?
Citera
2013-03-06, 22:17
Medlem
Har inte vart på Oase men porrstjärnor finns de gott om på Palace... knullade snyggaste tjejen jag nånsin sett där.
Plus askul å leta tjejer i alla eros trapphus inne i frankfurt som omväxling =) men läs på om du ska prova de. Man måste fråga om allt innan vad som ingår... kondom suck and penetrate medmera... gör du de kan du hitta snygg tjej att knulla för 25 euro.

Men Palace för dom snyggaste tjejerna
Citera
2013-03-08, 11:58
Medlem
Ska till Berlin om någon vecka. Kommer dit på en söndag. är det samma utbud varje dag i veckan eller är söndagarna sämre? Har någon erfarenhet av söndagar på Artemis ??
Tacksam för svar
Citera
2013-03-09, 09:23
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nh19702
Ska till Berlin om någon vecka. Kommer dit på en söndag. är det samma utbud varje dag i veckan eller är söndagarna sämre? Har någon erfarenhet av söndagar på Artemis ??
Tacksam för svar

Den här frågan dyker upp med jämna mellanrum. Utbudet kan variera från dag till dag och vecka till vecka.
Ingen söndag jag varit där har jag upplevt utbudet som dåligt. Visst kan man sakna en viss tjej men hon kanske var ledig hela veckan och lider man av detta måste man ringa och fråga.
Då allt är relativt skulle jag vilja påstå att söndagar är lika bra som alla andra dagar, men olika
Kanske bara 40 tjejer istället för 80, men också bara 40 män istället för 400.

/Antex
Citera
2013-03-10, 17:22
Medlem
Gradozs avatar
Vad heter Flygplatsen nära Palace? Hur mycket för taxi direkt från flygplats dit? Hur många minuter tar det?
Citera
2013-03-10, 18:26
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Vad heter Flygplatsen nära Palace? Hur mycket för taxi direkt från flygplats dit? Hur många minuter tar det?

Det finns ingen flygplats direkt i anslutning till Palace. Den närmaste är Frankfurt International som ligger c:a åtta kilometer därifrån fågelvägen. Enligt den här sajten kostar taxi från flygplatsen direkt till Palace c:a €33.
Citera
2013-03-11, 01:49
Medlem
WeMadeYous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tristan45

Undrar vad du grundar det på?
Varit på Palace några gånger och besökte Oase första gången igår.
Dels är stället äldre och allmänt sunkigare, bara pissoarerna som såg ut som en mun var ju riktigt jävla smaklösa. maten katastrof och i övrigt ganska lika. Oase blir det aldrig mer för min del iallafall.
Tjejerna är ju i ungefär samma standard ändå.
Citera
2013-03-11, 09:03
Medlem
Gradozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Det finns ingen flygplats direkt i anslutning till Palace. Den närmaste är Frankfurt International som ligger c:a åtta kilometer därifrån fågelvägen. Enligt den här sajten kostar taxi från flygplatsen direkt till Palace c:a €33.

Fågelvägen?

Har läst mycket negativt om Palace på ISG igår, och blir därmed osäker på stället, trots deras grymma trailer. Att det var bättre för 2 år sedan, nu är det bara bedrägerier och ripoffs. Jag söker alltid från 8-10 poängare i utseende.
Citera
2013-03-11, 09:10
Medlem
Gradozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Den här frågan dyker upp med jämna mellanrum. Utbudet kan variera från dag till dag och vecka till vecka.
Ingen söndag jag varit där har jag upplevt utbudet som dåligt. Visst kan man sakna en viss tjej men hon kanske var ledig hela veckan och lider man av detta måste man ringa och fråga.
Då allt är relativt skulle jag vilja påstå att söndagar är lika bra som alla andra dagar, men olika
Kanske bara 40 tjejer istället för 80, men också bara 40 män istället för 400.

/Antex

Viktigaste punkten då man alltid letar nya tjejer. Blir trist att äta samma mat hela tiden om man ändå ska resa dit och tillbaka, all möda. Har man satt på alla snygga tjejer där så blir man orolig i brist på nya talanger.

Jag önskar de vore striktare och endast anställa tjejer som är 8-10 poängare mellan 18-26.
Citera
2013-03-11, 18:52
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Fågelvägen?

Har läst mycket negativt om Palace på ISG igår, och blir därmed osäker på stället, trots deras grymma trailer. Att det var bättre för 2 år sedan, nu är det bara bedrägerier och ripoffs. Jag söker alltid från 8-10 poängare i utseende.

Ja?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Fågelvägen

Däremot är det förstås längre att köra längs gatorna som inte går spikrakt från punkt A till punkt B, så någonstans €30 - €35 får du nog räkna med i taxikostnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in