2015-07-24, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBc3po
Har koll på och vanan att förhandla innan man hamnar "in action".
Bra med vana men underskatta inte effekten av en naken skönhet som pressar tuttarna i ditt ansikte och som hos de flesta nybörjare leder till en ovanligt svag förhandling.
Citera
2015-07-24, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uc17
Bra med vana men underskatta inte effekten av en naken skönhet som pressar tuttarna i ditt ansikte och som hos de flesta nybörjare leder till en ovanligt svag förhandling.
Naturligtvis
Men jag är nog svagare för tjejer som har lite kläder på kroppen då det triggar mer nyfikenhet samt att jag tycker det är vackrare/attraktivare.
Citera
2015-07-25, 22:59
Medlem
TheHandOfGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitalio
Kan ju bero på att du aldrig har besökt riktigt bra FKK-klubbar.
Då tycker man om turisthålor som Artemis och Palace.

vad heter dom klubbarna som du tycker är riktigt bra FKK-klubbar?
Citera
2015-07-26, 01:16
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheHandOfGod

Jag tycker absolut att man som förstgångsbesökare ska ta sig en fundering på FKK Sharks istället för Artemis.
Artemis har ju en trevlig och skön stämning, speciellt fredag och lördagskvällar, sett från från mitt eget personliga perspektiv, men tjejerna på Artemis vet ju om att typ 80% av besökarna är just turister och därför agerar dom också lite efter detta. Har själv varit på Sharks nu både fredag och lördag och det är samma sköna stämning som på Artemis men ändå lite mer avslappnat på något sätt... Ja det är i alla fall inte sämre. Men som sagt, det är ju enbart MINA fem cent...
Artemis besökte jag för övrigt förra helgen.

Ska se om jag kanske kan få ihop en liten recension när ork ges.
Senast redigerad av ormbiten 2015-07-26 kl. 01:19.
Citera
2015-07-26, 08:14
Medlem
Citat:

Det finns en hel drös av klubbar i NRW där tjejerna verkligen ger bra service.

Samiya, Golden Time, Living Room, Acapulco, Happy Garden, osv.
Citera
2015-07-26, 14:16
Medlem
TheHandOfGods avatar
Tack för svar från er båda! Ska läsa mer om dom på ISG.
Citera
2015-07-26, 16:03
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Tack för svar från er båda! Ska läsa mer om dom på ISG.

Både jag och Arnold är ju sålda på Livingroom. Kan rekommendera den klubben om du vill ha bra service med riktig GFE och fina tungkyssar från alla tjejer. Recensioner finns i tråden om Düsseldorf.
Citera
2015-07-29, 10:01
Medlem
ormbitens avatar
Är det någon som har varit på något av eventen som Artemis har lite då och då?

Jag funderade närmast på deras "poolparty" den 5 augusti... http://www.fkk-artemis.de/page/

Kan det vara värt att besöka, eller ska man förvänta sig att det är så smockat med folk så det bara blir jobbigt?
Citera
2015-08-05, 16:33
Medlem
vad är det för medelålder? är 19år och ska besöka Berlin tänkte kanske dra till Artemis.
Citera
2015-08-05, 22:02
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argarobben
vad är det för medelålder? är 19år och ska besöka Berlin tänkte kanske dra till Artemis.

De flesta är betydligt äldre än dig. Skulle gissa att medelbesökaren är mellan 35-55 år. Man ser en del yngre killar, ofta i gäng. På dagtid ser man äldre stamkunder som kan vara 60-70 år. Men låt inte din ålder hindra dig, var beredd att visa leg bara.

Medelåldern på tjejerna är ca 25-27 år. Några lite yngre och några 30-35+. Du hittar knappast några tonårstjejer på Artemis.
Citera
2015-08-05, 22:33
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Är det någon som har varit på något av eventen som Artemis har lite då och då?

Jag funderade närmast på deras "poolparty" den 5 augusti... http://www.fkk-artemis.de/page/

Kan det vara värt att besöka, eller ska man förvänta sig att det är så smockat med folk så det bara blir jobbigt?

Ja, du kan förvänta dig att det blir så smockat med folk så det bara blir jobbigt. Undvik alla sådana här partys eller dagar då man rabatterar inträde.

Du borde ju veta från FKK Sharks att t.ex. söndagar och onsdagar med lågt inträde är jobbigare än måndag, tisdag och torsdag med normalt inträde?
Citera
2015-08-06, 08:46
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Ja, du kan förvänta dig att det blir så smockat med folk så det bara blir jobbigt. Undvik alla sådana här partys eller dagar då man rabatterar inträde.

Du borde ju veta från FKK Sharks att t.ex. söndagar och onsdagar med lågt inträde är jobbigare än måndag, tisdag och torsdag med normalt inträde?

Jag tänkte väl också lite så, "smockat med folk", och med gratis sprit så finns väl kanske risken att det blir en del oordning bland några av de manliga besökarna. Men samtidigt gillar jag när det är lite "folkfest", men det är ju inte speciellt roligt när det blir fler korvar än korvbröd på festen om man säger så.

Har ju aldrig varit på Artemis eller Sharks annat än fredagar, lördagar, söndagar så jag har inte riktigt koll på hur det ser ut på de andra dagarna. Nej, det blev inget "poolpartyt-besök" den här gången, det får bli ett besök under morgondagen istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in