Citat:
Ursprungligen postat av
FBc3po
ytterligare några funderingar.
1.
Hur skulle ni som besök FKK-ställen säga att sexet är. För mig är det viktigt att tjejen jag träffar visar inlevelse och att det inte blir ett tjatande om extrasaker, mekaniskt utförd sex och att hon är allmänt avstängd.
2.
Hur länge jobbar tjejerna per pass dvs kan man förvänta sig att nya tjejer dyker upp under tiden man är där?
3.
Är det någon här som har erfarenhet av att hyra en tjej under en längre period typ 4-5timmar och under den tiden bara umgås i pool, bastu, hänga i baren, bio etc och naturligt återkommande besök i privat rum? Känner att det skulle kunna locka mig om det kändes rätt med någon tjej. Vad tror ni i så fall det skulle kosta? Jag menar visst en halvtimmar kostar 50 euro men å andra sida har väl inte tjejerna uppbokningar hela tiden så att bara multiplicera med detta är inte rätt. Gissar att tjejerna ligger hinner med max 3-4 kunder under låt säga 5 timmar beroende på hur "på" de är och utseende?
Skulle var tacksam om någon som har erfarenhet kunde kommentera detta.
Ja det finns mörka tjejer. Hur många vid varje tillfälle är svårt att säga, men fler än två och färre än tio kan du nog räkna med.
Vad gäller sexet så kan det vara toppen om du väljer rätt och mekaniskt om du väljer fel. Finns inga garantier tyvärr. Men övning ger färdighet
Det kommer nya tjejer i princip hela dagen fram till åttatiden. Och det kan finnas tjejer du inte sett då de varit upptagna från det att du anlände.
Att komma ny och deala om längre tid vet jag inte om det fungerar. Men lär du känna någon och hon trivs med dig så brukar det åtminstone kunna inledas med lite umgänge utan betalning. Men kom ihåg, tjejerna är där för att tjäna pengar. Om du kommer och snålar blir du inte särskilt omtyckt..
Lycka till
Antex